Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Geryon schreef:Wordt hij ook echt beledigt of vinden zij dat? Is dat een reden om te gaan rellen?
Representatief:
met een zekere uitstraling; een indruk opwekkend die aansluit bij het (gewenst) imago
Ja, ik vind het eng én representatief.. Zeker bij het imago wat zij hebben wat betreft moslims-amerika.
Geryon schreef:Ging over moslims die protesteren tegen een film, aanslagen hebben gedaan (weet niet of dat met de film te maken heeft) enzo.
En toen schreewde een moslim: Dood aan amerika! Dood aan alle ongelovigen!
Sjee dat zorgde wel even voor kippenvel.
Stefannnnie schreef:Dan mogen chinezen dus ook een partij oprichten en polen. Word het helemaal een zooitje. Het moet gewoon Nederlands blijven en geen vrouwenhaat standpunten.
Vala schreef:Ik kan gewoon niet begrijpen dat je wanneer je gelovig bent, welk geloof dan ook, wat in mijn ogen vooral vredelievend en liefde zou moeten zijn, je dan juist zo diep en extremistisch kan haten. Dat vind ik zo onbegrijpelijk. dat je dan kisten emt de Amerikaanse vlag maakt en daarop schrijft: Obama's coffin(in werkelijkheid stond er cofin, goed amerikaans spellen was een probleem geloof ik) en die gaat verbranden en er op gaat staan springen. Dat je mensen de dood injaagt alleen omdat ze Amerikaan zijn. ik begrijp er niks van. Haat, extremisme en geloof, dat gaat toch niet samen??
Stefannnnie schreef:Ze gaan maar mooi in hun eigen land een partij opstarten, dit is Nederland.
Vala schreef:Ik kan gewoon niet begrijpen dat je wanneer je gelovig bent, welk geloof dan ook, wat in mijn ogen vooral vredelievend en liefde zou moeten zijn, je dan juist zo diep en extremistisch kan haten. Dat vind ik zo onbegrijpelijk. dat je dan kisten emt de Amerikaanse vlag maakt en daarop schrijft: Obama's coffin(in werkelijkheid stond er cofin, goed amerikaans spellen was een probleem geloof ik) en die gaat verbranden en er op gaat staan springen. Dat je mensen de dood injaagt alleen omdat ze Amerikaan zijn. ik begrijp er niks van. Haat, extremisme en geloof, dat gaat toch niet samen??