Akhal_Teke schreef:ShauniBef schreef:
Ik vraag me bij deze foto wel af waarom dat paard zo nat is. Van het zweten? En waarom heeft dat paard zo gezeten voordat het werd geschoten?
Als je naar foto 1 kijkt zie je dat het nat is van de regen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nessah schreef:Ik denk dat jullie het punt missen waarom facebook hier raar op reageerde..
De foto is namelijk een winnende foto van een tijdschrift. Deze foto werd daar als mooi omschreven.. Nu ben ik geen "ahhww sielug" persoon, maar ik vind deze foto niet mooi? Ik vind iets doods nooit mooi.. Iets wat dood is, zeker met bloed etc, is toch niet om mooi te noemen?
Ik denk dat dat gedeelte in het verkeerde keelgat schoot bij veel mensen..
Fiffill schreef:Nou gewoon, huiden, botten, schedels, kiezen/tanden, horens/geweien, opgezette dieren/stukken ervan (zoals vleugels) etc.
Knoffer schreef:Fiffill schreef:Nou gewoon, huiden, botten, schedels, kiezen/tanden, horens/geweien, opgezette dieren/stukken ervan (zoals vleugels) etc.
Is dat trouwens, bedenk ik me nu, juist ook niet iets dat kinderen juist wel mooi en interessant vinden? Dan bedoel ik niet zozeer het bloedige gedeelte, maar wel botten. Ik vond het vroeger als kind prachtig om botten en vooral schedeltjes te vinden. Als een kind zo blij, alsof ik een schat had gevonden, en dan samen met m'n vader uitkoken en zorgvuldig op een plankje plaatsen bij de rest.
(Offtopic: Bodies: The Exhibition trouwens gezien?)