Ik zie hier nooit een man het slachtoffer van worden en als hij het al is, vergeet iedereen het. Lekkere dubbel standaarden hè?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Poiuytrewq schreef:Ah ja iedereen weet dat er hackers actief zijn. waarom ben je dan in godsnaam zo dom om naaktfoto's online te zetten (tenzij je graag wilt dat de wereld je ziet). En iedereen weet dat er dieven rondlopen, en omdat je vindt dat iemand van andermans spullen af moet blijven laat je dan ook je scooter open staan? Of je voordeur? Of je sleutels in de auto? Die doe je toch ook op slot?
Vraag me af of die mensen echt zo dom zijn of dat ze gewoon graag in de belangstelling willen staan.
Regels zijn er namelijk om overtreden te worden
Yamcha schreef:Fiffil: respect voor je!
Ik deel je verbazing dat de meest seksistische nonsens in dit topic van vrouwen komt.....
xxCYNNxx:Citaat:Nou, eh.... nee. Bekijk het maar. Ik ga niet míjn vrijheid, waar ik gewoon recht op heb, laten inperken door halve gare idioten. Ik ben 's nachts over straat geweest, in mijn eentje. Op de fiets, door het centrum van Amersfoort. Op vrijdagavond. Omdat ik mijn werk nu eenmaal moest doen, en ik werkte in de thuiszorg.
Ik heb, ook 's nachts, het recht om mij te bevinden in de openbare ruimte waar en wanneer ik wil, en het is ook nog mijn keus hoe ik me daarbij aankleed. Ik heb daar recht op, en niemand mag mij dat recht ontzeggen. Een gestolen fiets is niet minder gestolen als hij niet op slot stond. Een verkrachting is niet minder een verkrachting als het 's nachts in het centrum gebeurt.xxCYNNxx schreef:oh nee?? Dus jij houdt je deuren open als je bv boodschappen gaat doen of s'nachts als je op bed ligt? Jij doet nooit je auto/fiets op slot? Als je naar een club/restaurant gaat laat je je waardevolle spullen in je jas in de garderobe zitten? Jij plaatst prive foto's open en bloot?
Als je op alles nee hebt geantwoord (en ik mag hopen dat dat zo is) dan pas jij je wel degelijk aan aan de rotzakken in de wereld. Net zoals ieder ander die niet wil dat zijn/haar spullen gestolen worden
Ken je de term nuance, of nuanceverschil? Zoek het eens op, kun je nog wat van leren ook
Ik hoop serieus dat je begrijpt dat er een verschil is tussen het één en het ander.
_San87_ schreef:En over je eerdere vraag. Ik betwijfel of het veel voorkomt dat naaktfoto's van mannen gelekt worden, het zijn namelijk voornamelijk mannen die lopen te geilen op naaktfoto's. Veel vrouwen hebben daar vrij weinig mee.
Ik durf zelfs te zeggen dat het lang niet zo'n ophef zou zijn wanneer het om foto's van beroemde mannen zou gaan.
Pieter25 schreef:_San87_ schreef:En over je eerdere vraag. Ik betwijfel of het veel voorkomt dat naaktfoto's van mannen gelekt worden, het zijn namelijk voornamelijk mannen die lopen te geilen op naaktfoto's. Veel vrouwen hebben daar vrij weinig mee.
Ik durf zelfs te zeggen dat het lang niet zo'n ophef zou zijn wanneer het om foto's van beroemde mannen zou gaan.
Dus ook die kerels van Twilight, Magic Mike, One Direction enz. niet?
xxCYNNxx schreef:Heel eerlijk; ik zie liever een naaktfoto van een vrouw dan van een man. Naaktfoto's van kerels zijn alleen maar mooi zolang er maar boven de evenaar gefotografeerd is. En er wat uurtjes in de sportschool zijn doorgebracht (niet teveel; moet niet richting bodybuiler of sterkste man van..... gaan, want dat vind ik persoonlijk dan weer niet mooi)
Een vrouw is van top tot teen mooi