Second love

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 18:16

Ceriadwen schreef:
Valt me mee trouwens dat HC zich hier nog niet gemeld heeft!?

Shhhhhhhh!

blondies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 19:07

ikke schreef:
Magrathea schreef:

Ik mag toch hopen dat jij niet serieus denkt dat je vriend nooit naar andere meisjes kijkt? :')

_O- _O-

Als dat zo is, moet je jezelf toch eens achter je oor krabben en bedenken waar je nu eigenlijk mee bezig

Hahaha dank je wel! Ik weet 100% zeker dat mijn man naar andere vrouwen kijkt, ik kijk ook wel eens naar andere mannen en een ieder die dat niet doet die liegt :Y)
Wat ik bedoel te zeggen dat ik die reclame zoooo slecht vind dat ik mij niet kan voorstellen dat dat een man in een gezonde relatie er toe aanzet om vreemd te gaan. Ook niet mijn man. Puur voor MIJN ego vind ik het minder leuk dat hij naar andere meisjes kijkt dan naar de reclame. Is toch nog wat vleselijker... Maar goed, na 8 jaar relatie zonder troubles maak ik me over beide geen zorgen... Waarom maakt iedereen zich toch druk om die debiele reclame

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 19:10

blondies schreef:
Waarom maakt iedereen zich toch druk om die debiele reclame

Heel simpel: onzekerheid........

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 19:21

Ik ben niet onzeker of jaloers hoor... Nooit last van gehad in mijn relatie.
Ik vind het gewoon verloedering van de waarden en normen in onze maatschappij.
En ik houd er niet van om mensen aan t zetten tot bedriegen.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 19:40

ikke schreef:
blondies schreef:
Waarom maakt iedereen zich toch druk om die debiele reclame

Heel simpel: onzekerheid........

Dit dus. :)

Amandavd

Re: Second love

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 08:57

Ben ik het niet helemaal mee eens, ja ik ben onzeker van mijzelf, maar nee, ik word niet onzeker van die reclame. Ik vind echter wel, net als Verootje, dat het vreemdgaan er mee wordt verheerlijkt, en dat staat mij er ook aan tegen.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 16:03

Ik denk dat de reclame alleen mensen aantrekt die toch al vreemdgaan. Want de mensen die "ongeplsnd" vreemdgaan door in hun omgeving affectie naar een ander krijgen, is toch vreemdgaan vsn een ander kaliber.

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 18:16

Moderatoropmerking:
Naar aanleiding van tems dat er al eerder een topic over second love is geweest: dat klopt, maar de laatste reactie daarin is van negen maanden geleden. Gezien de reacties is het toch nog zinvol dit topic open te laten, dus vandaar.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 18:20

Kan ook niet warm of koud worden van die reclame hoor...Echt helemaal passend vind ik t niet, maar that's it...Vreemdgaan is van alle tijden en gebeurt toch wel. Niet dat ik dat goedkeur..Maar ja...

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 19:37

Amandavd schreef:
Ceriadwen schreef:
Valt me mee trouwens dat HC zich hier nog niet gemeld heeft!?

Shhhhhhhh!

:') :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 08:45

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 11:15

las het ook, wat een verhaal :(

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 11:17

De maatschappij veranderd.
Mensen zijn erachter dat vreemdgaan soms erg fijn kan zijn, en als je als man vreemd gaat ben je vaak stoer, en vrouwen een prutsmuts.

Maar als ik er achter kom dat mijn vriend vreemdgaat, dan vrees ik dat het geen jongetje meer is :+.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 11:52

Amandavd schreef:

Maar het is ook bekend van dat TV-programma over oude liefdes, dat er stellen uit elkaar gingen omdat dierzelfde oude liefde opvlamde. Gaan we dat programma dan ook mentaal onder druk zetten?

Als ik op Internet informatie vind die mij in staat stelt jouw auto te jatten, ga je dan die beheerders ook aanklagen?

Sorry, maar dit doet me toch een beetje denken aan Amerikaanse toestanden, waarbij de leverancier van de magnetron wordt aangeklaagd voor de dood van het hondje, omdat het hondje een droogactie in de magnetron niet overleefde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 12:02

Ceriadwen schreef:
Ik maak me er niet zo druk om. Ik ben niet zo onzeker. Als mijn man beter kan, dan moet hij beter gaan, ik red me wel.

Dit zijn echt dingen waar ik me absoluut niet druk om kan maken. Een ieder moet doen wat hij/zij leuk en fijn vind.

Ik vind het maar raar dat een reclame voor een website zo veroordeeld wordt door mensen die claimen een hoog moraal te hebben.

Helemaal met je eens. Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen zich zo storen aan het feit dat er reclame voor wordt gemaakt???? Of de reclame zelf zo ontzettend storend vinden? Er zijn nog veel meer reclames waar ik me aan stoor }> , maar gelukkig kan ik dan naar een andere zender zappen of de tv of radio uitzetten.

En dan de mensen die dergelijke sites veroordelen, denken jullie nu werkelijk dat als dergelijke sites en reclames niet zouden bestaan er dan veel minder mensen vreemd zouden gaan? Wakker worden!!!!!

Maar ja, het is natuurlijk ook wel makkelijk om een schuldige aan te wijzen als je vent of vrouw vreemdgaat. Dat is dan allemaal de schuld van Second Love en de reclame die er voor gemaakt wordt :'). En het feit dat kinderen dit ook horen vind ik helemaal een raar argument. Als ouder leer je je kinderen toch wat goed en kwaad is? Wat normen en waarden zijn? Oh, nee hier is het ook wel makkelijk om iets of iemand anders de schuld te kunnen geven, van iets waar je zelf verantwoordelijk voor bent.

