Tatoeages asociaal en lelijk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 16:40

Dat móet ik niet. Niet meer dan dat zij in hun achterhoofd 'moeten' houden dat ze dan een wat meer bitsig antwoord kunnen krijgen. :) Actie-reactie.. :)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 16:41

Ayasha schreef:
Posh schreef:
Dat kun je vinden.

Ik vind toch dat je in je achterhoofd moet houden dat erom gevraagd kán worden, als je het dan irritant gaat vinden dat mensen inderdaad vragen gaan stellen had je het gewoon niet moeten doen.

Pardon?
Dus ik moet dingen laten omdat men heden denkt dat het zijn of haar goed recht is om je met een ander zijn/haar leven te bemoeien?
Al staat hij op mijn voorhoofd, dan nog dient men te respecteren wanneer ik er niet over wil praten. Dat níet respecteren vind ik pas asociaal gedrag.

Zo las ik dat ook ja.
Maar wij lezen het verkeerd :D

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 16:43

Romyv schreef:
Altijd leuk, HC is in tha house en het topic krijgt gelijk de sfeer van "een storm in een glas water" :O

Op z'n zachtst gezegd :')

Ik laat de posts van HC maar aan me voorbij gaan, mij teveel leestekens en opschudding om niks.

@Ayasha: Maar zo werkt het niet, mensen worden dan wel steeds asocialer maar zoals al eerder gezegd in dit topic: vragen mag altijd. Hoe je daarmee omgaat mag je geheel zelf invullen maar iedereen weet dat mensen toch vragen stellen.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 16:46

Ayasha schreef:
Dat móet ik niet. Niet meer dan dat zij in hun achterhoofd 'moeten' houden dat ze dan een wat meer bitsig antwoord kunnen krijgen. :) Actie-reactie.. :)

Kijk even naar paarden; ontwijk gewoon ;) ;)

Wanneer jij ´bitsig´ antwoord, is daar al een stukje irritatie of verdediging. Daar ligt al een onleuke emotie onder waarmee jij door de ander opgezadeld wordt. Nergens voor nodig. Laat het lekker hún probleem zijn en blijven.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 16:47

Tattoo's kunnen echt prachtig zijn!
Vooral op bepaalde plekken en bepaalde plekken kunnen ze inderdaad heel intrigerend zijn :D

Wil er graag nog eentje, maar gewoon even geduldig wachten tot ik iets heb wat het echt waard is op mijn lichaam te zetten.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 16:48

Posh schreef:
maar zoals al eerder gezegd in dit topic:vragen mag altijd.

O:)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 16:50

NeverGiveUp schreef:
Vooral op bepaalde plekken en bepaalde plekken kunnen ze inderdaad heel intrigerend zijn :D

Koningin Victoria en Prins Albert waren en bleven gék op/met elkaar ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 16:51

Huertecilla schreef:
Ayasha schreef:

Kijk even naar paarden; ontwijk gewoon ;) ;)

Wanneer jij ´bitsig´ antwoord, is daar al een stukje irritatie of verdediging. Daar ligt al een onleuke emotie onder waarmee jij door de ander opgezadeld wordt. Nergens voor nodig. Laat het lekker hún probleem zijn en blijven.

:D

Ik heb gelukkig een erg sprekende blik, vaak is afkeurend aankijken genoeg als ze het nog eens vragen. _O-

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 16:53

Huertecilla schreef:
NeverGiveUp schreef:

Koningin Victoria en Prins Albert waren en bleven gék op/met elkaar ;)

Ik bedoelde bepaalde plekken en bepaalde afbeeldingen :')

Geryon

Re: Tatoeages asociaal en lelijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 16:55

Zo'n tattoo net boven de bilspleet vind ik wél asociaal in álle gevallen. Maar de mensen die zo'n tattoo laten zetten zijn ook vaak wel de ordinaire types.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 16:56

Ayasha schreef:
Ik heb gelukkig een erg sprekende blik, vaak is afkeurend aankijken genoeg als ze het nog eens vragen. _O-

´Mijn´ vriendin heeft een nogal :D sprekende en reageert op om het even welke reactie juist altijd HEEL vrolijk en positief; neemt alle wind uit elk zeil.
Met een stralende glimlach/ blik het: ´Bedankt voor de belangstelling; (indien van toepassing) dat is persoonlijk.´

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 16:57

Geryon schreef:
Zo'n tattoo net boven de bilspleet vind ik wél asociaal in álle gevallen. Maar de mensen die zo'n tattoo laten zetten zijn ook vaak wel de ordinaire types.

Vlek op vlek is een heel erge vieze vlek.
Wat is vooroordeel op vooroordeel?

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 16:58

Ik vind het wel leuk als mensen het vragen. Krijg echt hele leuke reacties van wild vreemde soms.

Geef wel een beknopte versie.

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:05

Ik heb een tattoo op mijn voet, het is een letter M in het midden van een eeuwige knoop. Hij staat voor de eeuwige verbinding van mij met mijn moeder. Ze overleed toen ik 4 was en ik mis haar nog steeds. Daar vind ik niets asociaals aan.

Wat ik asociaal vond was dat iemand mij inderdaad asociaal noemde, omdat ik nu een tattoo had. Zonder zich ook maar een seconde af te vragen waarvoor die tattoo staat.

Samiyah

Ik heb 1 tattoo op m'n pols. Omdat hij zo zichtbaar is krijg ik er veel commentaar op, zowel positief als negatief. (vooral positief :D)
Maar het kan me eigenlijk vrij weinig schelen wat anderen er van vinden, hij staat er voor mezelf en heeft voor mij een betekenis. Vroeger vond ik tattoo's per definitie ook lelijk, nu ik ouder ben zie ik het anders. Asociaal heb ik het nooit gevonden, vraag me af waar dat vandaan komt? Tattoo's zie je in elk milieu.

