Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morganlefay schreef:Het vingertje naar de farmaceutische industrie wijs ik niet zo maar. Komt alleen via een heel andere ingang.
In de jaren 80 en 90 heb ik als goud/zilversmid gewerkt. In die periode maakte ik voor de plaatselijke gifmenger relatiegeschenken voor de maand december.
25 tot 50 gouden gegoten massieve vijzeltjes meestal 14 karaat soms 18. Gewicht weet ik even niet meer maar zal rond de 15 a 20 gram per stuk zijn geweest.
Daarnaast zo'n 100 zilveren.
Nu gebeurt dit niet meer, apothekers zijn al een tijdje op rantsoen gezet. Mede door het beleid van jawel
(vloek vloek) de Zorgverzekeraars, maar dat is een andere discussie.
Morganlefay schreef:Nope dat niet maar weet er wel meer die nu ergens ver weg in Belgie wonen nadat ze met 50 jaar waren gestopt
Deze geschenken gingen over een periode van meer dan 10 jaar opeenvolgend.
Heb het meer over de farmaceuten die vlak voor het eind van de octrooi periode een klein onderdeel van het recept veranderen waardoor het weer 10 jaar de dure vergoeding kan pakken ipv de lagere generieke.
O ja generiek![]()
Dwaal af, niet de planning.
Denk dat de oplossing van Ebola, Aids en andere erg nare virussen te vinden is bij degenen die het overleefd hebben.
Morganlefay schreef:Nope dat niet maar weet er wel meer die nu ergens ver weg in Belgie wonen nadat ze met 50 jaar waren gestopt
Deze geschenken gingen over een periode van meer dan 10 jaar opeenvolgend.
Heb het meer over de farmaceuten die vlak voor het eind van de octrooi periode een klein onderdeel van het recept veranderen waardoor het weer 10 jaar de dure vergoeding kan pakken ipv de lagere generieke.
Morganlefay schreef:Denk dat de oplossing van Ebola, Aids en andere erg nare virussen te vinden is bij degenen die het overleefd hebben.
maura schreef:Morganlefay schreef:Denk dat de oplossing van Ebola, Aids en andere erg nare virussen te vinden is bij degenen die het overleefd hebben.
De oude methode (zieke in hutje en hutje verbranden als 'ie er niet meer zelf uit komt lopen) is best praktisch maar toch niet zo heel leuk voor de zieke zelf. Het lijkt me prettiger als er een succesvolle behandeling wordt gevonden, maar daarvoor moet je wel onderzoek kunnen uitvoeren aan het virus en de patiënten zelf. En dat lukt niet als die in zo'n hutje zitten. Degenen die het overleefd hebben en de mensen waarbij HIV ook zonder medicatie niet over lijkt te gaan in Aids, hebben waarschijnlijk mazzel met hun genenpakket. Maar als je je daarop gaat richten, kom je al snel op het terrein van genetische manipulatie van mensen en/of een negatief voortplantingsadvies voor mensen met het 'verkeerde' genenpakketje. Dat ligt toch wat moeilijk. Ethisch gezien komt dat eigenlijk op hetzelfde neer als niets doen en de pechvogels die ziek worden laten creperen onder het mom van natuurlijke selectie. Ik denk dat Ebola blijft bestaan, dat er naar aanleiding van deze uitbraak meer geld komt voor het ontwikkelen van een behandeling en dat die behandeling pas toegankelijk wordt voor de armste Afrikaanse landen wanneer het die landen lukt om de welvaart te verhogen.
Nayomie schreef:Weet je waarom er zoveel mensen sterven? Omdat de hygiene daar niet geweldig is en kans op besmetting stuk groter is. Mensen zijn onwetend, zie het aidsprobleem in Afrika.
Daarbij leven heel veel mensen daar niet gezond en zijn daarom zwak.
Wat hier allemaal gesuggereerd wordt, is in mijn ogen complete bangmakerij.
Lielle schreef:voro de echt geinteresseerden zijn deze boeken een aanrader
http://www.amazon.com/Level-4-Virus-Hun ... 0760712085
http://www.amazon.com/gp/product/038547 ... 5Y8366FAJJ
maura schreef:Morganlefay, ik bedoelde met dat het gevoelig ligt niet de idiotie van Hitler, maar dat genetisch ingrijpen op zichzelf gevoelig ligt. In ieder geval in Europa zijn mensen massaal tegen genetische modificatie van gewassen en er zijn hele volksstammen fel tegen onderzoek naar mogelijk genetische problemen in ongeboren foetussen. Dan lijkt alles dat in de richting gaat van genetisch ingrijpen in mensen (actief of passief) me meer dan één brug te ver.
Het lijkt me alleen juridisch al ongelooflijk ingewikkeld om aan de slag te gaan met genetisch materiaal van mensen met bijvoorbeeld een genetische resistentie tegen de pest en dan heb je alleen nog maar je onderzoeksmateriaal en ben je nog lichtjaren verwijderd van een medische behandeling voor mensen die zijn besmet.
Danique_G schreef:Ja want er word niet altijd gebruik gemaakt van geheugencellen. Bescherming is dus van korte duur.
Bovendien, zijn antistoffen niet het magische antwoord op alles. Voor aids bijvoorbeeld word meer met bacteriën gewerkt. Maar dan heb je het over medicijnen natuurlijk.
xNathaliee schreef:Hoe denken jullie hierover: http://www.funx.nl/index.php/amsterdam/ ... illuminati
Sizzle schreef:Ik vind outbreak echt een vreselijk slechte film![]()
Pure amerikaanse sensatiezucht.
(Zegt biotechnoloog uit het jaar 96)