Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:44

zelfs seks met eigen dieren is verboden, dus snap al helemaal niet dat mensen hier kunnen zeggen dat als het om seks met eigen dieren gaat, er niet zo'n probleem van gemaakt hoeft te worden..
mensen horen geen seks met dieren te hebben PUNT!!
of het nu eigen dieren zijn of dieren van een ander.

dan verbouwen ze maar een opblaaspop als een paard of zo wat manen en staart aan die pop plakken, teugeltje in die mond en gaan!
maar kom op man menig mens verafschuwt het hebben van seks met dieren.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:44

Sundral schreef:
Ik vind het nogal wat dat, vooral op een forum als deze, er mensen zijn die dit goedkeuren zolang het maar je eigen dier is. Dat komt er in mijn ogen op neer dat je het ook goedkeurt dat een vader of moeder seksuele handelingen verricht bij zijn/haar baby/peuter/kleuter. Die kunnen ook geen nee zeggen, zullen op zo'n jonge leeftijd ook niet beseffen dat het niet hoort en zullen het ook niet vernemen? Het ging in dit geval om een hond en ik denk echt wel dat een hond verschil voelt tussen het geslachtsdeel van een hond of een man. Ziek gewoon.

Lees nog eens terug wat Vjesta schreef... Los van het feit dat je een kind wel degelijk lichamelijk letsel kunt toebrengen bij geslachtsgemeenschap, maar dat even terzijde.

Maar inderdaad, laten we de hele KI industrie opdoeken, want ook dat gebeurd zonder toestemming van het dier. En als het dier zich daar tegen verzet? Dan zetten we er een praam op, we kluisteren het, stoppen het in een opvoelbox, spuiten het plat etc...

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:45

Vjestagirl schreef:
BaileyMix schreef:
]

Joh doe gewoon, Vjesta heeft prima zélf een mondje gekregen hoor. Zo heftig zijn de reacties nou ook weer niet. En die mensen zullen er hopleijk gewoon niet al te veel zijn. Misschien een paar perverselingen die nu straks naar Vjesta gaan PB'en of ze een eker langs mogen komen bij haar paard... Maar verder...

Als ze dat doen dan krijgen ze van mij een cursus begrijpend lezen, omdat ik het duidelijk heb over eigen dieren (dus hun eigen dieren) en niet die van een ander.

Maar jij geeft zo iemand dus geen toestemming om dat bij jouw paard te doen? Ook al voelt ze er niets van? Waarom dan niet?

Anoniem

Zo liet bioloog en schrijver Midas Dekkers in 2004 in het AD optekenen dat de verontwaardiging over seks met dieren getuigt van een 'dubbele moraal'. "Als je wordt betrapt terwijl je een paard van achteren neemt, moet je de gevangenis in; als je vijfhonderdduizend kippen onder barbaarse omstandigheden in een hok stopt, krijg je een grote zak subsidie. Dat vind ik niet te rijmen." Dekkers schreef in 1992 het boek 'Lief Dier' over bestialiteit.

Marjo

daffene schreef:
Ik vind seks met dieren echt walgelijk en kan me niet aansluiten hoe het hier goedgepraat lijkt te worden.

Ik kopieer even iets over bestialiteit:
De gevolgen voor een dier zijn vaak ernstig tot zeer ernstig . Een dier kan beschadigd raken dan wel pijn ondervinden als gevolg van de geslachtsgemeenschap. Penetraties kunnen bij dieren ernstige ontstekingen veroorzaken en tot zwaar gestoord en gevaarlijk gedrag leiden. Vervolgens is er een mogelijkheid dat dieren door mensen met geslachtsziekten besmet worden en hier zelf weer andere dieren mee besmetten. Dieren kunnen door het geweld of de anatomische incompatibiliteit zelfs overlijden.

Oke, bronnen? Onderzoeken? Links? Tabellen? Whatever? Hoe hebben ze dit kunnen onderzoeken?
Want hoe ik dit lees, is het een "alles kan (koffiekan, theekan enz.) verhaal" ;)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:46

Miracle_ schreef:
Maar bij jouw dier mag het niet, want het is geen lustobject. Andermans dier wel dan?
Als jij jouw merrie verkoopt, en ze wordt daar misbruikt, mag het dan wel? Dan is ze niet meer van jou..

Omdat ik er dan last van heb. Ik heb last van het idee dat iemand mijn merrie neukt. Mijn merrie zelf niet, maar ik wel. Ik heb een emotionele band met mijn paard, en daar past geen lust in.

