Varekaj schreef:Ze kunnen en mogen je echt niet zomaar afluisteren. Dit is waarschijnlijk allemaal dom toeval. Ga met je probleem bij een psycholoog of peut. Mijn broer heeft iets soortgelijks na jaren keiharde pesterijen op zijn werk, maar die heeft wel hersenletsel sinds de geboorte en is vatbaarder daarboor voor zulke dingen. Zijn mobiel ligt ongebruikt thuis, pas sinds een tijd durft hij weer buitenshuis komen, mailen en Skypen met mama.
Dit is echt iets ernstig en hier heb je hulp bij nodig.
Ik ga hiervoor inderdaad even serieus Hulp bij nodig hebben. Mijn vriend die gestorven is liet bandje afspelen met gesprek erop tussen ons dat ik het niet meer zag zitten. 'ss morgens vond ik hem dood terug en het bandje speelde nog steeds af.
Toeval is het niet ivm reclame en pop ups. Er worden woorden uit gesprekken gefilterd die je binnenshuis voert met als doel gerichte reclame te sturen. Dit kan denk ik enkel en alleen geregistreerd worden als je internet aan ligt. Dus: internet af en gsm niet bijhouden binnenshuis als je hiermee niet wil geconfronteerd worden.
Is ergens aan ene kant wel best grappig. Ik sprak aan telefoon deze morgen over remorque en hooi en krijg hier waarempel reclame aangeboden op bokt onderaan de pagina over tweedehandse remorken.