Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
N0a schreef:Samblabla schreef:Of ze zijn de bermuda driehoek ingevlogen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bermudadriehoek
Ik vindt het wel trouwens echt rot voor de nabestaande.
Lijkt mij onwaarschijnlijk. Is flink van de route af, dan zou dat op de radar gezien moeten zijn.
Lees net dat ze misschien een stuk raam hebben gevonden. Ik hoop dat ze ergens een noodlanding hebben gemaakt op een eilandje.
Cowgirl schreef:Als we dan toch nog steeds aan het speculeren zijn:
Zelfmoord actie.
Piloot schakelt co-piloot uit (of andersom) en douwt de stuurknuppel naar voren en geeft vol gas. Als passagier word je vol in je stoel gedouwt door de g-krachten en binnen een minuut a 2 minuten is het gebeurd.
En het zal niet de eerste keer zijn.
N0a schreef:Volgens deze bron hieronder hebben ze een stuk vd staart en een deur gevonden. Incl foto van de deur.
http://m.us.wsj.com/articles/SB10001424 ... 8?mobile=y
N0a schreef:Wat vooral ook zo raar is, is dat de mobiele telefoons van sommige passagiers het nog doen. Familie kan er naartoe bellen, maar krijgen geen gehoor. Die telefoons staan nu ongeveer 30uur aan, als die op de bodem vd zee zouden liggen hebben ze echt geen receptie meer? Dan zou die meteen naar voicemail gaan. Maar hij gaat dus echt over. Heel vreemd allemaal.
Cassidy schreef:N0a schreef:Wat vooral ook zo raar is, is dat de mobiele telefoons van sommige passagiers het nog doen. Familie kan er naartoe bellen, maar krijgen geen gehoor. Die telefoons staan nu ongeveer 30uur aan, als die op de bodem vd zee zouden liggen hebben ze echt geen receptie meer? Dan zou die meteen naar voicemail gaan. Maar hij gaat dus echt over. Heel vreemd allemaal.
Het is een aanname om er maar van uit te gaan dat iedereen zijn mobiele telefoon mee had.
Bovendien moet je ze in het vliegtuig eigenlijk uit zetten.
Cassidy schreef:Het is een aanname om er maar van uit te gaan dat iedereen zijn mobiele telefoon mee had.
Bovendien moet je ze in het vliegtuig eigenlijk uit zetten.
Smee__ schreef:Ik vind het een zeer interessant verhaal. Ik hoop van de nabestaanden dat er snel duidelijkheid komt over wat er precies gebeurd is, dat lijkt me toch iets "makkelijker" om het verlies van je dierbare te verwerken als je dat weet..
Wat die telefoons betreft, ik heb überhaupt nooit service gehad zo hoog in de lucht