Maar als iemand anders zijn eigen dier wil zien als lust object, en daar geen last van heeft, dan zie ik niet in waarom het niet zou mogen.

En als ik mijn merrie zou verkopen (wat ik niet van plan ben), dan mag een nieuwe eigenaar ermee doen wat hij/zij wil. Ik zou het verschrikkelijk vinden, want ik hou van dat dier, maar dan is het aan de nieuwe eigenaar om te beslissen, niet aan mij. Als ik er iets over te zeggen wil hebben moet ik niet verkopen.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:46

MariekeB schreef:
Zo liet bioloog en schrijver Midas Dekkers in 2004 in het AD optekenen dat de verontwaardiging over seks met dieren getuigt van een 'dubbele moraal'. "Als je wordt betrapt terwijl je een paard van achteren neemt, moet je de gevangenis in; als je vijfhonderdduizend kippen onder barbaarse omstandigheden in een hok stopt, krijg je een grote zak subsidie. Dat vind ik niet te rijmen." Dekkers schreef in 1992 het boek 'Lief Dier' over bestialiteit.

Er is dan ook een groot verschil tussen het plezier van de eigenaar en de kostwinning van de eigenaar....

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:47

DeMolenhoek schreef:
SmartBH schreef:
Sorry maar sommige mensen hun reacties gaan er bij mij gewoon niet in :s hoe kan je nu seks met een dier goedkeuren ? Het valt niks voor niks onder seksuele disfuncties ?! :s als dit een normale seksuele drang zou zijn zou dit inderdaad wettig zijn ! Maar deze drang is onnatuurlijk net zoals andere vormen van seksuele disfuncties (pedofilie, seks met voorwerpen, ..) ze staan niks voor niks onder mentale ziektebeelden ! :s doe eens normaal zeg!

Ben ik nu ziek omdat ik een speeltje heb? :+

Zullen we ons samen maar aangeven dan :+ ? Fijn om te weten dat ik niet de enige ben *\o/* .

BaileyMix

MariekeB schreef:

Gelukkig geven wij in dit topic dan ook nergens aan dat we bio-industrie wél goedkeuren. Voor dit topic dus imo niet relevant.

vuurneon

daffene schreef:
Ik vind seks met dieren echt walgelijk en kan me niet aansluiten hoe het hier goedgepraat lijkt te worden.

De gevolgen voor een dier zijn vaak ernstig tot zeer ernstig . Een dier kan beschadigd raken dan wel pijn ondervinden als gevolg van de geslachtsgemeenschap. Penetraties kunnen bij dieren ernstige ontstekingen veroorzaken en tot zwaar gestoord en gevaarlijk gedrag leiden. Vervolgens is er een mogelijkheid dat dieren door mensen met geslachtsziekten besmet worden en hier zelf weer andere dieren mee besmetten. Dieren kunnen door het geweld of de anatomische incompatibiliteit zelfs overlijden.

Ben toch benieuwd van welke site het komt, wakker dier toevallig?

Junip

Marjoow je gaat voorbij aan wat ik eigenlijk probeer te zeggen.
Dat een kind er later last van kan krijgen snap ik.
Wat ik probeer te zeggen is dat je voor mensen een grens moet stellen.
Wat kan wel/wat kan niet.
Iemand met een IQ van niets heeft niet zo heldig voor zich dat er een verschil is tussen je vinger in een dier of een vinger in een klein kind.
Op het moment dat jij legaal stelt dat je je vingers in elk dier mag stoppen, waarom dan niet in een mens?

Jij en ik zien dit verschil heel duidelijk, maar een ander misschien niet.
Dat is wat ik probeer te zeggen.

Vjestagirl

BaileyMix schreef:
Maar jij geeft zo iemand dus geen toestemming om dat bij jouw paard te doen? Ook al voelt ze er niets van? Waarom dan niet?

Omdat ik daar als eigenaar last van heb. Ik vind het vervelend. Ongeacht wat mijn paard ervan vindt, ik heb er last van, dus gebeurd het niet.

Pistasche

Marjoow schreef:
Nee, zodra een dier een teken geeft dat hij het niet leuk vind is het nog niet te laat ;)

Nee? Je doet dan toch iets met opzet waarvan je weet dat het zeer kan doen.
Een leuter hoort niet in een beest. Zijn er niet voor gemaakt en is nérgens voor nodig.

