coldsummers schreef:Willen ze deze haai, poging tot doodslag of moord opleggen?
Moord, hij deed het expres met voorbedachte raden. ''Mmm vandaag ga ik een lekker jongetje aanvallen!''

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Johanna59 schreef:Maartje1990 schreef:Johanna wat een onzin. Ik zeg niet dat dergelijke dieren het nooit expres doen maar in veel gevallen is het toch perongeluk, door bijv schrik of pijn.
Een paard die je tegen je hoofd trapt of bijvoorbeeld in je buik, als is het door schrik of pijn, weet precies wat hij doet.
Johanna59 schreef:Maartje1990 schreef:Johanna wat een onzin. Ik zeg niet dat dergelijke dieren het nooit expres doen maar in veel gevallen is het toch perongeluk, door bijv schrik of pijn.
Een paard die je tegen je hoofd trapt of bijvoorbeeld in je buik, als is het door schrik of pijn, weet precies wat hij doet.
femo schreef:Johanna59 schreef:Een paard die je tegen je hoofd trapt of bijvoorbeeld in je buik, als is het door schrik of pijn, weet precies wat hij doet.
doe toch ff normaal.
slimmerik schreef:Jammer dat mensen hier onaardig naar elkaar worden als een ander niet hun mening deelt....
Tja, de zee is van de zeedieren, land van de landdieren en lucht van de vogels.....wat doen we hier als mens nog.....
Echt hypocriete ideeën hier af en toe
Als mens moeten we gewoon zorgen dat er zoveel mogelijk balans is. En dan moeten gewoon Killers uit de maatschappij....