Pfff ik word een beetje moe van het feit dat overal een schuldige voor moet worden aangewezen.... Maar dat was al duidelijk denk ik ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 12:06

ikke schreef:
Sorry, maar dit doet me toch een beetje denken aan Amerikaanse toestanden, waarbij de leverancier van de magnetron wordt aangeklaagd voor de dood van het hondje, omdat het hondje een droogactie in de magnetron niet overleefde.

Precies dat bedoel ik dus met overal een schuldige voor aanwijzen _/-\o_

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 12:14

De enige schuldige is degene die vreemd gaat, niemand meer en niemand minder maar het komt op mij zo respectloos over om een site te beginnen waar mensen die getrouwd zijn vreemd kunnen gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 12:20

Sees schreef:
De enige schuldige is degene die vreemd gaat, niemand meer en niemand minder maar het komt op mij zo respectloos over om een site te beginnen waar mensen die getrouwd zijn vreemd kunnen gaan.

Respectloos naar wie? Ik moet er zelf ook niet aan denken, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het "leuk" vinden in hun huwelijk?

Net als mensen naar parenclubs gaan, partnerruil doen, trio's, betalen voor sex enz enz.

Ik kan mij nl niet voorstellen dat er mensen zijn die nooit over vreemdgaan nadenken, dat nu ineens spontaan gaan doen vanwege "Second Love".

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 12:23

[***], naar je partner toe, naar het huwelijk toe. In al jouw voorbeelden is de partner op de hoogte en gaat diegene ook akkoord neem ik aan, bij second love is dat niet het geval ;). We zijn allemaal tegen vreemdgaan maar een site die dit vergemakkelijkt moet dan wel gewoon kunnen?

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 12:25

Even ter verduidelijking, ik heb iets tegen het 'sneaky' concept van een dergelijke site. Als beide partners ingeschreven staan en het er mee eens zijn ben ik de laatste die daar iets van vindt/denkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 12:28

Sees schreef:
[***], naar je partner toe, naar het huwelijk toe. In al jouw voorbeelden is de partner op de hoogte en gaat diegene ook akkoord neem ik aan, bij second love is dat niet het geval ;). We zijn allemaal tegen vreemdgaan maar een site die dit vergemakkelijkt moet dan wel gewoon kunnen?

Ben het zeker met je eens dat ik het respectloos vind als je vreemdgaat als in echt vreemdgaan, dat klopt. Inderdaad zijn in mijn voorbeelden de partners op de hoogte.

Het is dus niet zo dat ik vreemdgaan goedkeur, maar ik vind het een beetje hypocriet om te denken dat je partner na de reclame van Second Love ineens wel vreemd zou gaan en als Second Love niet zou bestaan, dat het dan niet in het hoofd van de betreffende partner op zou komen.

Dus dat we vreemdgaan respectloos vinden zijn we eens, maar ik vind niet dat je daar Second Love de schuld van kunt geven. Daarom vroeg ik ook wat je bedoelde met "respectloos naar wie?". Ik dacht dat je de site en de reclame bedoelde :) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 12:31

Sees schreef:
Even ter verduidelijking, ik heb iets tegen het 'sneaky' concept van een dergelijke site. Als beide partners ingeschreven staan en het er mee eens zijn ben ik de laatste die daar iets van vindt/denkt.

Tsja, het is maar wat "sneaky" noemt. Ik kan mij voorstellen dat een dergelijk iets, toch wel een beetje in raadselen gehuld, spannend, sexy moet zijn, wil het "verkopen" of er voor zorgen dat mensen zich inschrijven.

Maar nogmaals als je partner daarom ineens vreemd gaat, is dat in mijn ogen nog steeds niet de schuld van Second Love. Als hij/zij echt vreemd wil gaan dan doet hij/zij dat evengoed wel.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 12:34

[***], oh nee zo bedoel ik het niet. Daarom zei ik in mijn 1e post ook dat de enige schuldige in zo'n geval degene is die vreemdgaat ;).
Ik denk niet dat mijn partner sneller of minder snel vreemd zal gaan vanwege een dergelijke site. Het wordt misschien wel makkelijker op het moment dat het een vreemdganger zou zijn maar goed, zo een ben je toch liever kwijt dan rijk ;).
Ik vind het alleen zo 'raar' dat iemand op het idee komt om een dergelijke site op te zetten, het komt op mij gewoon respectloos over. Respectloos van diegenen die zich inschrijven zonder dat de partner daarvan op de hoogte is en ook respectloos van degene die het bedacht heeft want die persoon verdient in feite bakken met geld met het leed van anderen :o.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 12:36

Fab, sexy en spannend zijn geen synoniemen voor sneaky ;). Ik bedoel eerder achterbaks oid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 12:40

Sees schreef:
Ik vind het alleen zo 'raar' dat iemand op het idee komt om een dergelijke site op te zetten, het komt op mij gewoon respectloos over. Respectloos van diegenen die zich inschrijven zonder dat de partner daarvan op de hoogte is en ook respectloos van degene die het bedacht heeft want die persoon verdient in feite bakken met geld met het leed van anderen .

Vind het heel nobel van je dat je dit respectloos vindt, maar ik vind het niet 'raar' dat iemand op dit idee komt }> .

Er worden ook bakken met geld verdient aan oorlogen, kinderarbeid, kinderprostitutie, medicijnen, programma's met allerlei ellende van mensen op tv, talentenshows waar minder begaafde mensen voor banketstaaf staan, programma's waar mensen met het syndroom van Down gaan daten (ik vind dat allemaal een moderne versie van de "vrouw met de baard" op de kermis van vroeger), ouderwetse freakshows, er staan hele nare filmpjes op internet waar veel mensen geld aan verdienen en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Dan valt Second Love eigenlijk best wel mee.....