Doet me dit keer meer dan ooit denken aan het nummer dat Eminem in 2004 schreef voor de toenmalige verkiezingen:
Oooh en ik snap dat dat filmpje wel echt extremen weergeeft, als het niet al in scene is gezet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foaly schreef:Wie heeft het vaakst gelogen?
Politifact over Hillary
Politifact over Trump
en vooruit, ook nog even
Politifact over Bernie Sanders
Politifact over Obama
Zoals je ziet maken Clinton, Sanders en Obama elkaar niet veel
tamary schreef:Beste keuze voor Amerika en de wereld : Jill Stein.
Van de 2 hoofdkandidaten : Trump, maar ik prefereer een isolationistische hork boven de grote kans op WOIII voor 2020.
Op een lijst van gemiddeld IQ per land scoorde Amerika 85, NL 100 en BE 99. Ja Amerikanen zijn in vergelijking met ons gemiddeld een stukje dommer. Bedenk wel dat Europa een flink aantal landjes is en wij dus ook qua buitenland veel meer nieuws krijgen dan Amerika waar buitenland politiek bijna altijd een ander werelddeel betekent. Daar is het meeste nieuws lokaal enkel al door de afstanden waar het om gaat in vergelijking met Europa.
tamary schreef:Stein : exit fossiele brandstoffen, en als we deze planeet enigszins leefbaar willen houden moet dat wel. Zit ook een giga omslag van denken bij en ook dat is noodzakelijk. Doorgaan op de huidige voet kan niet en dat zullen zowel Clinton als Trump wel doen. En aangezien de hele wereld redelijk makkelijk achter Amerika aan loopt ...
Trump zit niet zo in het hele presidentiële wereldje met bijbehorende adviseurs. Enige industrie die Amerika nog heeft is wapens. Niet gek dat alle presidenten advies oorlog voeren krijgen ingefluisterd. Mits (en hij is er eigenwijs genoeg voor) Trump andere mensen daarvoor inschakeld heeft die industrie bij hem veel minder in te brengen, ook omdat hij de productie van allerlei andere producten weer terug naar de VS wil halen. Meer banen en groeimogelijkheden dus en minder nadruk op 1 tak die vooral winst maakt door afzetmarkten op andere continenten.
Gebrek aan intelligentie is bij alle kandidaten evident. Denk dan Bernie Sanders en Ron Paul (doet niet mee helaas) daarop eigenlijk de enige uitzonderingen zijn.
DarkoFoitzik schreef:Ik blijf het kiezen vinden tussen twee kwaden. Hilary zou niet eens in de race voor het presidentschap mogen zitten. Ze hoort in de gevangenis. Mensen zijn veroordeeld voor minder. Als mijn vriend ook maar 1 e-mail mee naar huis neemt (server of fysiek) dan is het oneervol ontslag met strafrechtelijke gevolgen. Maar zij komt er mee weg. In mijn ogen getuigt dit van vriendjes politiek en fraude.
NatasjavE schreef:DarkoFoitzik schreef:Ik blijf het kiezen vinden tussen twee kwaden. Hilary zou niet eens in de race voor het presidentschap mogen zitten. Ze hoort in de gevangenis. Mensen zijn veroordeeld voor minder. Als mijn vriend ook maar 1 e-mail mee naar huis neemt (server of fysiek) dan is het oneervol ontslag met strafrechtelijke gevolgen. Maar zij komt er mee weg. In mijn ogen getuigt dit van vriendjes politiek en fraude.
Dan zou ik eerst maar even alle info uitzoeken omtrent dit onderwerp.
Als je namelijk goed naar de info kijkt zie je dat de fraude wel mee valt. Was het stom en dom? Ja dat wel.
Vind ik haar de meest ideale presidents-kandidaat. Nee.
Maar helaas van alle opties echt de beste. We zullen het er mee moeten doen.
Selka schreef:Het feit dat iemand geen voorstander van Clinton is maakt ze niet meteen een voorstaander van Trump he. 't is allebei niks.
DarkoFoitzik schreef:Welke info? Dat ze 35000 e-mails op een priveserver had staan??? Dat is echt not done en strafbaar, zeker in haar functie.
Cowboy55 schreef:DarkoFoitzik schreef:Welke info? Dat ze 35000 e-mails op een priveserver had staan??? Dat is echt not done en strafbaar, zeker in haar functie.
Nou je dat aantal van 35.000 toch noemt: wat ik me heb zitten afvragen: 35.000?! Dat is wel heeeeeeel veel.
Ik ben geen Hillary Clinton, maar heb wel een redelijk drukke baan. Ik krijg op jaarbasis misschien 3.500 mails, waarvan ik er (tijdelijk) misschien 500 bewaar.
En als ik dan 35.000 hoor is mijn eerste gedachte: kan dat wel? Ik bedoel, mails op je eigen server zetten is not done en strafbaar in haar werk, dat is de discussie niet, maar 35.000?!
M_D_H schreef:Dus het feit dat een echtpaar model staat voor een serie maakt dat ze niet te vertrouwen zijn, niet naïef kunnen zijn en alles berekend hebben?
Interessant dat je op die manier iemand kunt inschatten...
NatasjavE schreef:DarkoFoitzik schreef:Ik blijf het kiezen vinden tussen twee kwaden. Hilary zou niet eens in de race voor het presidentschap mogen zitten. Ze hoort in de gevangenis. Mensen zijn veroordeeld voor minder. Als mijn vriend ook maar 1 e-mail mee naar huis neemt (server of fysiek) dan is het oneervol ontslag met strafrechtelijke gevolgen. Maar zij komt er mee weg. In mijn ogen getuigt dit van vriendjes politiek en fraude.
Dan zou ik eerst maar even alle info uitzoeken omtrent dit onderwerp.
Als je namelijk goed naar de info kijkt zie je dat de fraude wel mee valt. Was het stom en dom? Ja dat wel.
Vind ik haar de meest ideale presidents-kandidaat. Nee.
Maar helaas van alle opties echt de beste. We zullen het er mee moeten doen.