Lovely schreef:Femke maakt onderscheid tussen wie wel of niet een gedegen mening ventileert en daarbij telt onder andere mee wie wel/niet scheldt in zijn/haar posts of zich bedient van allerlei lelijk bedoelde aantijgingen en verwijzingen.
dus?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Lovely schreef:In een land waar het hebben van een breedbeeldtelevisie, een smartphone en een riante zithoek belangrijker wordt gevonden dan een goede opleiding, goede voeding en een gezonde levensstijl, hoeven we -geloof ik- niet te discussiëren over armoede.
Lovely,
Bedoelde je deze?
Ojajoh schreef:Lovely schreef:Femke maakt onderscheid tussen wie wel of niet een gedegen mening ventileert en daarbij telt onder andere mee wie wel/niet scheldt in zijn/haar posts of zich bedient van allerlei lelijk bedoelde aantijgingen en verwijzingen.
dus?
Lovely schreef:Lovely schreef:In een land waar het hebben van een breedbeeldtelevisie, een smartphone en een riante zithoek belangrijker wordt gevonden dan een goede opleiding, goede voeding en een gezonde levensstijl, hoeven we -geloof ik- niet te discussiëren over armoede.
Hahaha ja, die bedoelde ik inderdaad.
Ojajoh schreef:Femke schreef:Het is een conclusie die ik trek op basis van de aangedragen wel- of niet onderbouwde meningen door de verschillende partijen in 't topic.
Het is algemeen en publiekelijk bekend wat de werkzaamheden van de koningin zijn, dus je kunt wel degelijk een feitelijke conclusie vaststellen over de uitspraken die gedaan worden over haar werkzaamheden
de conclusie trek jij op basis van meningen waar jij het wel of niet mee eens bent
en daaruit dus een mening trekt.... wat algemeen is het inderdaad bekend dat Bea werkt, maar de meningen zijn wel verdeeld of dat wel of niet overbetaald werk is...
Lovely schreef:Zijn jouw verwijten aan haar adres ongeldig.
Femke schreef:Daarnaast is ze als vertegenwoordiger van ons land de persoon om staatsbezoeken te doen aan andere landen. Dat zijn geen luxe vakanties, maar serieuze bezoeken waarbij belangrijke zaken besproken moeten worden.
Citaat:ik heb mijn mening uitgesproken, blijft onveranderd en zo zal het zijn en blijven
Femke schreef:En de conclusie die ik trek, is dat vooral de mensen met afgunst denken/hier schrijven dat de koningin bijna niets doet of in ieder geval een niet erg reeële kijk hebben op de hoeveelheid werkzaamheden die ze doet.
Yuri schreef:Een hoop mensen onderschatten zulke functies, de beslissingen die zulke mensen moeten maken, toekomstprognoses en niet te vergeten in deze tijden heel veel verantwoordelijkheid.
Yuri schreef:Nou Maura ik denk dat ze doelen op uitspraken als mensen die in dikke bakken rijden en er niks voor doen bijvoorbeeld. Dat komt bij mij ook over als pure afgunst, zo te zien bij sommige anderen ook. Dat soort uitspraken worden hier en daar gedaan dus zo zal dat geconcludeerd zijn denk ik.
vuurneon schreef:Intelligentie is niet te koopen je moet ontzettend goed ontwikkeld zijn om de functie als koningin te kunnen uitoefenen
![]()
Ik ga er wel vanuit dat ze haar zoon bezoekt op eigen kosten inderdaad
Lovely schreef:Electra63 schreef:Miracle,
Een beetje Hummer kost € 75.000. Het bruto jaarsalaris van de chauffeur is € 30.000 (ik doe maar een gooi) en dat moet allemaal van dat bruto jaarsalaris van
€ 150.000 (kamerleden) betaald worden?
Daarmee red je het niet omdat voor die chauff ook nog allerlei onkosten betaald moeten worden. En die Hummers, dat is toch meer iets voor Gerard Joling en zijn collega's, ik vind dat geen auto voor een senator.
Sommige mensen zijn wel erg verblind door afgunst in dit topic. Wat een zielige gedachten worden er hier de ether in geslingerd.
Femke schreef:Verschil tussen de moraalridders en de mensen met afgunst, is dat de moraalridders hier over 't algemen een wat reëlere kijk hebben op het werk dat de koningin daadwerkelijk verricht. Terwijl de mensen hier die met afgunst over haar spreken alsof ze de hele dag alleen maar bruin ligt te worden op het strand, en hier en daar wat lintjes door knipt. Niet echt realiteit...
vuurneon schreef:Doen ze ook; Nederland doet dag.
1 dag doen ze dan vrijwilligerswerk waarbij ook zij vies worden
Mooi gebaar!
Maar helaas zitten ze altijd met veiligheid... Ik geloof best dat ze graag eens 'normaal' willen zijn(en ik wil best wel een dag hoedjes passen haha)
Ben allang blij dat de kinderen naar een normale school gaan ipv privé onderwijs, toch fijn
Miracle_ schreef:Ja, goed ontwikkeld, dat kan je best worden als je universitaire opleidingen allemaal voor je betaald worden.. Als ik het geld ervoor had, had ik ook een goede studie gehad. Intelligent zijn is nou niet echt zwaar te noemen.