Kindvrije horeca

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Leeuwnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 19:52

_Yasmine_ schreef:
Om nou thuis te eten omdat sommige ouders hun kind niet op willen/ durven voeden..

Om nou altijd pannenkoeken te moeten eten omdat de buurvrouw geen kinderen heeft en ik daarom met mijn kind niet ergens anders eten mag...

;) ;)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 19:55

Leeuwnie schreef:
[***] schreef:
En zeurvrije mensen horeca, stinkende mensenvrije horeca, hondenvrijehoreca, slechtemuziekvrije horeca, mensendieoverallastvanhebbenvrije horeca. Voor mensen die er niet van houden om naar dikke of dunne mensen te kijken ook horeca waar die er niet in komen. Of voor mensen met geverfd haar, brrrr

Schijnbaar is de welvaart in Nederland zo goed dat er mensen zijn die denken zich zo wel gelukkig te voelen. Volgende keer eens op vacantie naar een land waar IS de scepter zwaait of buiten een resort in een sloppenwijk.

Als je geen last van kinderen wilt hebben ga je gewoon wat later naar een restaurant, naar een wat duurder restaurant of je zet gewoon je ergerknop eens uit

Welk last heb jij ervan als een aantal restaurants kindvrij zijn? Jij kan nog steeds met je kids uit eten, een ander kan zonder kids uit eten... Het beste van twee werelden toch?
Ja, dit exact! Mensen mensen, kinderen HOREN nou eenmaal in de maatschappij.
'Ik wil geen kinderen, hoef ook niet opgescheept te worden met die van anderen.' Hoe asociaal is dit?? Lekker tolerant!

Waar houdt het op? Ik wil geen blond haar, dan hoef ik ook niet tegen het blonde haar van jou aan te kijken :P
Ik wil liever ook niet gehandicapt zijn. Dus daar wil ik ook niet tegenaan kijken. En alcohol drink ik niet, dus mensen met een wijntje ook toedeledoki.

Jeetje, als je zo graag geïsoleerd en ongestoord wilt leven, ga dan ZELF lekker in een hutje op de hei ;) ;)
Of ga inderdaad wat later naar een restaurant. Of kook zelf :P

Nederland, zuurpruimenland O:) :D

Nou. En ik heb mijn driejarige zoon afgelopen vakantie een keer of 5 mee genomen naar een restaurant. Waar hij zich meestal goed gedroeg. En ook een keer moe was en een huilbui kreeg. Ja, vervelend. Maar ik troost hem, pak zijn favoriete Playmobil, en we spelen eventjes totdat het eten komt.

Maar ook restaurant in Engeland meegemaakt waarin grote gezinnen met kinderen heerlijk lol hadden, spelletjes deden, hard lachten, grapjes maakten. EN GEEN HAAN DIE ER NAAR KRAAIDE. Gasten, noch personeel. Werd volledig geaccepteerd. Heerlijk toch :) Leven en laten leven, hoor!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 19:59

Leeuwnie schreef:
_Yasmine_ schreef:
Om nou thuis te eten omdat sommige ouders hun kind niet op willen/ durven voeden..

Om nou altijd pannenkoeken te moeten eten omdat de buurvrouw geen kinderen heeft en ik daarom met mijn kind niet ergens anders eten mag...

;) ;)

Je hoeft toch niet altijd kind mee te nemen? En is niet vanwege het feit dat buuf geen kind heeft maar dat sommige ouders niet willen opvoeden

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 20:07

Wij zijn ook type ouders die graag een locatie op zoeken zonder andere kinderen terwijl we ze zelf wel meenemen.

Heeft iets te maken met opvoeding en het feit dat wij ook vakantie willen vieren en ik me regelmatig rot irriteer aan andermans kinderen.
Gedragen onze kids zich niet? Dan weg bij het zwembad en naar het appartement of wat dan ook.

We zijn ook wat oudere ouders dus we kiezen liever voor de rust dan een pannenkoekentent. Zou jammer zijn als we niet bij alle leuke tentjes meer naar binnen kunnen.

Aan de andere kant snap ik de keuze wel voor sommige mensen om een kindvrije toko te kiezen als ik zie hoe het er soms aan toe gaat bij mensen met kinderen.

