Ongevallen en vluchtstrookrijders..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Re: Ongevallen en vluchtstrookrijders..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 20:42

Ik vroeg het mij ook al af...ik heb nooit in die sotuatie gezeten, maar ik ga er vanuit dat als je ooit in een noodsituatie in de file zit je kan bellen voor begeleiding?

KimBreda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 01:12

Foaly schreef:
|o

Ik vraag me dan altijd af wat ze tegen zo’n mannetje van Rijkswaterstaat zeggen als blijkt dat ze er écht écht écht écht niet langskunnen… Sorry meneer ik had het rode kruis en de grote pijl en de bestelbus en de pionnen en alle zwaailichten en u niet gezien?

Meestal is het: "ik heb het niet goed gezien"of ze zeggen: "ik MOET er hier af dus ik had geen keus!"

Of ze schelden je de huid vol omdat ze ondanks alles er toch langs willen en je maar opzij moet gaan.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 10:53

Lalidan schreef:
Ik heb een heleboel inlevingsvermogen, maar geef mij dan 1 goede reden waarom je zelfstandig zou mogen beslissen dit te doen? Zoals gezegd, er zijn best redenen te bedenken dat je snel die file uit moet. Maar dat doe je via 112 of 0800-8002 te bellen. Ik kan, met al mijn inlevingsvermogen in de wereld, niet bedenken waarom je zelf mag besluiten dit zo te doen.

Precies!

voor iedereen is het balen om in de file te staan.
Je collega die moet wachten op de aflossing, de oppas die naar huis wil, of te laat op school zijn.
En zo nog duizend mogelijkheden. Maar dat is allemaal vervelend maar geen noodzaak de file te verlaten.
En je weet allemaal dat als je de weg op gaat, zeker als je de snelweg op moet dat je vast kan komen staan. Zorg voor water bij warm weer, je medicijnen of wat dan ook.

Ik bedenk altijd maar als ik achteraan moet aansluiten, blij dat ik de file maker niet ben.
Dat is 9 van de 10 keer niet goed. Daar wil ik niet mee ruilen.