Geryon

Samiyah schreef:
Ik heb 1 tattoo op m'n pols. Omdat hij zo zichtbaar is krijg ik er veel commentaar op, zowel positief als negatief. (vooral positief :D)
Maar het kan me eigenlijk vrij weinig schelen wat anderen er van vinden, hij staat er voor mezelf en heeft voor mij een betekenis. Vroeger vond ik tattoo's per definitie ook lelijk, nu ik ouder ben zie ik het anders. Asociaal heb ik het nooit gevonden, vraag me af waar dat vandaan komt? Tattoo's zie je in elk milieu.

_/-\o_

Ik zou heel graag as willen laten zetten. Ik denk dat er helemaal NIEMAND positief is daarover :')

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:07

Samiyah schreef:

Mijne zit op mijn onderarm, niet super groot maar meestal ook wel te zien dus.

Ik ben er ook zó gek op dat het me ook vrij weinig uit maakt wat anderen ervan vinden :')

Ik vind het raar om iets 'per definitie' lelijk te vinden. Zeker een tattoo, dat kan zo erg verschillen per plek, plaatje en persoon...
(Maar ik lees dat je daarvan af bent haha)

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:10

Huertecilla schreef:
Geryon schreef:

Vlek op vlek is een heel erge vieze vlek.
Wat is vooroordeel op vooroordeel?

Ik moet zeggen, een tattoo boven de bilspleet vind ik wél asociaal...
Wat zou iemand erop brengen een tattoo daar neer te zetten?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:11

En dan kleding waardoor je de tattoo (half) ziet.. :') Soms nog met een stukje string erboven. Echt mijn god schaam je denk ik dan _O-

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:20

Marijke_1995 schreef:
Ik moet zeggen, een tattoo boven de bilspleet vind ik wél asociaal...
Wat zou iemand erop brengen een tattoo daar neer te zetten?

Dat is persoonlijk.
Het is een vooroordeel dat jij een waardeoordeel geeft zonder enig idee.
Het voordeel van die plek is dat het naar believen bedekt kan zijn of niet.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:36

Ik vind ze niet aso en lelijk, ik ben er dol op!
Vind het prachtige kunst <3.
Heb er zelf inmiddels 6, mensen verwachten het totaaaaaaaal niet van mij.
Niet iedereen met een tattoo is hetzelfde.
En een tattoo boven de bilspleet aso? Ligt er dan ook wel aan wat voor één denk ik eh?
Als je je rug vol laat zetten komt het uiteindelijk ook boven je bilspleet :P

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:45

Ayasha schreef:
Een tattoo is een herinnering of een manier om iets af te sluiten. Ze staan, bij mij, voor een periode of een gebeurtenis.

Iemand die mij naar de betekenis van mijn tattoo's vraagt krijgt ook standaard een vrij kort het antwoord "het moet me ergens aan herinneren elke keer als ik er naar kijk" en als ze er dan op door gaan kunnen ze nog een pissig antwoord krijgen ook.

Waarom hou je ze dan niet uit het zicht van mensen? Als je de verhalen voor jezelf wil houden, waarom dan wel je tattoo's aan de hele wereld willen laten zien?

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:47

Posh schreef:
@Ilse_123: Dat ben ik met je eens :j

Maar ik vind ik het inderdaad een beetje bot als je niet wil uitleggen wat je tattoo voor betekenis heeft, als je een tattoo ter nagedachtenis van iets op groot formaat en goed zichtbaar laat tattoëren dan 'vraag je er ook een beetje om' (een beetje kort door de bocht misschien maar zo zie ik dat wel).

Ik wil ook heel graag een persoonlijke tattoo zonder dat iemand wil weten wat erachter zit, maar die zet ik op een plek die alleen zichtbaar is als ik bijvoorbeeld in bikini loop. Dan heb ik de minste kans dat iemand ernaar gaat vragen en mochten ze ernaar vragen dan nog vind ik het leuk dat ze interesse tonen en leg ik uit dat ik het een mooie tattoo vind en me er fijn bij voel. De hele uitleg hoeft niet maar dat vind ik een netjes antwoord.

oliebol je was me voor, niet hele topic gelezen :o

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:47

suikermeisje; De hele wereld hoeft ze niet t zien maar ik ga met 30°C ook niet met lange mouwen lopen omdat een ander het niet kan laten zich te bemoeien. Wat is dat voor vreemde logica, da's de logica van "een meisje met een korte rok en open bloesje vroeg gewoon zelf om de verkrachting"

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:50

Ayasha schreef:
suikermeisje; De hele wereld hoeft ze niet t zien maar ik ga met 30°C ook niet met lange mouwen lopen omdat een ander het niet kan laten zich te bemoeien.

Interesse vind ik zelf iets anders dan bemoeien. Bemoeien zit zo'n negatieve toon bij, interesse positief. Misschien bedoelen mensen het wel goed?
Ik vraag er zelf ook weleens naar, zet anders die tattoo op je bil en loop op zijn minst in een slip, dan ziet niemand het, kun je het zelf bekijken in de spiegel en niemand die ernaar vraagt.
Ik vind zelf dat je met een tattoo wel laat zien dat je iets zou willen delen met de rest van de wereld.

Even in het algemeen: ik vind tattoo's meestal lelijk en mensen die heb hebben zijn niet asociaal, maar het kan wel erg asociaal staan. Vooral van die opzichtige dingen die met geen mogelijkheid te bedekken zijn.