Idem met vliegen..........die van ons zitten stil en vermaken zich prima, vanaf dat ze 20 maanden zijn op een vlucht van 11 uur naar LAX. Voorbereiding is alles.

Maar waar ik dan weer een scheithekel aan heb is honden in een restaurant. Laat ze lekker thuis, ik vind het echt onhygiënisch dat gekwijl en die haren. :=

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 20:08

Leeuwnie schreef:
_Yasmine_ schreef:

;) ;)

Neem aan dat je snapt dat ik niet alleen pannenkoeken bedoel> :o Zijn zat restaurants met een speelhoekje/ speeltuin/ trampoline of die in het algemeen wat kindvriendelijker zijn..
Als je dan ook weet dat je kinderen zich niet kunnen gedragen langer dan 10 minuten. Ga dan naar zoiets..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 20:10

Niet elke hond kwijlt of haart :+
Maar als wij uit eten gaan blijft de hond idd gewoon thuis. Ze heeft er zelf tenslotte ook niks aan. Als we bijv na een wandeling op de Veluwe ergens een uitsmijter doen bij een laagdrempelig restaurant gaat ze, nadat ik geïnformeerd heb of het mag, wel mee en ligt ze onder de tafel

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 20:14

_Yasmine_ schreef:
Zijn zat restaurants met een speelhoekje/ speeltuin/ trampoline of die in het algemeen wat kindvriendelijker zijn..

Ik weet eigenlijk niet of dat altijd kindvriendelijker is. Of nodig. Misschien krijgen we die vervelende kinderen wel omdat we ze als maatschappij de hele tijd volstoppen met instantvermaak, en maken al die trampolines bij eetgelegenheden het eerder erger dan beter :)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 20:15

Ach als de kinderen netjes opgevoed zijn en niet het restaurant afbreken gewoon lekker meenemen.
Heb vrienden genoeg met keurig op gevoede kinders die je best mee kan nemen en die nee, ook snappen. (en in de fase dat de kids lastig zijn gaan ze dus gewoon niet meer :Y) )
Zijn het van die terroristjes die je eigenlijk al bij een oor wil pakken in de supermarkt of eerst opvoeden of niet meenemen naar iets anders dan de mac Donalds of zo.

Weet nog dat we paar jaar terug zaten te hightea-en met man of 6 met daarbij 3 honden (was van te voren gevraagd of dit mocht bij het reserveren), geen hond te zien lagen onder de tafel te maffen... Maar jeetje.. die familie met 3 kinderen hebben echt de hele middag gegild, gerend, overal aangezeten (ook tot ergernis van het personeel), maar dan ben je dus als ouders gewoon zooo fout!!!!

Leeuwnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 20:22

Citaat:
Je hoeft toch niet altijd kind mee te nemen? En is niet vanwege het feit dat buuf geen kind heeft maar dat sommige ouders niet willen opvoeden

Nou, ik lees hier toch met enige regelmaat dat 'ik geen kinderen wil, en niet tegen de kinderen van anderen wil aankijken'.

En daarnaast: Gillende, krijsende kinderen. Niet willen opvoeden. Schoppen onder de hol. Vroeger was het allemaal beter. De ouders van tegenwoordig... ;) Behoorlijk kort-door-de-bocht. Het is ook maar een beleving van iemand, en zeker geen vaststaande waarheid: Mijn kind huilde ook. Maar ik vind dat ik er wel wat aan heb proberen te doen. Iemand anders kan daar TOTAAL anders tegenaan kijken en het TOTAAL anders beleven en lopen klagen dat dat rotkind van het tafeltje hiernaast een schop onder zijn hol moet hebben en dat die moeder eens moet beginnen met opvoeden. Tja. Da's verschil in inzicht. :) :)

Welkom, nuancering! :)

Maar om eea toch ook ZELF even te nuanceren (ja, ik kan ook zelfreflecteren :D _O- ): Ik neem mijn kind ook graag mee naar kindvriendelijke restaurants, das voor kind ook leuk. Maar een horecaverbod... toe joh... Als ik in een bistrootje wat wil eten, en mijn zoon is er ook bij, dan laat me lekker joh! Hij mag van mijn bord wel een frietje bietsen, in plaats van bij de buren ;) ;) ;)

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 20:23

Ik kom eigenlijk nooit lastige kinderen tegen. En dat terwijl ik behoorlijk allergisch ben voor lastpakjes :=
Ook niet in de trein, zelfs hele schoolklassen gedragen zich keurig.

