KarmaWitch schreef:Hoe komen jullie er in godsnaam bij dat ik een paard heb? Dat heb ik verdomme niet eens!
Ik heb deze verdomde actie niet eens opgezet. Als jullie die link hadden bekeken had je dat kunnen weten!
En kap ff nu met MIJ te bekritiseren. Ik heb in tijden geen nieuwe kleren gekocht, draag te grote broeken, omdat ik afgevallen ben en het NIET kan kopen, draag kapotte jassen (aan de binnenkant dan), slobber vesten etc omdat ik het NIET kan betalen.
Mijn pa is afgekeurd mijn stiefma heeft geen baan en mijn ma die ligt krom om alles te kunnen betalen en mij daarbij die 100 euro te geven die DUO in heeft gehouden omdat zij wel kan bijdragen... NEE dit kan zij niet!
Ik kan mijn schoolgeld soms niet eens betalen, maar pas de volgende maand. Dus boek ik terug...
Ik ben nu al met al bijna 2 jaar bezig voor een bijbaan om even wat extra's achter de hand te hebben en te kunnen sparen. Want dat lukt zelfs niet!
Je hebt een leasepaard toch? Is hij gratis? En heb je DUO gebeld met de vraag waarom je gekort bent? Want ik ken niemand die gekort is. En wat ben jij ontzettend rijk dat jij je druk kunt maken om kleding.
Probeer verder eens te solliciteren bij de thuiszorg, horeca, inpakwerk, ben je al bij een uitzendbureau geweest?