Phelps plast ook in zwembad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Plas jij wel eens in het zwembad?

Ja altijd,alleen de aanblik van al dat water doet mij al overlopen.
37 (11%)
Nee nooit,,,schandalig.
104 (31%)
Alleen als het echt niet anders kan.
123 (37%)
Als ik op de zonnewei lig,en ik voel aandrang,ga ik er speciaal het water voor in.
29 (8%)
Ik kom nooit in een zwembad
36 (10%)

Totaal aantal stemmen: 329

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 15:13

Pieteritus1 schreef:
Volgens mij jokken (liegen is mij een te erg woord) veel bokkers, als ze zeggen nooit onder de douche, zwembad, stal, bosje, boompje te plassen.....

Sorry, ik lieg echt niet :+ Ik kan het ook rustig een halve dag of langer ophouden en tegen die tijd is er echt wel weer een gelegenheid om even naar de wc te gaan.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 15:35

Ik heb wel eens in de bosjes geplast omdat ik heel nodig moest en er geen toilet in de buurt was. :=
Maar nog nooit in het zwembad, douche etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 15:38

al ga ik voor het douchen naar de wc krijg ik hele erge verkramping omdat mijn blaas denkdat ie mag :') , naja dan komt er een piepklein straaltje uit. Aleen die pijn is niet te harden , douche uit pijn weg... :7

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 15:40

Guilty.. :o

Ach, daarom zit er chloor in toch? :))
Ik probeer wel altijd te gaan voordat ik ga zwemmen maar soms moet ik dan alsnog tijdens het zwemmen en wat moet dat moet..

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 15:42

dyoka schreef:
gadsie! wie leert z'n kind nou plassen onder de douche? sorry maar dat vind ik echt heel vies! van een douche zou je toch juist schoner moeten worden. :+

Waarom is dat nou weer vies? :') Spoelt toch direct schoon? Schoner dan gewoon op de wc en afvegen met een papiertje iig. En je bespaart water aangezien je niet nog eens door hoeft te spoelen.

KasparovX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 17:39

Femke schreef:
Ik denk dat het "idee" van urine in een zwembad heel veel mensen zal afschrikken.
Tussen de oren, voornamelijk.

Veel mensen staan niet stil bij 't feit dat we óók heel erg veel dode huidschilfers en zweet verliezen tijdens het zwemmen. Ook als je onder de douche bent geweest, stopt je lijf niet plotseling met de zweetproductie tijdens het zwemmen.

Dat komt óók allemaal in het zwembadwater.

En de korstjes van mensen met een klein wondje...
En stukjes huid die loslaten tussen de tenen van mensen met voetschimmel...

Als ik eerlijk bent, vind ik urine eigenlijk 't minst erge dat in het zwemwater terecht komt...
Natuurlijk, het idee is niet erg fijn. Maar ik ben een echte waterrat en zal 't er niet voor laten om in het water te duiken hoor... Chloor lost een hoop op :)

_O- Maar gelijk heb je!

Anoniem

Re: Phelps plast ook in zwembad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 18:12

Das al de zelfde reden als dat ik niet in de sauna kom...Yak!

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 20:22

ik heb wel eens in Den Bosch in de bosjes geplast, omdat ik het echt niet meer tot school ging redden haha. ben net waar je de stad binnen rijd (helfheuvelweg), uit de bus gestapt. naar de bosjes gerend en gaan zitten. was de wereld om me heen even vergeten, ik dacht, ze kunnen me beter zien zitten zeiken, als dat ik in mijn broek pis.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 20:28

Urine kan je drinken in geval van nood, dus zo verschrikkelijk smerig is het ook weer niet... poepen zou een stuk erger zijn!
Niet dat ik urine drink hoor :D :D

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 20:35

dyoka schreef:
shirleyp schreef:
Grappig artikel! Ga geen antwoord geven, maar heb wel een geniale praktijkaanvulling :D

Ik geef les aan groep zeven en kreeg van wat leerlingen klachten dat een medeleerling onder de douche ( na het gymmen) stond te plassen. Dus ik, licht geïrriteerd, richting de leerling om hem daar op aan te spreken. Heb nog nooit zulke verraste en onschuldige ogen gezien: bij hem thuis plaste iedereen onder de douche, hij was er van overtuigd dat het normaal was... Heb hem maar even uitgelegd dat het thuis prima is, maar niet zo hygiënisch als je met tien klasgenoten staat te douchen :D

gadsie! wie leert z'n kind nou plassen onder de douche? sorry maar dat vind ik echt heel vies! van een douche zou je toch juist schoner moeten worden. :+

Het wordt zelfs aangeraden omdat het zoveel water bespaart. Elke keer als je onder de douche plast bespaar je zo'n 10 liter doortrekwater. Bij een gezin van vier personen die allemaal elke dag douchen is dat dus bijna 14600 liter per jaar!