Wij nemen ons kindje ook wel eens mee, maar tot nu toe heeft ze steeds gewoon rustig zitten eten.

Zouden er in NL meer lastige kinderen zijn of zo?

Leeuwnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 20:25

_Yasmine_ schreef:
Neem aan dat je snapt dat ik niet alleen pannenkoeken bedoel> :o

Tuurlijk! In een forumdiscussie worden dingen nou eenmaal uitvergroot +:)+ Van mijn kant ook niet banketstaaf bedoeld, hoor!

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 20:26

Jeetje, wat een verdraagzaamheid richting kinderen :n Echt ik vraag me bij sommige af waar ze wonen. Net of ze zodra ze de deur uitstappen omsingeld worden door gillende en krijsende kinderen.
Natuurlijk kunnen kinderen wel een huilen of gillen, dat hoort er helaas nu eenmaal bij.
Kindvrije parken, supermarkten, treinen en bussen .... wat een onzin! Dat gaat toch veel te ver. Kinderen horen nu eenmaal in de maatschappij.
Ieder kind kan eens keer een driftbui krijgen of moeten huilen. Maar structureel de boel terroriseren ..... dan zijn het toch echt de ouders die hun kind ter verantwoording moeten roepen en eens moeten gaan opvoeden.

Ik erger me ook regelmatig aan middelbare school scholieren die schreeuwend naar elkaar op de fiets zitten of met 3 of 4 breed over de weg fietsen. Die luidruchtig door de supermarkt trekken om een zak chips en een blikje red bull te kopen en vervolgens een hoop afval op straat laten slingeren. Moeten we die ook overal maar toegang weigeren? Maar ook zij horen in onze maatschappij.

Nu maakt het mij wat betreft restaurants niet uit als daar een verbod op kleine kinderen komt. Ik zou er niet aan willen denken om met mijn 2 kinderen naar een (luxe) restaurant uit eten te gaan.
Niet dat ze zich misdragen hoor, maar ik zou het ze niet aan willen doen lange tijd stil te moeten zitten op hun stoel.
En daarbij, als ik echt uit eten ga wil ik ook lekker lang op mijn gemak kunnen tafelen en ga ik veel liever zonder kinderen.

Maar een simpele lunchroom, een eettent ala de Beren e.d., daar zou ik zo heen gaan met de kinderen. De sfeer daar is toch anders, minder 'stijf' en daar vind ik niets mis mee om kinderen mee naar toe te nemen.
Laatst bijgewerkt door Vayo op 18-08-15 20:31, in het totaal 2 keer bewerkt

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 20:29

Het probleem zijn niet de kinderen, maar het feit dat de ouders geen grenzen (willen of kunnen) stellen aan het gedrag of niet hún levensstijl willen aanpassen aan de kinderen door veel te lang te tafelen en dan niet vooraf verzinnen hoe ze de kinderen gaan bezighouden ('ik houd ze de hele dag al bezig' :( ). Vorige week waren we 'in de hel op aarde qua kinderen': het Ikea restaurant _O- en het bleek dat helemaal achterin er bijna niemand zat. Wel een gezin met drie kinderen: zoete kinderen die bezig werden gehouden en helemaal mooi toen ze weggingen begon er eentje van misschien een jaar te krijsen, en de moeder kijkt, zegt even heel duidelijk 'nee'. Kind stil. Het kan dus wel, als je maar niet altijd zo'n kind z'n goddelijke gang laat gaan.

Ragdollcat

[***] schreef:
En zeurvrije mensen horeca, stinkende mensenvrije horeca, hondenvrijehoreca, slechtemuziekvrije horeca, mensendieoverallastvanhebbenvrije horeca. Voor mensen die er niet van houden om naar dikke of dunne mensen te kijken ook horeca waar die er niet in komen. Of voor mensen met geverfd haar, brrrr

Schijnbaar is de welvaart in Nederland zo goed dat er mensen zijn die denken zich zo wel gelukkig te voelen. Volgende keer eens op vacantie naar een land waar IS de scepter zwaait of buiten een resort in een sloppenwijk.

