gekvanfleur schreef:Ik heb gelukkig niet te klagen, want heb er niet meer mee te maken, maar denk dat de studenten het toch ook echt aan zichzelf te danken hebben. Toen ik studeerde aan het hbo was ik de enige! die in een jaar mijn propedeuse haalde. En dat was omdat ik retegemotiveerd was omdat ik in mijn hoofd had wat ik wilde. de overige klasgenoten deden wel wat maar alles chill en niemand maakte zich ergens druk om, ja om wat ze gingen zuipen in het weekend.
Die 90 euro.die ik per maand kreeg had ik niet eens nodig, had vier bijbaantjes en verdiende genoeg. Ouderd konden ook niet meebetalen.
Helaas moeten de goeie nu onder de slechte leiden, maar opzich vind ik het niet eens zo gek. De OV blijft behouden en dat is het belangrijkst denk. Laat mensen maar nadenken over de toekomst.
Hier ook inderdaad, zooooveel nemen hun studie totaal niet serieus. Ik ben nu van het hbo overgestapt naar de uni, en daar merk je al echt een verschil in mentaliteit. Wij hadden inderdaad ook op het hbo van die mensen die elk weekend aan de drank en drugs waren, maar tentamens halen ho maar