Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laraxXxemma schreef:Het lied zal ik maar niet over spreken zo verschrikkelijk vond ik het. Als Ilse een baard had hadden wij gewonnen
Depende schreef:Waarom stoort dat jullie zo? Daar ben ik oprecht benieuwd naar. Je hoeft er niet naar te kijken en ze doen je er toch geen kwaad mee? Ik word zelf absoluut niet blij van Miley Cyrus haar nieuwe manier van doen, maar dat is mijn probleem niet t hare, dus dan zap ik maar als ik haar zie.
Yamcha schreef:Ik heb idd niet het idee dat dat een act is. Volgens mij is hij idd gewoon zo.
Conchita is trouwens niet een dragqueen, ook geen transgender, meer iemand die tussen beide in zit. Ik denk dat het binaire man/vrouw de lading niet dekt. Er zit nog vrij veel tussen, waarom overal en etiketje op plakken? De persoon is wie hij/zij is, imo is dat helemaal prima.
Overigens terechte winnares wat mij betreft. Vond het een goede song, heel goed gezongen ook. Gewoon knap.
russel schreef:Her stoort mij omdat een man een vrouw "speelt". En de doorsnee vrouw niet zo is, alleen de aanstellerige vrouw...en wij vrouwen zeggen daar dan wat van...omdat de aanstellerige vrouw dit acteert om aandacht te krijgen...
Citaat:Mannen spelen vrouw om op deze manier " vrouwelijk" te zijn, maar dit is niet vrouwelijk, dit is irritant.
Citaat:Om door 2 mannen ondersteunt te moeten worden om het podium op te komen en dan tussendoor steeds bijna vallen??ooit een vrouw zo zien winnen?
Citaat:Een traantje van blijdschap? Dt mag zeker! Maar ditte??
russel schreef:Shadow ik vond het smakeloos.....het songfestival is niet een feestje ala roze donderdag. Die sfeer heeft iets cultureels...
Citaat:Verder geef ik mijn mening. Hoezo moet jij dan mij als bepaler neer zetten?