Als je geen last van kinderen wilt hebben ga je gewoon wat later naar een restaurant, naar een wat duurder restaurant of je zet gewoon je ergerknop eens uit

Nee hoor, lekker zelf weten hoe laat men naar een kindervrije iets wilt gaan.

Ga maar lekker de kinderen maar eerst eens behoorlijk opvoeden en of lekker thuisblijven. Als de kinderen en de ouders zich hadden gedragen en gehandeld zoals het hoorde was het niet zover gekomen................

Vandaag nog een zeer brutaal kind meegemaakt bij de supermarkt en de moeder doet helemaal niets maar lacht maar wat erom en trots dat ie is en de medewerkers ergerden zich eraan en gingen het negeren en zelfs weglopen.

Dat kind bleef maar doorgaan en ging iets eisen van de medewerkers, pffffffffff!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Ik kijk hier heel dubbel tegenaan. Aan de ene kant snap ik de ergenis wel, ik erger me soms zelf ook rot aan ouders die hun kinderen maar los laten razen. Een kindvrije gelegenheid is dan voor alle partijen leuker!
Maar aan de andere kant vind ik ook dat kinderen in de samenleving horen en geloof ik er ook niet in dat alles maar voorkomen de juiste oplossing is. Waar ligt dan de grens?

Ik denk wel dat we kinderen meer als deel van de samenleving moeten zien en ook het oude principe 'it takes a village to raise a child' meer moeten toepassen. Een kind leert veel beter hoe het zich moet gedragen als de hele omgeving daar op let en het goede voorbeeld geeft.
Haarbal schreef:
Een splitsing van grotere gelegenheden in kinderdeel en volwassenendeel vind ik ook prima. Ik zat met een vriendin rustig bij de HEMA van een welverdiende cappuchino + tompouce te genieten, toen er een koter van 4 tafels verderop op het bankje achter ons kroop en begon over de grote vork op de muur, dat wij ook een vork hadden, dat we een lekker taartje hadden en dat hij ook wel een lekker taartje wilde. En de ouders lieten hem lekker begaan, wel begon het jongere zusje te krijsen want die wilde ook gezellig bij ons zitten 8)7 >;)
Nou dan kan je een ei bakken op mijn kop hoor, zo oververhit raak ik dan! Hou je kind bij je, ik vind het al erg als de kat van mijn ouders me het eten uit de mond kijkt, maar een onbekende 4-jarige met plakbekkie en ditto vingers hoef ik niet half op schoot terwijl ik gewoon rustig een kopje koffie wil drinken!

Dit vind ik wel een mooi voorbeeld van met de hele samenleving opvoeden. Uiteraard was het ideaal geweest als de ouders het jochie hadden teruggeroepen. Maar begrijp je ook dat sommige mensen dit juist leuk kunnen vinden? In een goede bui vind ik een nieuwsgierig en sociaal kind heel gezellig, heb soms de leukste interacties gewoon op straat of bij de hema. Ik zou het echt een verarming vinden als kinderen alleen maar stilzwijgend naast mama mogen zitten. Het kind kan zelf echter niet inschatten wie het wel en wie het niet leuk vind. Dat kunnen de ouders natuurlijk in de gaten houden, maar wat houd je tegen om zo'n manneke even te vragen of hij weg wil gaan?
Als een volwassene een praatje met je zou aanknopen, zou je dan ook zo geirriteerd raken? Of vraag je die wel gewoon om je met rust te laten?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 20:30

Deijs schreef:
Ik ook niet, jeetje wat asociaal zeg. Ligt het aan mij of is dit iets van tegenwoordig?
Ik wist als jong kind echt wel hoe ik mij moest gedragen in een omgeving met volwassenen.

En die van mij ook, het is echt puur opvoeding, mensen denken er veel te luchtig over.
Ik heb zelf een zoontje en ga heel vaak uit eten, mijn zoontje is echt enorm rustig en heeft nog nooit gegild/gekrijst in een restaurant niet, supermarkt niet, winkels niet, nooit niet.
Ik krijg elke zondag in de supermarkt een complimentje in de winkel hoe ontzettend zoet hij is :D

Mijn zoontje zit bij mij gewoon aan tafel, rustig te wachten op zijn eigen gekozen gerechtje, praat en giechelt op normaal volume met mama, gaat niet van tafel en stoort andere mensen nooit.

