Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik ben er via via bij gekomen, gelukkig is ieder daar zelf vrij in om dat voor kennis aan te nemen. Maar moet er wel bij zeggen dat iedereen daar voor het zelfde uurloon werkte; mijn collega van 20 jaar ouder werkte dus ook voor datzelfde loon. Maar als je wil solliciteren moet je dat vooral doen, tis in Schiedam dus als je dichtbij woont ongewijfeld de moeite waard 

maar ze hielden er iig wel gemotiveerde werknemers aan over
Wat dat aangaat kan ik dus best meekomen met de uitspraak 'je hóeft er niet te werken.' en vandaar dus ook; het staat iedere werknemer toch vrij om een deurtje verder te kijken. Soms heb je gewoon mazzel, soms heb je pech, maar dat betekent niet de directeur van de Plus of de Jumbo dan niet onder vuur hoeft te liggen omdat zij precies dezelfde CAO hanteren als de AH, en dus hetzelfde minimum jeugdloon. Vaak wordt je nou eenmaal geen miljonair door vakjes te vullen of kassablieper te spelen, hoe jammer het ook is. Je hebt het hier zelf al over "jeugd die iets zoekt wat meer verdient" tja... Is werken voor een parkeergarage niets? Werken bij een schoonmaakservice? Betekent wel vroeg je bed uit, maar ook dat verdient soms toch echt wat meer dan het scannen bij de AH. Maar goed, dat moet je wel wíllen en daar ontbreekt het bij een hoop ook wel aan. Maar misschien heb ik ook wel een hoop luie leeftijdsgenootjes meegemaakt waardoor ik misschien wel wat harder ben voor de gemiddelde luie student