Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rapido schreef:Ben je er wel eens geweest op een mooie zomer avond? Hartstikke gezellig want de wallen is veel meer dan dames achter het raam!
De wallen moeten lekker blijven! Er is al te veel betutteling in de stad waardoor alles naar de kl*te gaat!!
En wat gedwongen prostitutie betreft, vroeger was het niet anders, werden de dames ook flink af geperst door hun pooier!
Deliana1993 schreef:Als er geen prostituees zijn, hoeveel viezerikken zijn er dan die willekeurige meisjes van de straat plukken, gebruiken en dan achterlaten?!
Ik denk dat wij blij mogen zijn met deze meiden!
Deliana1993 schreef:Als er geen prostituees zijn, hoeveel viezerikken zijn er dan die willekeurige meisjes van de straat plukken, gebruiken en dan achterlaten?!
Ik denk dat wij blij mogen zijn met deze meiden!
Deliana1993 schreef:Klopt maar die mannen gaan met een reden naar de wallen... Misschien omdat ze niet beter kunnen krijgen of noem maar op.. Waar gaan ze het dan zoeken als "de meiden" er niet meer zijn?
Deliana1993 schreef:Maar ook de pooiers gaat het om de macht? Om het geld en om dingen te doen tegen de zin van het meisje. Nu zijn prostituees nog legaal, maar zodra er een verbod komt hierop zullen de pooiers het in het geheim doen en wat zal er dan van die meiden terecht komen?
rapido schreef:zo hoef jij mij niet voor te kauwen hoe het nu is.....
_lies_ schreef:goldenarrow? en wat zie jij dan wel als oplossing? Het maar toelaten?
rapido schreef:Nou als jij die boeken dan allemaal gelezen hebt weet je ook dat veel van die ,,huisvrouwen,, gedwongen werden door hun partner en ook vaak werden mishandeld en afgeperst door hen! En dat hun kinderen vaak in een gast gezin terecht kwamen vanwege het vele geweld in huis! Zo top was het vroeger dus niet.
rapido schreef:Dat ,,dames kijken,, is nooit anders geweest. Daarvoor zitten ze tenslotte achter het raam. Willen ze dat niet dan gaan ze in een club werken. Makkelijk zat! Zo is het en niet anders op de Wallen!!
En natuurlijk praat ik gedwongen prostitutie niet goed maar denk eerlijk gezegd ze ,,veiliger,, zijn op de Wallen waar veel toezicht is dan waar dan ook!