Brr, echt eng.. Hebben ze gisteren eigenlijk ook met honden gezocht? Nu waarschijnlijk te laat daarvoor, maar in de sneeuw schijnen ze heel goed zo'n spoor te kunnen oppakken.
goldflower
Geplaatst: 02-02-12 13:06
we blijven duimen en hopen ....
Niezel
Geplaatst: 02-02-12 13:07
Wat een hel moet dat zijn voor die ouders..... Vrezen dat je kind door het ijs is gezakt of misschien is meegenomen door een of andere gek..... Wat ik wel raar vind.... Als Michael het verstandelijke vermogen van een kindje van drie heeft.... wat deed hij dan alleen op straat? Ik hoop met heel mijn hart dat hij heel snel heelhuids bij zijn ouders terug mag komen!
Kentaro
Geplaatst: 02-02-12 13:09
geloof er niets van dat hij het verstandelijke vermogen heeft van een kindje van 3!! is wel weer echt telegraaf...
goldflower
Geplaatst: 02-02-12 13:20
Kentaro schreef:
geloof er niets van dat hij het verstandelijke vermogen heeft van een kindje van 3!! is wel weer echt telegraaf...
dat zeiden ze laats over dat meisje jennifer ook, tegenwoordig al die kinderen die weg zijn hebben een handycap.. dus denk dat dat wel meevalt.. Ze moeten hier gewoon veel strenger worden zodat die gekken niet zo gauw hun gang meer gaan bij al die kinderen... mja we weten niet natuurlijk of hij meegenomen is, maar t had zomaar kunnen gebeuren.. Tegenwoordig durf je je kind toch nergens meer alleen te laten,, is gewoon te ziek voor woorden in dit K * T land..
hier zie je ook niks terug over dat het jongetje een verstandelijke vermogen van een kind van 3 heeft. hoop dat die snel gevonden wordt, het zal je kind maar wezen pfff
Luttelgeest - De politie is met de Mobiele Eenheid (ME) het plaatsje Luttelgeest aan het afzoeken naar de vermiste 10-jarige Micheal van Dijk. De brandweer zocht eerder deze morgen in een wak aan de Kade. Dit heeft volgens een woordvoerder van de politie niets opgeleverd.
Sinds gisteren wordt de 10-jarige Michael van Dijk uit Luttelgeest vermist. De politie heeft middels een Amber Alert het publiek om hulp gevraagd bij de opsporing van de 10-jarige jongen.De afgelopen nacht heeft de politie in de Noordoostpolder tevergeefs met man en macht gezocht naar de jongen.
Nabij het wak waren luchtbelletjes te zien. Duikers van de brandweer hebben onder het ijs gezocht, maar niets aangetroffen. De politie heeft hierna Luttelgeest opgedeeld in sectoren en is met de ME het dorp aan het uitkammen.
Michael verliet woensdagmiddag omstreeks 16.00 uur de woning van zijn opa en oma en is sindsdien spoorloos. Hij heeft donkerblond haar en heeft twee littekens bij zijn rechteroog. Op het moment van zijn verdwijning droeg Michael een spijkerbroek, zwarte schoenen, een rode jas en een zwart/blauwe muts met aan de voorzijde een afbeelding.
De politie vreest voor zijn leven. "Het was vannacht min 11 graden en dat maakt de kans op overleven klein", aldus een woordvoerder van de politie Flevoland. De politie houdt ernstig rekening dat de jongen mogelijk door het ijs is gezakt in zijn weg terug naar huis.
Kentaro
Geplaatst: 02-02-12 14:35
Liggen daar (woon)boten in de buurt?? Jaren terug was de buurjongen van m'n vriendin door het ijs gezakt. Volop naar hem gezocht, maar niet gevonden. Pas toen het ijs weg was, kwam hij onder een woonboot vandaan
ik dacht ook gelijk, hij zal toch niet door tijs gezakt zijn? afschuwelijk voor de ouders en verdere familie! ik hoop echt dat hij snel gevonden word! sterkte voor iedereen!