Mijn zoontje is zelfs ooit een keertje geduwd door een wildvreemd kind in een restaurant. Jaar of 4/5, was al non stop aan het rond rennen, schreeuwen/schelden en tegen stoelen aan het duwen, ik sta af te rekenen en mijn kleintje staat achter mij en plots duwt dat kind (toen net 2 jaar) vol gas tegen de bar.

Zowel ik en de eigenaar (we komen daar vrijwel iedere zondag) die moeder aangesproken. Ik moest mijn "bek" houden want ik had makkelijk praten met zo'n makkelijk kind, toen ik aangaf dat het puur een kwestie was van opvoeding was ik een k* prutsmuts... en dat zei ze mét het kind erbij tjah, ik snap wel waar hij het van heeft. Je zag de monden gewoon open vallen, ze is zelf woest vertrokken, uiteraard werd het kind met grof geweld meegesleurd.. bizar!

Ik zou het jammer vinden als horeca helemaal kindvrij zou worden maar ik vind wel dat horeca het recht heeft een gezin eruit te zetten die bloed irritante kinderen hebben en de boel op stelten zetten.
Tevens flirt mijn zoontje graag met de dames van de bediening en dat vinden zij nooit erg :')

Shadow0 schreef:
_Yasmine_ schreef:
Zijn zat restaurants met een speelhoekje/ speeltuin/ trampoline of die in het algemeen wat kindvriendelijker zijn..

Ik weet eigenlijk niet of dat altijd kindvriendelijker is. Of nodig. Misschien krijgen we die vervelende kinderen wel omdat we ze als maatschappij de hele tijd volstoppen met instantvermaak, en maken al die trampolines bij eetgelegenheden het eerder erger dan beter :)

Ik ben van mening dat kinderen hier vervelender van worden, ze willen altijd meer en meer en meer vermaak. Tablet mee om tv te kijken, halve speelgoedkisten, alles zie je langskomen..
Laatst bijgewerkt door _Friemel op 18-08-15 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 20:34

Ik zou eerder kiezen voor een telefoonvrij Horeca, dat lijkt me pas heerlijk.
Een plek waar geen mensen zitten die elke zoveel minuten naar dat beeldscherm zitten te kijken, dingen typen of foto's moeten maken van het eten wat voor ze staat.
Gewoon een plek waar mensen gesprekken hebben met elkaar zonder een electronisch verlengstuk in hun handen te hebben.

Ik ga gerust lunchen op de wat luxere eetplekken op deze rots met mijn kids, dochterlief van 2 zit heerlijk rustig en ook de tweeling van een half jaar houden zich goed. En worden de kids wel onrustig dan gaan we gewoon naar huis om niemand tot last te zijn.
Avondeten nog niet uitgeprobeert omdat dat niet past qua bedtijd met de kids.
Grappige is wel dat ik heel veel reacties krijg van het personeel en andere klanten dat onze kids zo rustig zijn.

Leeuwnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 20:35

Zwerte schreef:
Ik kijk hier heel dubbel tegenaan. Aan de ene kant snap ik de ergenis wel, ik erger me soms zelf ook rot aan ouders die hun kinderen maar los laten razen. Een kindvrije gelegenheid is dan voor alle partijen leuker!
Maar aan de andere kant vind ik ook dat kinderen in de samenleving horen en geloof ik er ook niet in dat alles maar voorkomen de juiste oplossing is. Waar ligt dan de grens?

Ik denk wel dat we kinderen meer als deel van de samenleving moeten zien en ook het oude principe 'it takes a village to raise a child' meer moeten toepassen. Een kind leert veel beter hoe het zich moet gedragen als de hele omgeving daar op let en het goede voorbeeld geeft.
Haarbal schreef:
Een splitsing van grotere gelegenheden in kinderdeel en volwassenendeel vind ik ook prima. Ik zat met een vriendin rustig bij de HEMA van een welverdiende cappuchino + tompouce te genieten, toen er een koter van 4 tafels verderop op het bankje achter ons kroop en begon over de grote vork op de muur, dat wij ook een vork hadden, dat we een lekker taartje hadden en dat hij ook wel een lekker taartje wilde. En de ouders lieten hem lekker begaan, wel begon het jongere zusje te krijsen want die wilde ook gezellig bij ons zitten 8)7 >;)
Nou dan kan je een ei bakken op mijn kop hoor, zo oververhit raak ik dan! Hou je kind bij je, ik vind het al erg als de kat van mijn ouders me het eten uit de mond kijkt, maar een onbekende 4-jarige met plakbekkie en ditto vingers hoef ik niet half op schoot terwijl ik gewoon rustig een kopje koffie wil drinken!

