Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cerilene_ schreef:Hoewel langvoeden niets voor mij zou zijn, en ik me wel afvraag hoe groot de voordelen op een gegeven moment nog effectief zijn als ze ouder worden (voor jonge baby's is het natuurlijk sowieso het beste en meest natuurlijke, hoewel poedermelk een prima alternatief is tegenwoordig) heb ik respect voor mensen die langer voeden. Zolang jullie er beiden van genieten is dat toch top!
JackenJill schreef:Cerilene_ schreef:Hoewel langvoeden niets voor mij zou zijn, en ik me wel afvraag hoe groot de voordelen op een gegeven moment nog effectief zijn als ze ouder worden (voor jonge baby's is het natuurlijk sowieso het beste en meest natuurlijke, hoewel poedermelk een prima alternatief is tegenwoordig) heb ik respect voor mensen die langer voeden. Zolang jullie er beiden van genieten is dat toch top!
Borstvoeding voor een 2-jarige schijnt meer antistoffen te bevatten dan wanneer het voor een kleine baby is. Dit omdat een 2-jarige met veel meer ziektekiemen in aanraking komt en dus meer bescherming nodig heeft. Dus er zijn zeker wel voordelen te noemen van langvoeden.![]()
En idd, wat je zegt: zolang je er allebei van geniet, is het geweldig!
Sammie schreef:ik heb zon zes jaar in een restaurant gewerkt en in die hele periode is er maar 1x een vrouw geweest die apart ging zitten om te voeden. Zo'n apart kamertje lijkt mij dan kostentechnisch bizar hoog.
kashmira schreef:Diegene die het niet fijn vinden om naar te kijken.. Zullen vast of geen kinderen hebben of geen bv. hebben gegeven..
monica73 schreef:De enige die met goed advies kwam, was mijn 90 jarige oma (vijf kinderen grootgebracht met borstvoeding). Ze vond het prachtig als ik mijn zoontje voedde en zei meerdere keren....." niet op de klok kijken hoor...gewoon geven wanneer hij huilt en niet stil wordt" .
Sammie schreef:Dit ging om de klanten, niet om het personeel. Zijn dan veel bedrijven die in overtreding zijn.. Als elk bedrijf een kolfruimte moet hebben.. Arbo heeft dan nog veel te doen.
Sammie schreef:Dit ging om de klanten, niet om het personeel. Zijn dan veel bedrijven die in overtreding zijn.. Als elk bedrijf een kolfruimte moet hebben.. Arbo heeft dan nog veel te doen.