Nog niet heel veel voor zo'n lap grond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Toentertijd was dat toch echt een flink bedrag. Tegenwoordig overigens 120 miljoen dollar, als ik het goed heb.
Nog niet heel veel voor zo'n lap grond. Maar toch.
Cyella schreef:_San87_ schreef:Toentertijd was dat toch echt een flink bedrag. Tegenwoordig overigens 120 miljoen dollar, als ik het goed heb.
Nog niet heel veel voor zo'n lap grond. Maar toch.
Maakt niks uit, ik ga wel olie boren en goud winnen, dan woon ik wel alleen in een hutje in de bossen. Alleen dus hopen dat ik niet aangevallen word door een beer, of een sneeuwkonijn..
Cyella schreef:_San87_ schreef:Ik zou er wel willen wonen, lijkt me fantastisch.
Ik zou als ik jou was oppassen voor de sneeuwman.
Ik zou er ondanks de sneeuwman inderdaad willen wonen! Lekker rust, schone lucht, pure natuur, niet afhankelijk van geld, alles op het gemak, geen stress
Mist schreef:opgegroeid tijdens de "koude oorlog" met Sting die zong over "I hope the russians love their children too" Doemaar die zongen "totdat de bom valt" Elton John had het over Nikita....
En ondertussen werden er op scholen films vertoont als "The day after" ...en dat had niets met s*x te maken maar een grafische film over wat de gevolgen waren als een van beide landen op die rode knop zou drukken; atoomoorlog. Ik heb nog steeds een trauma van die film 35 jaar later![]()
Laten we hopen dat Nagasaki en Hiroshima nog steeds indruk maken.....Toen was er ineens een Russische, nee Sovjet in die tijd nog leider; Gorbatjov, deze charismatishe man met zijn moedervlek op zijn hoofd was ineens een leider waar wel mee gepraat kon worden, het einde van de koude oorlog was in zicht alleen, explodeerde er nog even een kerncentrale waarbij we weer met onze neuzen op de radioactieve feiten werden gewezen. Deze centrale Tjernobyl natuurlijk, staat thans op Ukraine (wat vroeger Sovjet was)
Dus nee, ben niet bang voor een oorlog tussen het oude Oost en West....de schurkenstaten, waartoe ik Israel ook onder reken maar natuurlijk ook China, Iran etc. , ben ik banger van, dat zij gekke dingen gaan doen in de toekomst.
Daarnaast is tijdens de Cold war ook door de russen zelf een passagiersvliegtuig neergeschoten (1983 vlucht van Tokyo naar Anchoridge Alaska, koreaans vliegtuig gecharterd door Pan Am) DAT was wel even spannend!
Het is geen optie om te geloven in WOIII want dat zou het einde van de wereld betekenen, letterlijk. We hebben het niet meer over een land met tanks binnenvallen he, dit keer zou het lange afstandsrakketten worden met een speciale lading (denk ook aan biologische wapens)
En Putin ? die heeft vorige week zelf niet aan de knoppen gezeten en is niet schuldig, maar wel verantwoordelijk. Want als je behalve de afgelopen week/weken je echt hebt verdiept in hoe de verhoudingen liggen (dus al veel langer volgt) dan weet je ook dat hij maar met zijn vingers hoeft te knippen en deze ellende (gesol met lichamen, plunderingen etc) was niet voorgekomen.
Hij heeft btw ook net landjepik gespeeld en gewonnen, dus de seperatisten zijn ook daar in alles gesteund.
Deze tragische gebeurtenis heeft een veel langere geschiedenis dan de afgelopen week.
RedRoses schreef:EJuniorJoost schreef:
Oefff, dit klinkt niet goed.![]()
Tegenwoordig met al die atoomwapens...
Ik denk, dat een 3e wereldoorlog het einde van de wereld zal zijn. We zijn niet opgewassen tegen die duizenden atoomrakketen e.d. die we dan sowieso zullen krijgen... Tenminste, dat denk ik...
Morganlefay schreef:RedRoses schreef:
Oefff, dit klinkt niet goed.![]()
Tegenwoordig met al die atoomwapens...
Ik denk, dat een 3e wereldoorlog het einde van de wereld zal zijn. We zijn niet opgewassen tegen die duizenden atoomrakketen e.d. die we dan sowieso zullen krijgen... Tenminste, dat denk ik...
fransje23 schreef:Ps: je vergeet de clip van Spitting image bij het nummer van Genesis, Land of confusion!
Kabayo schreef:Heb niet alles gelezen dus weet niet of het al genoemd is , zo ja , sorry
rusland bereid n aanval voor om nederland aan te vallen , en er zijn ook al nederlandse militairen naar rusland toe... ook vlogen er gister (denk dat t gister was of eerder) al russische bommenwerpers over nederland. Waar ik dit gehoord heb , van de stalbaas. Die heeft t weer van internet