Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tinaaz schreef:Die jongen gewoon over de rug van de eigenaren van de auto's laten flippen en er met z'n allen naar staan kijken. Toen de jongen rustig was er op af stampen en onnodig meppen, maar toen was de schade al gemaakt. Dus welk gebrek aan bewijs??
Citaat:skygirl ff serieus sorry hoor maar doe je nou echt alsof? moet ik echt alles gaan spellen? dat volk komt ze medicijnen op een gegeven toch niet meer op recept? nee dan gaan ze naar de nachtapotheker/zoeken een andere arts/verzinnen ander letsel pfffff je doet je hier wel voor alsof je over alles wat weet maar volgens mij ligt dat heel anders. Vooral zo doorgaan dan ga ik ook op de man spelen
Estera schreef:Blue_Eyes schreef:Ik zou wel eens een onderzoek willen zien tussen opleidingsniveau en mening over de politie
Dan weet ik wel wat daar uit komt![]()
. Zou een verrot goed onderwerp zijn voor een eindscriptie, mmmm, ik moet er nog 1 schrijven...
kiki1983 schreef:ik gaf je heel duidelijk antwoord. Als de arts de medicijnen niet meer voorschrijft gaan ze naar de nachtapotheker. Verslaafd aan medicatie noemen ze dat. Voorbeeld. vorm van ADHD is bij iemand geconstateerd. krijgt Ritalin maar persoon blijkt geen ADHD te hebben dus de Ritalin wordt niet meer voorgeschreven. Die persoon vond de Ritalin wel leuk en ging opzoek naar iets anders vergelijkbaars. Ging naar de nachtapotheker en vond de pammetjes ook wel leuk maar wou toch liever Ritalin dus maar aan de speed want dan lijkt er het meeste op. Vooral van medicijnen naar drugs maar er zijn ook mensen die de pammetjes maar blijven slikken.
Skygirl..liggend typen gaat nogal moeilijk zeker met een laptop waarbij de letters pas later te zien zijn dan het moment waarop je ze typt. Zo slecht spel ik ook weer niet.
kiki1983 schreef:Skygirl..Echt sorry hoor maar zit hier nu zo te lachen. Je begrijpt mij verkeerd. Met een nachtapotheker bedoel ik een drugsdealer geen echte nachtapotheek natuurlijk. En bij een drugsdealer heb je nu eenmaal geen recept nodig.
Citaat:3: de maatschappelijk geaccepteerde junk. degene die al jaren aan de voorgeschreven pijnstillers etczit terwijl de symptomen en oorzaak van het letsel allang verdwenen is en niet meer zonder deze medicijnen kan
kiki1983 schreef:In den beginnen op recept ja. En ook mensen die iets voorgeschreven hebben kunnen een junk zijn. Neem bijvoorbeeld methadon.
pniekepnak schreef:Volgens mij wordt er helemaal niet zo op de man gespeeld Kiki. En ook vind ik het met dat 'gebrek aan respect' richting iemand met een andere mening (jij dus in dit geval) enorm meevallen.
Maar misschien dat daar juist het probleem ligt. Als iemand een andere mening (de politie) heeft dan jij en je kunt het niet winnen, dat schiet je óf in de slachtofferrol, óf zwaar in de verdediging.
Sowieso vind ik het apart hoeveel je met de politie te maken gehad lijkt te hebben. Het spijt me, je zult dit vast 'op de man spelen' vinden, maar ik vraag me dan af hoe braaf je zelf precies bent.
pniekepnak schreef:Volgens mij wordt er helemaal niet zo op de man gespeeld Kiki. En ook vind ik het met dat 'gebrek aan respect' richting iemand met een andere mening (jij dus in dit geval) enorm meevallen.
Maar misschien dat daar juist het probleem ligt. Als iemand een andere mening (de politie) heeft dan jij en je kunt het niet winnen, dat schiet je óf in de slachtofferrol, óf zwaar in de verdediging.
Sowieso vind ik het apart hoeveel je met de politie te maken gehad lijkt te hebben. Het spijt me, je zult dit vast 'op de man spelen' vinden, maar ik vraag me dan af hoe braaf je zelf precies bent.
Skygirl schreef:kiki1983 schreef:In den beginnen op recept ja. En ook mensen die iets voorgeschreven hebben kunnen een junk zijn. Neem bijvoorbeeld methadon.
Nee oké, maar ik dacht echt dat je bedoelde dat mensen gewoon een nieuwe ziekte verzonnen om aan het medicijn te komen.. of een ziekte faketen... Denk dat dit mijn voorgaande posts ook wel verklaard?want dat bedoelde ik met ik denk toch echt dat een arts dat beter kan beoordelen dan jij.
kiki1983 schreef:Skygirl schreef:
Nee oké, maar ik dacht echt dat je bedoelde dat mensen gewoon een nieuwe ziekte verzonnen om aan het medicijn te komen.. of een ziekte faketen... Denk dat dit mijn voorgaande posts ook wel verklaard?want dat bedoelde ik met ik denk toch echt dat een arts dat beter kan beoordelen dan jij.
Een arts beoordeeld dat idd beter dan mij maar wat jij zegt is ook mogelijk. Ik denk dat elke dokter wel bekend is met het feit dat mensen een ziekte faken om bepaalde medicatie te krijgen of gehoort hebben dat als je bij de dokter zegt dat je daar en daar pijn hebt je dan dit of dat op recept meekrijgt.
kiki1983 schreef:Apart zeg dat MIJN voorbeelden tevens ook MIJN ervaringen zijn en dat die uberhaupt weerlegd kunnen worden? Als ik zeg dat ik vanmiddag buiten heb gelopen kun jij dat toch ook niet weerleggen of wel? het zijn nu eenmaal MIJN ervaringen die ervoor hebben gezorgd dat ik geen vertrouwen in de politie heb. Op meerdere vlakken.