Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janderegelaa schreef:Ik geef de tandartsen groot gelijk. Het is te gek voor woorden dat een verzekeraar bepaald wat de arbeid mag kosten. Vooral omdat de inkoopprijzen binnen een praktijk dynamisch zijn terwijl de vergoedingen van de verzekeraars statisch zijn.
Voor diegenen die een goedkope tandarts willen zijn er mogelijkheden genoeg maar bedenk wel dat het een bepaald slag tandartsen is die die prijzen laag houden. En die zitten over het algemeen niet vol.
Een Mercedes is ook duurder dan een Fiat.
janderegelaa schreef:Ik geef de tandartsen groot gelijk. Het is te gek voor woorden dat een verzekeraar bepaald wat de arbeid mag kosten. Vooral omdat de inkoopprijzen binnen een praktijk dynamisch zijn terwijl de vergoedingen van de verzekeraars statisch zijn.
Voor diegenen die een goedkope tandarts willen zijn er mogelijkheden genoeg maar bedenk wel dat het een bepaald slag tandartsen is die die prijzen laag houden. En die zitten over het algemeen niet vol.
Anne_GTI schreef:janderegelaa schreef:Ik geef de tandartsen groot gelijk. Het is te gek voor woorden dat een verzekeraar bepaald wat de arbeid mag kosten. Vooral omdat de inkoopprijzen binnen een praktijk dynamisch zijn terwijl de vergoedingen van de verzekeraars statisch zijn.
Door slim in te kopen en goed ondernemerschap is daar de winst te halen voor de tandarts. De verzekeraar bepaalt wat hij maximaal vergoed, de mensen mogen de keuze maken voor de mercedes of de fiat. Veel mensen rijden alleen mercedes als ze een taxi bellen en voor de rest voldoet de fiat prima.