Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sundral schreef:Ik vind het nogal wat dat, vooral op een forum als deze, er mensen zijn die dit goedkeuren zolang het maar je eigen dier is. Dat komt er in mijn ogen op neer dat je het ook goedkeurt dat een vader of moeder seksuele handelingen verricht bij zijn/haar baby/peuter/kleuter. Die kunnen ook geen nee zeggen, zullen op zo'n jonge leeftijd ook niet beseffen dat het niet hoort en zullen het ook niet vernemen? Het ging in dit geval om een hond en ik denk echt wel dat een hond verschil voelt tussen het geslachtsdeel van een hond of een man. Ziek gewoon.
Vjestagirl schreef:BaileyMix schreef:]
Joh doe gewoon, Vjesta heeft prima zélf een mondje gekregen hoor. Zo heftig zijn de reacties nou ook weer niet. En die mensen zullen er hopleijk gewoon niet al te veel zijn. Misschien een paar perverselingen die nu straks naar Vjesta gaan PB'en of ze een eker langs mogen komen bij haar paard... Maar verder...
Als ze dat doen dan krijgen ze van mij een cursus begrijpend lezen, omdat ik het duidelijk heb over eigen dieren (dus hun eigen dieren) en niet die van een ander.
daffene schreef:Ik vind seks met dieren echt walgelijk en kan me niet aansluiten hoe het hier goedgepraat lijkt te worden.
Ik kopieer even iets over bestialiteit:
De gevolgen voor een dier zijn vaak ernstig tot zeer ernstig . Een dier kan beschadigd raken dan wel pijn ondervinden als gevolg van de geslachtsgemeenschap. Penetraties kunnen bij dieren ernstige ontstekingen veroorzaken en tot zwaar gestoord en gevaarlijk gedrag leiden. Vervolgens is er een mogelijkheid dat dieren door mensen met geslachtsziekten besmet worden en hier zelf weer andere dieren mee besmetten. Dieren kunnen door het geweld of de anatomische incompatibiliteit zelfs overlijden.
Miracle_ schreef:Maar bij jouw dier mag het niet, want het is geen lustobject. Andermans dier wel dan?
Als jij jouw merrie verkoopt, en ze wordt daar misbruikt, mag het dan wel? Dan is ze niet meer van jou..
MariekeB schreef:Zo liet bioloog en schrijver Midas Dekkers in 2004 in het AD optekenen dat de verontwaardiging over seks met dieren getuigt van een 'dubbele moraal'. "Als je wordt betrapt terwijl je een paard van achteren neemt, moet je de gevangenis in; als je vijfhonderdduizend kippen onder barbaarse omstandigheden in een hok stopt, krijg je een grote zak subsidie. Dat vind ik niet te rijmen." Dekkers schreef in 1992 het boek 'Lief Dier' over bestialiteit.
DeMolenhoek schreef:SmartBH schreef:Sorry maar sommige mensen hun reacties gaan er bij mij gewoon niet in :s hoe kan je nu seks met een dier goedkeuren ? Het valt niks voor niks onder seksuele disfuncties ?! :s als dit een normale seksuele drang zou zijn zou dit inderdaad wettig zijn ! Maar deze drang is onnatuurlijk net zoals andere vormen van seksuele disfuncties (pedofilie, seks met voorwerpen, ..) ze staan niks voor niks onder mentale ziektebeelden ! :s doe eens normaal zeg!
Ben ik nu ziek omdat ik een speeltje heb?
MariekeB schreef:Zo liet bioloog en schrijver Midas Dekkers in 2004 in het AD optekenen dat de verontwaardiging over seks met dieren getuigt van een 'dubbele moraal'. "Als je wordt betrapt terwijl je een paard van achteren neemt, moet je de gevangenis in; als je vijfhonderdduizend kippen onder barbaarse omstandigheden in een hok stopt, krijg je een grote zak subsidie. Dat vind ik niet te rijmen." Dekkers schreef in 1992 het boek 'Lief Dier' over bestialiteit.
daffene schreef:Ik vind seks met dieren echt walgelijk en kan me niet aansluiten hoe het hier goedgepraat lijkt te worden.
De gevolgen voor een dier zijn vaak ernstig tot zeer ernstig . Een dier kan beschadigd raken dan wel pijn ondervinden als gevolg van de geslachtsgemeenschap. Penetraties kunnen bij dieren ernstige ontstekingen veroorzaken en tot zwaar gestoord en gevaarlijk gedrag leiden. Vervolgens is er een mogelijkheid dat dieren door mensen met geslachtsziekten besmet worden en hier zelf weer andere dieren mee besmetten. Dieren kunnen door het geweld of de anatomische incompatibiliteit zelfs overlijden.
BaileyMix schreef:Vjestagirl schreef:
Als ze dat doen dan krijgen ze van mij een cursus begrijpend lezen, omdat ik het duidelijk heb over eigen dieren (dus hun eigen dieren) en niet die van een ander.
Maar jij geeft zo iemand dus geen toestemming om dat bij jouw paard te doen? Ook al voelt ze er niets van? Waarom dan niet?
vuurneon schreef:daffene schreef:Ik vind seks met dieren echt walgelijk en kan me niet aansluiten hoe het hier goedgepraat lijkt te worden.
Ben toch benieuwd van welke site het komt, wakker dier toevallig?
Sundral schreef:DeMolenhoek schreef:
Ben ik nu ziek omdat ik een speeltje heb?
Zullen we ons samen maar aangeven dan? Fijn om te weten dat ik niet de enige ben
.
MariekeB schreef:En we hebben het hier ook alleen over mannen die iets met een dier doen.... Mogen vrouwen het wel met een hengst?
MariekeB schreef:En we hebben het hier ook alleen over mannen die iets met een dier doen.... Mogen vrouwen het wel met een hengst?
Pistasche schreef:Marjoow schreef:Nee, zodra een dier een teken geeft dat hij het niet leuk vind is het nog niet te laat
Nee? Je doet dan toch iets met opzet waarvan je weet dat het zeer kan doen.
Een leuter hoort niet in een beest. Zijn er niet voor gemaakt en is nérgens voor nodig.
Dus waarom dan toch doen?
De gevolgen voor een dier zijn vaak ernstig tot zeer ernstig . Een dier kan beschadigd raken dan wel pijn ondervinden als gevolg van de geslachtsgemeenschap. Penetraties kunnen bij dieren ernstige ontstekingen veroorzaken en tot zwaar gestoord en gevaarlijk gedrag leiden. Vervolgens is er een mogelijkheid dat dieren door mensen met geslachtsziekten besmet worden en hier zelf weer andere dieren mee besmetten. Dieren kunnen door het geweld of de anatomische incompatibiliteit zelfs overlijden.Citaat:Ben toch benieuwd van welke site het komt, wakker dier toevallig?