Dit vind ik wel een mooi voorbeeld van met de hele samenleving opvoeden. Uiteraard was het ideaal geweest als de ouders het jochie hadden teruggeroepen. Maar begrijp je ook dat sommige mensen dit juist leuk kunnen vinden? In een goede bui vind ik een nieuwsgierig en sociaal kind heel gezellig, heb soms de leukste interacties gewoon op straat of bij de hema. Ik zou het echt een verarming vinden als kinderen alleen maar stilzwijgend naast mama mogen zitten. Het kind kan zelf echter niet inschatten wie het wel en wie het niet leuk vind. Dat kunnen de ouders natuurlijk in de gaten houden, maar wat houd je tegen om zo'n manneke even te vragen of hij weg wil gaan?
Als een volwassene een praatje met je zou aanknopen, zou je dan ook zo geirriteerd raken? Of vraag je die wel gewoon om je met rust te laten?

+:)+ Goed omschreven!

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 20:36

Toen mijn man en ik met onze twee weken oude zoon uit eten gingen om zijn geboorte te vieren, gingen er meteen twee oudere echtparen met een vies gezicht ergens anders zitten... Ik voelde me erg bezwaard daarom. Onze zoon was nog erg klein en sliep de hele avond. Het moment dat hij zijn mond open deed hebben we hem meteen gevoed.
Ik erger me okk gruwelijk aan jankende en rennende kinderen in horeca gelegenheden, maar om ze nou te weren... Hard en irritant lachende volwassenen kunnen ook behoorlijk irritant zijn of studenten die alleen maar kunnen blèren.

Leeuwnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 20:39

Muppett schreef:
Toen mijn man en ik met onze twee weken oude zoon uit eten gingen om zijn geboorte te vieren, gingen er meteen twee oudere echtparen met een vies gezicht ergens anders zitten...

Da's ronduit asociaal! Al van te voren lopen mekkeren terwijl er nog niets aan de hand is... |o

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 20:39

Of wat te denken van die vrouwen met klapperende eierstokken die maar naar jouw kind zitten te zwaaien en verstoppertje doen tijdens een etentje >;)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 20:40

Zahlina schreef:
Een plek waar geen mensen zitten die elke zoveel minuten naar dat beeldscherm zitten te kijken, dingen typen of foto's moeten maken van het eten wat voor ze staat.

Wat mensen aan een ander tafeltje doen is toch niet belangrijk? Zeker niet omdat die dingen die je beschrijft vooral geluidloos zijn. Je kunt het met je eigen tafelgenoten wel afspreken.

Muppett

Re: Kindvrije horeca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 20:42

Leeuwnie, dat vond ik ook ja...
In een strandtent hadden wij wel een ontroostbaar kind, ik was hem al in zijn jasje aan het hijsen met een rode kop en toen kwam er een oudere vrouw naar me toe die zo mijn baby oppakte uit mijn armen en zei, kom maar bij oma... Zo kan het ook, Brrrr. ..

Leeuwnie

Re: Kindvrije horeca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 20:44

Hahahahahahahaha, het kan inderdaad ook de verkeerde kant uitslaan.... ieieieie, blijf van mijn kind af!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 20:46

Ik zoek met mijn peuter gewoon plekken op waar kinderen zeer gewenst zijn. Mijne is geen rondrenner en ook geen schreeuwer maar ik kan me voorstellen dat hij niet de hele avond op z'n stoel kan blijven zitten en eerlijk gezegd : dat vind ik niet meer dan logisch en ik ga m daar ook niet om corrigeren.

Ik houd erg van zeer luxe uit eten en ik verwacht in een sterrentent ook geen kinderen. Nog nooit meegemaakt btw.