Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lauren_ schreef:MarliesV schreef:Sarabande, jij bent inderdaad goed op de hoogte!
Hoop ook op paars 3 maar vermoed dat de VVD als ze de grootste zijn alles zullen doen om niet met de PvdA te regeren. Tenminste Rutte zei van de week dat hij dat totaal niet ziet zitten.
Vind het wel jammer dat partijen elkaar bij voorbaat al bijna uitsluiten en hoop op een vlotte coalitieonderhandeling.
Als de PvdA de grootste wordt, draait uw 180 graden om, wedden? Hij heeft de campagne en debatten slecht gedaan dus de kans is er
Vala schreef:Nou je moet ze de kost geven die stemmen op het poppetje ipv de standpunten!
En zolang het gros van NL blijft volhouden dat de PVV extremistisch is zal het onbegrip blijven.
upendo schreef:Precies mijn gedachte.
Wat heeft 'ie nou daadwerkelijk toe te voegen aan de politiek vraag ik me wel eens af..
Chubby schreef:Dat wat de SP vroegah toevoegde: hard roepen en schoppen maar weten dat je niet mee zult mogen doen...
Ik had verwacht en gehoopt dat de PVV nog wat harder op de bek was gegaan door de blamage van de afgelopen 2 jaarMaar misschien is het goed als hij die kans nu krijgt om dan verder voor altijd naar de achtergrond te verdwijnen.
Ik stem vanavond zeker weten op GL. En dan ook gewoon op mevrouw Sap, ze had het tij niet mee maar ik vind haar wel symphatiek.
sarabande schreef:Iemand die in deze tijd als droom heeft dal de hele Islam + Moskeeën en moslims uit Nederland zouden verdwijnen, we weer met de gulden gaan betalen en allemaal terug gaan naar toen was geluk nog gewoon, kan toch niet serieus genomen worden
Jis_ schreef:Ik vond Samson en Roemer niet zo sterk, Wilders maakte vrijwel alleen maar grapjes en mooie woordspelingen, dus.