Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tamary schreef:Andere kijk op het hele wij moeten deze mensen opvangen idee :
[ Video ]
En iets waar ik het mee eens kan zijn. Als bevolking hebben wij eigenlijk geen invloed op wat onze regering doet en beslist, maar wij moeten wel de gevolgen dragen.
Gillbo schreef:Ik werk zelf in de zorg met een van de meest intensieve doelgroepen die er op dit moment is dus weet waar ik over praat.Vrijwilligers zijn het gewicht in goud waard
Als mensen die hier zo hard roepen dat ze het zo erg vinden voor de bejaarden allemaal vrijwilligerswerk zouden gaan doen dan houden ook de verpleegkundige meer tijd over.
Normaal zit je bijvoorbeeld met 3 verpleegkundige aan de eettafel( op een grote afdeling) om te helpen. Maak hier 2 verpleegkundige en een vrijwilliger van dan houdt die 3e verpleegkunidge tijd over om iemand in bad te doen.
Het zijn de kleine dingen die het doen, een middagje in de maand draagt al bij
Het is heel makkelijk om allerlei redenen te noemen waarom je iets niet zou doen maar juist die ene reden waarom je het wel zou doen die telt
Sammie schreef:arresteren? Gewoon enkeltje retour.. Klaar.. dit tolereren wij niet. Moven!
chanicha schreef:Ik lees nu in het AD dat ze willen kijken of ze niet in lege kamers van verzorgingshuizen geplaatst kunnen wordensorry hoor maar dan spoor je gewoon niet!
Abercrombie schreef:chanicha schreef:Ik lees nu in het AD dat ze willen kijken of ze niet in lege kamers van verzorgingshuizen geplaatst kunnen wordensorry hoor maar dan spoor je gewoon niet!
Als die kamers toch leeg staan waarom niet. Of kantoorpanden ombouwen. Maar ja of de personen die denken dat ze hier in een gespreid bed komen dat accepteren. Denk t niet.
Jillsil schreef:Collie2008 het was net ook op de radio maar dat kon nog niet definitief bevestigd worden. Wel de grote vechtpartijen.
Ik wil de "middenweg" blijven en de mensen die echt steun hebben welkom heten. Maar als ik steeds meer hoor over verkrachtingen, het in het gezicht spugen van Europese vrouwen, vechtpartijen en dan ook nog zeuren over het trage internet krijg ik toch echt wel de kriebels.
Het is al eerder in het topic gezegd maar ze moeten in Syrië zelf gaan ingrijpen en hier niet over blijven praten. Gisteren een stuk gelezen op het AD dat Rusland een bondgenoot wil worden van Syrie. Dat maakt mij bang. Maar de regering hoor je er niet over. Die bedekken het allemaal met de mantel der liefde (uhh leugens)
alex66 schreef:Dit kan toch niet!!! We gaan toch niet met z'n alle toestaan dat er meisjes van 14!! misbruikt worden binnen onze grenzen omdat het arme schaap in het land van herkomst gedwongen is uitgehuwelijkt aan een vieze pedo.
En zeg nou niet dat is hun cultuur/geloof, in de oudheid waren er geloven genoeg die mensen offers eisten en daar hoef je nu ook niet meer mee aan te komen in een beschaafd land.
Esther28 schreef:En momenteel onderweg naar Nederland:
Kindbruiden!! Schandalig dat dat wordt toegestaan.
Deze kinderen zijn in het land van herkomst (syrie) dus met zo'n oude viezerik getrouwd. Die ouwe viezerik is inmiddels in Nederland en laat nu zijn KINDbruid overkomen!
Die kinderen hebben hulp nodig, geen ouwe vieze vent....En Nederland accepteert dit omdat ze al gehuwd waren in het land van herkomst..
Nou echt hoor...mn bek valt open..In wat voor kromme en walgelijke samenleving leven we hier!
Sammie schreef:Ik ben toch wel benieuwd naar de bron van die kindbruidjes. Syrië staat niet echt bekend als een land dat dat soort dingen bezigde.