Citaat:
Tja, 10 jaar is wel extreem lang maar er zijn zoveel mensen zonder familie of geen of weinig vrienden of dat nu eigen keus is of niet. Ik heb ook geen familie meer en door ziekte is mijn sociale leven ook niet je van het. Als ik hier zou liggen zou ik ook niet gelijk gemist worden. Elke avond als ik ga slapen hoop ik maar dat ik niet net als mijn vader 's nachts overlijd aan een hartinfarct. Niet voor mezelf hoor, maar wel voor mijn dieren die dan dus compleet aan hun lot overgelaten zijn omdat niemand weet dat ik hier lig. Er zijn meer eenzame mensen dan er gedacht wordt en vaak zijn dat ook mensen waar je het helemaal niet van zou verwachten.
Citaat:
Wat erg en wat angstig lijkt me dit.
Ik kan me er niets bij voorstellen.
Heb me voorheen wel heel erg enzaam gevoeld in een relatie maar dat is heel iets anders.
Eigenlijk zou er iets moeten zijn waar je dagelijks een melding kan geven als jullie dat zouden willen tenminste.
Ik wil jullie veel sterkte wensen en als jullie je hart willen luchten staant mijn pb open

Dankjewel. Moet eerlijk toegeven dat ik er ook regelmatig van in paniek raak. Voor mijn poes heb ik niet eens iemand die haar kan komen verzorgen in nood. Voor mijn hondje heb ik wel een opvangadres. Maar goed, als niemand weet dat je hier ligt heb ik je daar ook vrij weinig aan natuurlijk.