StonedRomy schreef:Belachelijk. Ik zou niet door de keuring komen, dus moet ik maar 9 maanden vrijwilligerswerk doen?
9 maanden zijn heel lang, zeker als je moet concurreren met andere jongeren uit andere landen.
Daarnaast, in het leger wordt er verwacht dat je bevelen opvolgt. Dit zorgt er dus voor dat iemand anders over jouw lichaam beslissingen maakt. Gaat zeer zeker niet samen me het advies van mijn artsen.
Nee, als ze dit gaan invoeren ga ik eerder dan in mijn planning staat naar het buitenland.
Er is vast wel iets wat je wel kunt en er zal dus ook vast wel een oplossing voor je gevonden worden, no need to worry.
Waarom zijn sommigen hier toch zo bang voor autoriteit? Ik merkte het vandaag ook in de trein naar Rotterdam; van die voetbalsupporters die al helemaal op tilt slaan bij het zíen van een politieagent, want oooeeeeeh, deze mensen gaan ze vertellen wat ze wel en niet mogen. Waar komt die angst voor autoriteit toch vandaan bij een hoop Nederlanders?
Collectief trauma dat nog stamt uit de tijd dat geïncorporeerd waren in Napoleons rijk of bezet werden door Duitsland of zo?