_San87_ schreef:Sammy_xxs schreef:Ik vind sommige reacties ook nergens op slaan hoor, tuurlijk een domme keus van die moeder.
Maar eigen schuld dikke bult, t gaat hier wel om een kind, tjee ik zou gek worden als dat mij zou overkomen...
Ik was er ook wel achterna gesprongen dat zeker!
Maar je kind op de railing zetten heb ik ook wel is gedaan hoor in blijdorp...dan zei mn vriend altijd gelijk doe nou maar niet...maar zoiets doe je onbewust je wilt het graag laten zien aan je kind.
Ik liet haar dan niet los natuurlijk, en hield haar gewoon vast. Maar ook dan kan er iets gebeuren.
Ik doe het ook niet meer, heb t denk ik 2x gedaan ofzo ( wel heel voorzichtig)
Maar zo kan die vrouw ook gedachthebben, ik hou m gewoon goed vast en dan kan hij even die honden goed zien, maar als ze dan ff dr evenwicht verloor of haar kind ging ineens dwars liggen op de railing en is tie zo uit dr handen geglipt.
Ze zal hem vast niet erop hebben gezet, en op een afstandje gaan kijken dat lijkt me sterk.
Ja dahaag, je moet je koter gewoon niet op een hek zetten. Een hek is geen stoel, bank of wat dan ook. Een hek is een hek en dat zorgt ervoor dat toeschouwers niet daar belanden waar het gevaarlijk is, of waar ze niet gewenst zijn.
Ik neem aan dat je als moeder, naast je kind, ook niet meteen je verstand uitpoept. En ja, zuiver theoretisch gezien is het wel eigen schuld van de moeder dat het kind dood is, het klinkt hard, maar zo is het nu eenmaal.
Sorry, maar dit vind ik - tussen de ernst van de situatie door - erg grappig