Van plassen onder de douche wordt de aarde schoner. :P

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 20:49

Pieteritus1 schreef:
Urielle sorry, maar met het slagveld wat bij mij aangericht is bij de eerste, ging een teiltje zeker niet lukken. De eerste twee weken kon ik alleen maar liggen of staan, no way dat ik zitten kon.

ouch! #) :(:)
Ik zie alweer meer op tegen het instappen in de badkuip (douchecabine is kapot, dus zou moeten afspoelen met de douchekop van het bad) dus hier ligt het teiltje en de soda alweer klaar. De uitweg is evt. nog boven de wc met een flesje water met sportdop maar volgens mij maak ik dan een grote natte (en bloederige) bende van de badkamer.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 20:52

Ja ik plas wel in het zwembad. Moet wel zeggen dat ik tegenwoordig bang ben dat het water blauw wordt (van die ene film :)) ) dus ik heb het al een hele tijd niet meer gedaan.
Ik vind met je natte billen op de bril en je druipende bikini in het hokje trouwens ook redelijk vies...

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 21:07

Mowoah schreef:
Ja ik plas wel in het zwembad. Moet wel zeggen dat ik tegenwoordig bang ben dat het water blauw wordt (van die ene film :)) ) dus ik heb het al een hele tijd niet meer gedaan.
Ik vind met je natte billen op de bril en je druipende bikini in het hokje trouwens ook redelijk vies...

ik ga wel altijd gewoon naar de wc maar....ik gruwel dan inderdaad wel van het feit dat ik op de wc zit. Je krijgt je broekje bijna niet naar beneden omdat alles nat is en het wc papier scheurt al in stukken als je het probeert van de houder te halen. Vervolgens heb je het toiletpapier overal aanhangen :roll:

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 21:24

hahahaidd moonsparkle, heel treffend verteld :D
En dan die natte zooi weer omhoog moeten krijgen :))

Orrie_VBW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 21:43

Na mijn bevalling ben ik ook begonnen met plassen onder de douche. Het bijt in het begin best wel, en is dan fijn om met een waterstraal weg te spoelen. :o Verder zoals er al vaker genoemd word, is urine zo goed als steriel, al zou ik drinken niet zo snel doen er zitten toch afvalstoffen in :')

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 23:26

Wat bijt er dan? Heb je dan wondjes of zo?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 10:20

Bloodymary schreef:

Je onderkant is na de bevalling één grote wond, zeker wanneer er ook nog geknipt of gescheurd is. Dus urine bijt dan idd flink := vandaar het plassen in het water, dat het gelijk verdund is zodra het er uit komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 10:40

aerdenhout1 schreef:
Urine kan je drinken in geval van nood, dus zo verschrikkelijk smerig is het ook weer niet... poepen zou een stuk erger zijn!
Niet dat ik urine drink hoor :D :D

HHmmm eerst bekennen en dan ontkennen.....jajaaaaaa :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 10:40

Urielle schreef:
Bloodymary schreef:

Je onderkant is na de bevalling één grote wond, zeker wanneer er ook nog geknipt of gescheurd is. Dus urine bijt dan idd flink := vandaar het plassen in het water, dat het gelijk verdund is zodra het er uit komt.

Weet je......je bevestigd mij om vooral geen kinderen te gaan krijgen :o

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 10:52

You're welcome :+
Gelukkig geneest het snel, ik was de vorige keer na een week alweer aan het paardrijden ;)

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 13:20

Urielle schreef:
Bloodymary schreef:

Behh, gelukkig geen ervaring mee dan.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 16:38

Urielle schreef:
Bloodymary schreef:

En die komt binnen voor al de vrouwen die nog moeten bevallen :D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 17:58

Het moet er toch uit, geen andere keuze meer :+
Maar het is het echt waard en in praktijk valt het reuze mee! Maar gelijk zsm op een harde stoel gaan zitten en niet op een luchtbandje ofzoiets en piesen in het water :))

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-12 18:44

Ha.ha...gezien het onderwerp van dit topic heb je je naam wel mee ,urielle

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 19:07

Hahaha , die associatie had ik nou nog nooit gemaakt :')