Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Posh schreef:Dat kun je vinden.
Ik vind toch dat je in je achterhoofd moet houden dat erom gevraagd kán worden, als je het dan irritant gaat vinden dat mensen inderdaad vragen gaan stellen had je het gewoon niet moeten doen.
Pardon?
Dus ik moet dingen laten omdat men heden denkt dat het zijn of haar goed recht is om je met een ander zijn/haar leven te bemoeien?
Al staat hij op mijn voorhoofd, dan nog dient men te respecteren wanneer ik er niet over wil praten. Dat níet respecteren vind ik pas asociaal gedrag.
Romyv schreef:Altijd leuk, HC is in tha house en het topic krijgt gelijk de sfeer van "een storm in een glas water"
Ayasha schreef:Dat móet ik niet. Niet meer dan dat zij in hun achterhoofd 'moeten' houden dat ze dan een wat meer bitsig antwoord kunnen krijgen.Actie-reactie..
Huertecilla schreef:Ayasha schreef:Dat móet ik niet. Niet meer dan dat zij in hun achterhoofd 'moeten' houden dat ze dan een wat meer bitsig antwoord kunnen krijgen.Actie-reactie..
Kijk even naar paarden; ontwijk gewoon![]()
![]()
Wanneer jij ´bitsig´ antwoord, is daar al een stukje irritatie of verdediging. Daar ligt al een onleuke emotie onder waarmee jij door de ander opgezadeld wordt. Nergens voor nodig. Laat het lekker hún probleem zijn en blijven.
Ayasha schreef:Ik heb gelukkig een erg sprekende blik, vaak is afkeurend aankijken genoeg als ze het nog eens vragen.
Samiyah schreef:Ik heb 1 tattoo op m'n pols. Omdat hij zo zichtbaar is krijg ik er veel commentaar op, zowel positief als negatief. (vooral positief)
Maar het kan me eigenlijk vrij weinig schelen wat anderen er van vinden, hij staat er voor mezelf en heeft voor mij een betekenis. Vroeger vond ik tattoo's per definitie ook lelijk, nu ik ouder ben zie ik het anders. Asociaal heb ik het nooit gevonden, vraag me af waar dat vandaan komt? Tattoo's zie je in elk milieu.
Samiyah schreef:Ik heb 1 tattoo op m'n pols. Omdat hij zo zichtbaar is krijg ik er veel commentaar op, zowel positief als negatief. (vooral positief)
Maar het kan me eigenlijk vrij weinig schelen wat anderen er van vinden, hij staat er voor mezelf en heeft voor mij een betekenis. Vroeger vond ik tattoo's per definitie ook lelijk, nu ik ouder ben zie ik het anders. Asociaal heb ik het nooit gevonden, vraag me af waar dat vandaan komt? Tattoo's zie je in elk milieu.
Huertecilla schreef:Geryon schreef:Zo'n tattoo net boven de bilspleet vind ik wél asociaal in álle gevallen. Maar de mensen die zo'n tattoo laten zetten zijn ook vaak wel de ordinaire types.
Vlek op vlek is een heel erge vieze vlek.
Wat is vooroordeel op vooroordeel?
Marijke_1995 schreef:Ik moet zeggen, een tattoo boven de bilspleet vind ik wél asociaal...
Wat zou iemand erop brengen een tattoo daar neer te zetten?
Ayasha schreef:Een tattoo is een herinnering of een manier om iets af te sluiten. Ze staan, bij mij, voor een periode of een gebeurtenis.
Iemand die mij naar de betekenis van mijn tattoo's vraagt krijgt ook standaard een vrij kort het antwoord "het moet me ergens aan herinneren elke keer als ik er naar kijk" en als ze er dan op door gaan kunnen ze nog een pissig antwoord krijgen ook.
Posh schreef:@Ilse_123: Dat ben ik met je eens![]()
Maar ik vind ik het inderdaad een beetje bot als je niet wil uitleggen wat je tattoo voor betekenis heeft, als je een tattoo ter nagedachtenis van iets op groot formaat en goed zichtbaar laat tattoëren dan 'vraag je er ook een beetje om' (een beetje kort door de bocht misschien maar zo zie ik dat wel).
Ik wil ook heel graag een persoonlijke tattoo zonder dat iemand wil weten wat erachter zit, maar die zet ik op een plek die alleen zichtbaar is als ik bijvoorbeeld in bikini loop. Dan heb ik de minste kans dat iemand ernaar gaat vragen en mochten ze ernaar vragen dan nog vind ik het leuk dat ze interesse tonen en leg ik uit dat ik het een mooie tattoo vind en me er fijn bij voel. De hele uitleg hoeft niet maar dat vind ik een netjes antwoord.
Ayasha schreef:suikermeisje; De hele wereld hoeft ze niet t zien maar ik ga met 30°C ook niet met lange mouwen lopen omdat een ander het niet kan laten zich te bemoeien.