Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Wij hebben gisteravond echt met open mond zitten kijken naar het nieuws waar ze het filmpje lieten zien.. Is dit nu echt groot nieuws?! Man man man wat een ophef over een paar huilende kindjes die buiten staan! Vroeger werd je gewoon op de gang gezet totdat je rustig was.. heb ik helemaal niks aan over gehouden. Ja geef die kinderen teenwoordig allemaal maar lekker hun zin, krijg je dezelfde verwende nesten met 16 als wat je nu in Amerika ziet.
Maar vooral; wat een ophef over zoiets kleins.. er gaan tig kinderen per dag dood in afrika, in china, en er gebeuren nog veel ergere dingen in de wereld.. En dan is DIT nationaal nieuws? We hebben het gewoon veel te goed in Nederland..
geerke schreef:Ik weet het niet,maar bij mij komt dat gejank of gekrijs over als drift...je zin niet krijgen...het klinkt niet als paniek,tenminste in mijn kinderloze oren.
8nnemiek schreef:Mijn zusje had vroeger regelmatig dit soort drifbuien. Mijn moeder gaf haar dan uiteindelijk maar haar zin omdat ze bang was wat de buren wel niet moesten denken.. Nou, mijn zusje is 20 jaar verder nog net zo verwend.. En zo wordt de slechte jeugd dus gevormd in mijn ogen. Geef ze allemaal hun zin maar. En dan idd ook nog schelden waar je kind bij isdat maakt het helemaal af..
Brainless schreef:geerke schreef:Ik weet het niet,maar bij mij komt dat gejank of gekrijs over als drift...je zin niet krijgen...het klinkt niet als paniek,tenminste in mijn kinderloze oren.
Dit is echte paniek. Een driftbui klinkt anders.
secricible schreef:True, ik denk ook niet dat dit kind zich straks als ze 20 is nog kan herinneren dat ze daar stond.
Vjestagirl schreef:benangelique schreef:Ik vind de reacties hier typerend. De mensen met de grootste bek en de duidelijkste mening, zijn de mensen zonder kinderen. ..
Zijn wel ook allemaal kind geweest... Hebben allemaal ouders, zijn allemaal opgevoed. Meer overeenkomsten dan verschillen
8nnemiek schreef:Mijn zusje had vroeger regelmatig dit soort drifbuien. Mijn moeder gaf haar dan uiteindelijk maar haar zin omdat ze bang was wat de buren wel niet moesten denken.. Nou, mijn zusje is 20 jaar verder nog net zo verwend.. En zo wordt de slechte jeugd dus gevormd in mijn ogen. Geef ze allemaal hun zin maar. En dan idd ook nog schelden waar je kind bij isdat maakt het helemaal af..