V&D in de problemen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bliver

Re: V&D in de problemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 08:44

La PLace loopt in ieder geval gewoon goed, maar niet iedereen houd ervan is hier te merken en dat kan. net zoals niet iedereen bij V&D winkelt. Voorlopig leeft de boel nog een tijdje en als ze het goed op gaan lossen nog wel langer

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 09:18

Ik vind La Place ook niet meer wat het is geweest. De afgelopen drie keer dat ik daar wat heb gegeten was er ook altijd wat. Toen de vorige keer een dame het beleg met haar blote handen en vieze nagels het beleg uit elkaar stond te trekken was dat de druppel. Voor dat geld ga ik liever ergens anders zitten.

De vd zelf kom ik ook niet meer. Als je daar wat vraagt aan het personeel gaat het ook niet van harte en nadat ik een keer een pashokje ben uitgejaagd omdat de dames van de modeshow zich daar moesten omkleden ben ik daar ook klaar mee.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 09:48

Joman schreef:
Shenavallie schreef:
Ben nog niet op de hoogte wat de uitslag is van de onderhandelingen, maar ik verbaas me er niet over dat V&D op dit punt is gekomen. Er hangt kleding van vrij dure merken en in super kleine maatjes, dus niet de gemiddelde Westerse maat (en als die er wel is, dan is dat in een te lage hoeveelheid ingekocht en dus per omgaande uitverkocht). Daarnaast zijn ze overall best aan de prijs. La Place verkoopt lekkere producten, maar de hygiëne is ver te zoeken. Het servies en bestek zien er niet uit, vaak nog etensresten eraan. Dit schrikt mensen - mede door de prijzen - af. Dan gaan ze liever naar de Hema, waar ze voor 5 Euro een (schoon) bord vol krijgen.
Kan me V&D van vroeger nog herinneren, toen er zelfs in de kelder nog een supermarkt zat. Het was altijd topdrukte. Nu is het er alleen druk met het PrijzenCircus.

Met La Place gaat het dus wel goed. Lijkt me zaak je eerst in te lezen ipv met onzin te strooien. Het feit dat v&d het niet goed doet heeft vooral te maken met het gegeven dat de markt ontzettend is veranderd de afgelopen jaren.

Welke onzin? Ik eet er al jaren regelmatig (en dan bedoel ik La Place in het warenhuis, als wel de losse restaurants), maar constateer dit toch echt zelf. En dat bij vele verschillende vestigingen. Nu ben ik zelf nogal makkelijk door met een servetje de boel zelf schoon te maken, maar er zijn dagen dat ik denk: tjonge, jonge, jonge... is het nou echt zo moeilijk....? Het gebeurt ook wel eens dat personeel de vingers aflikt, in plaats van aan een doek af te vegen. Dat vind ik ronduit smerig en dan koop ik ook niets wat diegene in handen heeft. Dan draai ik me rustig om en ga ergens anders eten. Kom ook regelmatig in het warenhuis zelf, maar dan alleen voor de kantoorafdeling of een uitverkoop. Verder vind ik het een weinig interessante winkel: te duur en ongemotiveerd personeel. Mensen die ik erover gesproken heb, hebben veelal dezelfde beweegredenen om niet naar V&D te gaan. Het is dus niet zo dat ik zomaar wat roep. Hopelijk gaan ze met een heel andere strategie aan de slag, want anders zitten ze over een x-tijd weer op dit punt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 09:54

Tiffany schreef:
Ik vind La Place ook niet meer wat het is geweest. De afgelopen drie keer dat ik daar wat heb gegeten was er ook altijd wat. Toen de vorige keer een dame het beleg met haar blote handen en vieze nagels het beleg uit elkaar stond te trekken was dat de druppel. Voor dat geld ga ik liever ergens anders zitten.

De vd zelf kom ik ook niet meer. Als je daar wat vraagt aan het personeel gaat het ook niet van harte en nadat ik een keer een pashokje ben uitgejaagd omdat de dames van de modeshow zich daar moesten omkleden ben ik daar ook klaar mee.

De hygiëne staat hoog aangeschreven bij La Place. Daarom werken ze ook zonder handschoenen. Niet dat ik heel dat bedrijf goed praat want vond het verschrikkelijk om er te werken :') Maar in die tijd hoorde ik ook al verhalen dat het niet lekker ging. En dat is alweer een paar jaar terug.

Elevien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 13:17

De kwaliteit van La Place verschilt énorm per vestiging. Er wordt niet met handschoenen gewerkt omdat dat helemaal niks met hygiene te maken heeft. Je vingers voel je als ze vies worden, handschoentjes niet waardoor je er al snel te lang mee doorwerkt. De keuringsdienst (en een ingehuurde instantie die volgens de maatstaven van de keuringsdienst werkt) komen regelmatig onverwachts langs om even rond te neuzen.

Maar om even ontopic te gaan: V&D heb ik vrij weinig mee, maar alleen al om de 10.000 arbeidsplaatsen vind ik dat het moet blijven!

antje_vip

Re: V&D in de problemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 10:54

Ik heb ook wel eens een smoothie zien staan waar gewoon al uit gedronken was, dat staat gewoon nog te koop...

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 11:09

nog steeds of alweer net hoe je het bekijkt, in 2004 sloot de vestiging waar ik werkte ik heb vaak aan de medewerkers gedacht.... -O-