Lusitana schreef:Niet om het een of ander, maar ze beweert helemaal niet dat anderen het niet mogen doen, ze vindt het alleen hypocriet en dat is een mening die ze gezien haar kader van evaringen en meningen gegrond lijkt en sowieso gewoon mag uiten.
Ze vraagt feitelijk aandacht voor wat er gaande is, waarom ze de dodenherdenking niet meer vind kloppen voor haar en dat is op zich geen slechte of rare daad en heeft ook niks met aandacht voor haar persoon of weinig IQ te maken.
Het lijkt mij juist iemand die er best over heeft nagedacht, ipv iedereen die maar doet wat ze nu eenmaal alle jaren doen omdat hun ouders het ook deden.
(Ik zeg dus niet dat men geen doden moet herdenken, op zich vind ik het nobel, maar dan wel omdat je daar zelf achter staat en iets mee hebt en niet omdat je alleen maar vindt dat het moet.)
Dat heeft zij ook altijd gedaan tot ze het blijkbaar te erg vond stroken met de realiteit van bepaalde dingen in de samenleving.
Ik vind aanvallen op haar persoon dus een beetje vreemd. Je kunt hooguit uiten dat je het niet eens bent met hoe zij dingen ziet, en waarom dan niet.
Haar persoonlijk aanvallen op haar IQ of wat dan ook vind ik ook te ver gaan. Ze mag haar mening hebben, net zoals ieder ander. Maar door eronder te zetten #geen4meivoormij of wat dan ook draag je imo wel aan dat mensen dat voorbeeld gaan volgen en dat vind ik meer rellen. Heb het ook meerdere keren voorbij zien komen op fb en dat stoort mij gewoon. Even veel als de anti asielzoekers berichten