Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janderegelaa schreef:Toen ik 20 jaar geleden rijles gaf gebeurde dit ook al. En het gebeurd in iedere branche waar afgerekend moet worden. Maar je kunt het beter doen voor een rijles dan voor een Breezer.
Damned schreef:Ik vind dit echt niet kunnen hoor, regelrechte discriminatie. Alle meisjes krijgen 'gratis' lessen terwijl de jongens de volle pot moeten betalen?![]()
Radionx schreef:Het gebeurd overal. Kijk maar in advertenties en op TV. (autoreclame bijv) Daar staat vaak dat gespreid betalen mogelijk is![]()
Suzanne F. schreef:janderegelaa schreef:Toen ik 20 jaar geleden rijles gaf gebeurde dit ook al. En het gebeurd in iedere branche waar afgerekend moet worden. Maar je kunt het beter doen voor een rijles dan voor een Breezer.
Klopt hoor, alles heeft een prijs. Voor een Breezer is wel erg goedkoop.![]()
Heb jij autorijlessen gegeven trouwens?
Sunrise_ schreef:Ik vind dit echt totaal niet te vergelijken (ik zag de vergelijking ergens voorbij komen) met het seks-zonder-relatie topic. Wanneer twee volwassenen ermee instemmen (of tieners desnoods) om seks met elkaar te hebben, gewoon omdat ze dat op dat moment allebei willen, is dat een heel andere situatie dan deze. Als is het maar omdat de doelgroep die rijles neemt steeds jonger en dus kwetsbaarder wordt. Plus dat je seks hebt omdat je ergens anders van afhankelijk bent (rijles) en het niet voor allebei seks om de seks of om het gezelschap is.
Ayasha schreef:Deze meiden krijgen tenminste nog wat terug voor hun seks zonder liefde.