gohya schreef:Als dit jongetje [en moeder] idd. onder toezicht van Jeugdzorg staat,dan heeft Jeugdzorg [weer] gefaald!
Mijn zoon van toen 2 jaar oud,was sadistisch tegen dieren.Hij deed elk dier pijn.Hij gooide een hamster in de lucht om te kijken of die kon vliegen,stak onze kat in brand,althans probeerde hij.Deed onze hond pijn,stak in zijn ogen,trok aan de oren enz,enz.Zeer duidelijk dat hij 'gestoord' was.Was trouwens ook bezeten van vuur,stak ons huis in brand.
Ik zag al snel in dat dit niet normaal was en heb zelf aangeklopt bij de H.A. door gestuurd naar de kinderarts en van daaruit naar de kinder psyhiatrie.Het bleek dat hij een gevaar was voor anderen,maar ook voor zichzelf.
Hij is een jaar lang behandeld,en het is gelukkig goed gekomen.En hij was pas 2 jaar!
Ik vind dus dat Jeugdzorg,maar ook de ouder[s] hebben gefaald! en dat die schuldig zijn en niet dat jongetje.
Gohya respect dat je hier zo eerlijk je verhaal neerzet en hieruit blijkt dus ook dat als je op tijd aan de belt trek en goed erachteraan gaat bij de juiste instanties een kind niet altijd op hoeft te groeien als een psychopaat of volledig hoeft te ontsporen .