DebGizmo schreef:Je zegt het precies goed, jij hebt de mogelijkheid om vanuit huis te werken, maar heel veel vrouwen hebben die mogelijkheid niet!
Ja? En? ik móet het ook niet, ik vind het leuk. Als ik het niet leuk vond, was het geen noodzaak geweest het tóch te doen. En die mogelijkheid heb ik zelf hard genoeg naar gezocht hoor, het komt ook mij niet aanwaaien.
Sammyoo schreef:Diablo, fijn dat je zo'n goede en langdurige relatie hebt, dat kan je na 23 jaar zeggen. Maar wie heeft een glazen bol en de garantie dat haar relatie ook zo gaat lopen? Er zijn zoveel factoren waar je geen invloed op hebt waardoor je relatie op de klippen kan lopen.
En los van het zeuren, het is voor een moeder toch niet leuk als je alleen maar kleren a la Zeeman voor je kinderen kan kopen en geen geld hebt voor een clubje, dagjes uit, vakantie of schooluitjes?
Daar heb je gelijk in, maar niemand kan in de toekomst kijken, dan kun je maar beter helemaal geen kinderen nemen, stel dat ze wat overkomt, ben je de rest van je leven ongelukkig. Ik was van mening dat onze relatie sterk genoeg was om dit zo te doen. Als ik er vanuit was gegaan dat mijn relatie stuk zou lopen, deed ik dit natuurlijk niet.
Enne, die stofzuiger wil ik ook, heb ik nóg meer tijd
.