Dus waarom dan toch doen?

Suelza

BaileyMix schreef:
Vjestagirl schreef:

Als ze dat doen dan krijgen ze van mij een cursus begrijpend lezen, omdat ik het duidelijk heb over eigen dieren (dus hun eigen dieren) en niet die van een ander.

Waarom zou ze dat wel doen? Ze zegt toch niet dat ze een dierensexfarm runt?

Dat je prostitutie goedkeurt, zegt toch ook niet meteen dat je zelf iedere avond onder een rood lichtje achter je badkamerraam gaat zitten?

Marjo

vuurneon schreef:
daffene schreef:

Partij voor de Dieren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:48

Waarom mag Ki wel!
Daar helpt de hengstenhouder ook een handje als het nodig is om nieuw sperma af te tappen

Anoniem

Re: Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:48

En we hebben het hier ook alleen over mannen die iets met een dier doen.... Mogen vrouwen het wel met een hengst?

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:49

MariekeB schreef:
Waarom mag Ki wel!
Daar helpt de hengstenhouder ook een handje als het nodig is om nieuw sperma af te tappen

Nogmaals.. er is een verschil tussen de baan die je uitvoert of het plezier dat je er aan wilt beleven voor jezelf.

Anoniem

Sundral schreef:
DeMolenhoek schreef:

Ben ik nu ziek omdat ik een speeltje heb? :+

Zullen we ons samen maar aangeven dan :+ ? Fijn om te weten dat ik niet de enige ben *\o/* .

Tja, ik vrees dat dat toch echt wel 6 maand isolatie gaat zijn hoor :D Ernstig vergrijp :Y)

Verder, seks met eigen dieren... Tja, ik zou het nooit doen maar om daar een ander op te veroordelen. Zijn dieren, zijn keus.

Suelza

MariekeB schreef:
En we hebben het hier ook alleen over mannen die iets met een dier doen.... Mogen vrouwen het wel met een hengst?

Als het past...

BlueStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:50

MariekeB schreef:

Vindt ik ook schadalig, maar die vrouwen zullen zich vast niet laten penetreren. Ooit eens geweest toch? Een jongen die overleden is na dat een hengst hem van achteren had genomen?

Vjestagirl

MariekeB schreef:

Ik denk niet dat een hengst het erg vindt om een vrouw te ehrm... vullen, of om zich te laten pijpen...
En om het recht te zetten: ik heb het al gehad over de buurvrouw die zich laat likken door d'r dwergkees ;)

Marjo

Pistasche schreef:
Marjoow schreef:
Nee, zodra een dier een teken geeft dat hij het niet leuk vind is het nog niet te laat ;)

Nee? Je doet dan toch iets met opzet waarvan je weet dat het zeer kan doen.
Een leuter hoort niet in een beest. Zijn er niet voor gemaakt en is nérgens voor nodig.

Dus waarom dan toch doen?

Dan vraag ik bij deze heel paardrijdend Nederland hun paard uit stal te halen in de wei te dumpen en er níets meer mee te doen. Wat dacht je van de zweep? Heel toepasselijk in dit onderwerp, dat doet ook pijn bij een paard (en 9 van de 10 keer verdient het paard die tik niet eens).

Hoe weet jij nou zo zeker dat het een paard pijn doet? Heb je de vulva van een merrie wel eens van dichtbij gezien, en heb je dat wel eens vergeleken met een gemiddelde penis van de man? Trust me, daar voelt de merrie amper wat van ;) Hooguit een kieteling...

Waarom dan toch doen, ja weet ik veel ik heb die gevoelens niet :')
Zijn genoeg vrouwen die zich laten opknopen om vervolgens door 4 mannen geneukt te worden, waarom doen die dat? Weet ik veel :')

daffene

Ik heb gewoon gegoogled op bestialiteit en dit stuk staat op wikipedia. Maar volgens jullie raakt dit kant nog wal? Ik zal even een wetenschappelijk gepubliceerd artikel zoeken hoor...

daffene schreef:

Citaat:
Laatst bijgewerkt door daffene op 25-11-12 23:52, in het totaal 3 keer bewerkt

Anoniem

k_m schreef:
MariekeB schreef:
Waarom mag Ki wel!

Nogmaals.. er is een verschil tussen de baan die je uitvoert of het plezier dat je er aan wilt beleven voor jezelf.

Waarom? Voor het dier is er geen enkel verschil.