Ceriadwen schreef:Valt me mee trouwens dat HC zich hier nog niet gemeld heeft!?
Shhhhhhhh!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikke schreef:Magrathea schreef:
Ik mag toch hopen dat jij niet serieus denkt dat je vriend nooit naar andere meisjes kijkt?
![]()
![]()
Als dat zo is, moet je jezelf toch eens achter je oor krabben en bedenken waar je nu eigenlijk mee bezig
Amandavd schreef:
Ceriadwen schreef:Ik maak me er niet zo druk om. Ik ben niet zo onzeker. Als mijn man beter kan, dan moet hij beter gaan, ik red me wel.
Dit zijn echt dingen waar ik me absoluut niet druk om kan maken. Een ieder moet doen wat hij/zij leuk en fijn vind.
Ik vind het maar raar dat een reclame voor een website zo veroordeeld wordt door mensen die claimen een hoog moraal te hebben.
ikke schreef:Sorry, maar dit doet me toch een beetje denken aan Amerikaanse toestanden, waarbij de leverancier van de magnetron wordt aangeklaagd voor de dood van het hondje, omdat het hondje een droogactie in de magnetron niet overleefde.
Sees schreef:De enige schuldige is degene die vreemd gaat, niemand meer en niemand minder maar het komt op mij zo respectloos over om een site te beginnen waar mensen die getrouwd zijn vreemd kunnen gaan.
Sees schreef:[***], naar je partner toe, naar het huwelijk toe. In al jouw voorbeelden is de partner op de hoogte en gaat diegene ook akkoord neem ik aan, bij second love is dat niet het geval. We zijn allemaal tegen vreemdgaan maar een site die dit vergemakkelijkt moet dan wel gewoon kunnen?
Sees schreef:Even ter verduidelijking, ik heb iets tegen het 'sneaky' concept van een dergelijke site. Als beide partners ingeschreven staan en het er mee eens zijn ben ik de laatste die daar iets van vindt/denkt.
Sees schreef:Ik vind het alleen zo 'raar' dat iemand op het idee komt om een dergelijke site op te zetten, het komt op mij gewoon respectloos over. Respectloos van diegenen die zich inschrijven zonder dat de partner daarvan op de hoogte is en ook respectloos van degene die het bedacht heeft want die persoon verdient in feite bakken met geld met het leed van anderen .