Pieteritus1 schreef:Volgens mij jokken (liegen is mij een te erg woord) veel bokkers, als ze zeggen nooit onder de douche, zwembad, stal, bosje, boompje te plassen.....
Sorry, ik lieg echt niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pieteritus1 schreef:Volgens mij jokken (liegen is mij een te erg woord) veel bokkers, als ze zeggen nooit onder de douche, zwembad, stal, bosje, boompje te plassen.....
dyoka schreef:gadsie! wie leert z'n kind nou plassen onder de douche? sorry maar dat vind ik echt heel vies! van een douche zou je toch juist schoner moeten worden.
Femke schreef:Ik denk dat het "idee" van urine in een zwembad heel veel mensen zal afschrikken.
Tussen de oren, voornamelijk.
Veel mensen staan niet stil bij 't feit dat we óók heel erg veel dode huidschilfers en zweet verliezen tijdens het zwemmen. Ook als je onder de douche bent geweest, stopt je lijf niet plotseling met de zweetproductie tijdens het zwemmen.
Dat komt óók allemaal in het zwembadwater.
En de korstjes van mensen met een klein wondje...
En stukjes huid die loslaten tussen de tenen van mensen met voetschimmel...
Als ik eerlijk bent, vind ik urine eigenlijk 't minst erge dat in het zwemwater terecht komt...
Natuurlijk, het idee is niet erg fijn. Maar ik ben een echte waterrat en zal 't er niet voor laten om in het water te duiken hoor... Chloor lost een hoop op
dyoka schreef:shirleyp schreef:Grappig artikel! Ga geen antwoord geven, maar heb wel een geniale praktijkaanvulling![]()
Ik geef les aan groep zeven en kreeg van wat leerlingen klachten dat een medeleerling onder de douche ( na het gymmen) stond te plassen. Dus ik, licht geïrriteerd, richting de leerling om hem daar op aan te spreken. Heb nog nooit zulke verraste en onschuldige ogen gezien: bij hem thuis plaste iedereen onder de douche, hij was er van overtuigd dat het normaal was... Heb hem maar even uitgelegd dat het thuis prima is, maar niet zo hygiënisch als je met tien klasgenoten staat te douchen
gadsie! wie leert z'n kind nou plassen onder de douche? sorry maar dat vind ik echt heel vies! van een douche zou je toch juist schoner moeten worden.
Pieteritus1 schreef:Urielle sorry, maar met het slagveld wat bij mij aangericht is bij de eerste, ging een teiltje zeker niet lukken. De eerste twee weken kon ik alleen maar liggen of staan, no way dat ik zitten kon.
Mowoah schreef:Ja ik plas wel in het zwembad. Moet wel zeggen dat ik tegenwoordig bang ben dat het water blauw wordt (van die ene film) dus ik heb het al een hele tijd niet meer gedaan.
Ik vind met je natte billen op de bril en je druipende bikini in het hokje trouwens ook redelijk vies...
Urielle schreef:Bloodymary schreef:Wat bijt er dan? Heb je dan wondjes of zo?
Je onderkant is na de bevalling één grote wond, zeker wanneer er ook nog geknipt of gescheurd is. Dus urine bijt dan idd flinkvandaar het plassen in het water, dat het gelijk verdund is zodra het er uit komt.
Je onderkant is na de bevalling één grote wond, zeker wanneer er ook nog geknipt of gescheurd is. Dus urine bijt dan idd flinkvandaar het plassen in het water, dat het gelijk verdund is zodra het er uit komt.