Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nies_ schreef:Vind ook niet dat je MH17 als ongeluk mag rekenen. Onderzoek moet het nog precies uitwijzen, maar iemand die een kogel tussen zn ribben krijgt is ook never nooit niet omgekomen bij een ongeluk.
Daarbij, als een groot vliegtuig uit de lucht valt zullen er veel meer doden zijn dan bij een klein vliegtuig, echter het risico blijft gelijk. Veel interessanter zou het zijn om te weten hoeveel vliegtuigen er neerstorten zonder overlevenden, hoeveel met en hoeveel er verdwijnen en dan ook nog eens waar en waarom. 10 Afrikaanse vliegtuigen die de Sahara induiken door een kaping is namelijk nietszeggend als je van Amsterdam naar Dublin vliegt.
Petrichor schreef:Vreselijk niet weer 1, ik blijf hopen (hoe stom het ook klinkt) dat dit door noodweer of motorische problemen kwam.
Ik ga naar Gran Canaria.
Kentaro schreef:Bij die noodlanding van Taiwan wel, de crash in Mali niet
Heimdallr schreef:Kentaro schreef:Bij die noodlanding van Taiwan wel, de crash in Mali niet
Ja logisch, maar dat maakt het niet minder erg... Het lijkt wel alsof dit minder erg is dan mali en MH17... Wat ik eigenlijk best triest vind.
Maar bij de vlucht van Taiwan zijn nog overlevende, bij deze en MH17 niet... Ik vind het echt erg, kan het niet omschrijven met woorden.
Heimdallr schreef:Het lijkt wel alsof dit minder erg is dan mali en MH17... Wat ik eigenlijk best triest vind.
Kentaro schreef:Het is ook even erg! Alleen het betrokken gevoel is er minder omdat het geen nederlanders betreft en er dus van (bijna) niemand een bekende bij overleden is.!
Petrichor schreef:Kentaro schreef:Het is ook even erg! Alleen het betrokken gevoel is er minder omdat het geen nederlanders betreft en er dus van (bijna) niemand een bekende bij overleden is.!
Nou ik vind het eigenlijk niet even erg....
Bij een ongeluk kan je het toch eerder accepteren, iedereen kan namelijk een ongeluk krijgen dat is onmacht en daar kan niemand iets aan doen.
Dat andere vliegtuig is gewoon met opzet naar beneden gehaald, dat kan nooit iemand accepteren.
Het is natuurlijk voor iedereen even verdrietig die iemand moet missen op welke manier dan ook, maar bij de ramp in Oekraïne komt ook woede bij kijken en word je er continu aan herinnerd via de televisie radio en de krant.