Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liesjecryos schreef:Ik ben een pleegkind geweest en vreselijk.
erg is veel met me gesleep en door de gezinsvoogden heel veel verkeerd gedaan omdat ze wisselde en niet goed de andere op de hoogte stelde.
Ts echt heel nobel wat je wilt doen maar ik vindt je behoorlijk ''blind''(weet het niet zo goed te omschrijven).
Je wordt nu al emotioneel van de verhalen van sommige mensen....hoe gaat dat als er een kind bij je komt en seksueel is misbruikt en dat is niet vermeld??
Kun je daar mee omgaan??
En ik hoop voor je dat jeugdzorg met je meewerkt maar negen van de tien keer kun je het zelf uitzoeken.
liesjecryos schreef:gewoon thuis met de juiste begeleiding!
Ze maakte de ene fout na de andere en om zich te doeken werd ik uit huis gehaald,terwijl dat niet eens nodig was.
toen er eindelijke een goede gezinsvoogd kwam mocht ik weer na huis,alleen toen kwma er weer andere ellende vanuit mijn zus.
Heel lang verhaal,geen zin om te vertellen.
fjordie333 schreef:ik ben ook pleegmoeder geweest, ik was een alleenstaande moeder met een baby en ik "mocht"pleegmoeder zijn.Ik had wel nadrukkelijk gezegd dat ik geen agressief kind wil aangezien ik met een baby zat...en dat begrepen ze volkomen.Ik kreeg een meisje als eerste Kind was 12 maar woonde niet bij mij maar ik ondersteunde zo kwam ze elke dag na school en ging ik met haar sporten enz. Ze was erg dankbaar en haar bosje bloemen betekende misschien nog wel meer voor mij dan die van mijn eigen kind bij wijze van dan he !