Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cam schreef:Ja maar dat is dan toch je eigen keuze.
Je gek laten maken en vinden dat je ook een nieuwe auto verdient of nodig hebt.
Wij hebben een auto van 9 jaar. En ook wij willen best een nieuwe maar denken,nee toch maar niet.
cam schreef:Ook zo iets. Iedereen met een lager inkomen krijgt zorgtoeslag tot wel €70 euro per maand Als je er van uit gaat dat een gemiddelde ziektekostenverzekering tot €95 kost ben je dus voor €25,00 verzekerd. Hoezo duur. Ik vind het een koopje.
Lovely schreef:cam schreef:Ook zo iets. Iedereen met een lager inkomen krijgt zorgtoeslag tot wel €70 euro per maand Als je er van uit gaat dat een gemiddelde ziektekostenverzekering tot €95 kost ben je dus voor €25,00 verzekerd. Hoezo duur. Ik vind het een koopje.
Blijft het eigen risico dan wel staan, of wordt dat kwijtgescholden?
Funnyhorses, je frustratie is inmiddels duidelijk, maar die 'vette nekken' en 'hoge heren' gaan niet weg.
justdiesel schreef:Citaat:En jij denkt dat de overheid het psv stadion verbouwd? Dat staat natuurlijk los van elkaar. En het koningshuis heeft ook gewoon een baan hoor, maxima en WA werken ook gewoon ergens... Zitten niet alleen op hun stoel prins en prinsesje te spelen.
Verdere blijf ik erbij; je kan klagen, maar daar wordt het niet beter van, je kan beter je energie stoppen in een oplossing verzinnen hoe je het wel kan redden. Doorleven op oude voet wil niet idd. Iedereen moet bezuinigen, we hebben jarenlang vett jaren gehad, nu hebben we minder vette jaren, dat gaat nu eenmaal zo
Denk jij dat ik niet elke dag zit te bedenken wat ik kan doen om rond te komen?
Hoeveel nachten ik wakker lig van het piekeren hoe of wat?
Die energie die ik er van jou in moet stoppen is al lang en breed op.........
Net als het geld trouwens![]()
Ik kan gewoon niet meer geld gaan missen als dat er al bezuinigd is....
En wat betreft dat PSV stadion, who cares of het van de overheid is of niet, dat stadion is al zo vaak verbouwd...
Geef dat geld aan de zorg, is veel belangrijker als zo'n dom stadion.
cam schreef:Ook zo iets. Iedereen met een lager inkomen krijgt zorgtoeslag tot wel €70 euro per maand Als je er van uit gaat dat een gemiddelde ziektekostenverzekering tot €95 kost ben je dus voor €25,00 verzekerd. Hoezo duur. Ik vind het een koopje.
tamary schreef:cam schreef:Ook zo iets. Iedereen met een lager inkomen krijgt zorgtoeslag tot wel €70 euro per maand Als je er van uit gaat dat een gemiddelde ziektekostenverzekering tot €95 kost ben je dus voor €25,00 verzekerd. Hoezo duur. Ik vind het een koopje.
Tandarts zit daar niet/weinig in (en gebit is zozo), aanvullende verzekeringen ivm chronisch ziek (spierklachten) ook niet, want niet op DE lijst (en reuma is van die lijst af bv) maakt 160 premie - 70 = 90 euries zelf betalen per maand. Laag inkomen is geen probleem bij gezond lijf, heel goedkoop huurhuis en goede moestuin. De rest loopt op een gegeven moment stuk op de vaste lasten die niet lager kunnen.
Laag inkomen + gezond lijf + creatieve instelling = redelijk tot goed leven. Rest komt vroeg of laat in de problemen/schulden.
Ik zit gelukkig aan de goede kant van het land, in de randstad zou ik niet kunnen wat hier wel mogelijk is.
cam schreef:Het is nog altijd €70,00 minder premie dan iemand die net iets meer verdient de zelfde klachten heeft en geen zorgtoeslag krijgt
pmarena schreef:Ik maak me wel zorgen, heb ook al 3 jaar mijn huis te koop staan en 2 kijkers gehad, geen 1 bod gehad helaas dus ook geen laag bod kunnen overwegen...kijkers moesten ook eerst hun eigen huis verkopen...Ben èrg blij als dat zwaard eindelijk eens boven onze nek verdwijnt
tamary schreef:Tandarts zit daar niet/weinig in (en gebit is zozo), aanvullende verzekeringen ivm chronisch ziek (spierklachten) ook niet, want niet op DE lijst (en reuma is van die lijst af bv) maakt 160 premie - 70 = 90 euries zelf betalen per maand. Laag inkomen is geen probleem bij gezond lijf, heel goedkoop huurhuis en goede moestuin. De rest loopt op een gegeven moment stuk op de vaste lasten die niet lager kunnen.
Laag inkomen + gezond lijf + creatieve instelling = redelijk tot goed leven. Rest komt vroeg of laat in de problemen/schulden.
Ik zit gelukkig aan de goede kant van het land, in de randstad zou ik niet kunnen wat hier wel mogelijk is.