Lepeltje schreef:Nou en ik vind dat zon moskeedak vaak de vorm heeft van een tiet, meestal ook nog met een knetterharde tepel erop. (met eventueel dan een paar pikken eromheen)
Ook maar afbreken dan denk ik zo...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jannepauli schreef:Waar het dus op neerkomt... is dat vrouwen allerlei verboden opgelegd worden omdat MANNEN anders op 'onreine' gedachten komen? Tss.. typisch kerels dus als die zichzelf niet kunnen beheersen en vrouwen daar voor moeten opdraaien. Ze zullen niet op het idee komen dat je het kwaad maar beter bij de wortel (!!!!) kunt aanpakken. Nou ik weet 't wel hoor: pikkies hakken!
lifaya schreef:Mixje90 schreef:Ik hoorde op de radio(bnr) een x over een nederlands meisje die een boete riskeerde omdat ze fietste met een "te kort" rokje in New York...
Elk land/volk heeft zo zn regels normen en waardenBoeiend als je er niet woont...
dan moet ze wel met een heel kort rokje zonder ondergoed hebben gefietstwant wat je daar allemaal tegenkomt...
magda_90 schreef:Jannepauli schreef:Waar het dus op neerkomt... is dat vrouwen allerlei verboden opgelegd worden omdat MANNEN anders op 'onreine' gedachten komen? Tss.. typisch kerels dus als die zichzelf niet kunnen beheersen en vrouwen daar voor moeten opdraaien. Ze zullen niet op het idee komen dat je het kwaad maar beter bij de wortel (!!!!) kunt aanpakken. Nou ik weet 't wel hoor: pikkies hakken!
En indirect daardoor is de boerka ook in het leven geroepen, net als de hoofddoekjes. Triest, vindt ik het dat de vrouwen in dit geloof zo onderdanig zijn.
magda_90 schreef:Ik heb zat onderzoek gedaan dus ik weet waar ik het over heb, 1400 jaar geleden mocht het, kijk echter naar de huidige situatie en je ziet dat niet meer terug. Ik heb het overigens over de extremisten, dat was ik vergeten te vermelden.
magda_90 schreef:Jannepauli schreef:Waar het dus op neerkomt... is dat vrouwen allerlei verboden opgelegd worden omdat MANNEN anders op 'onreine' gedachten komen? Tss.. typisch kerels dus als die zichzelf niet kunnen beheersen en vrouwen daar voor moeten opdraaien. Ze zullen niet op het idee komen dat je het kwaad maar beter bij de wortel (!!!!) kunt aanpakken. Nou ik weet 't wel hoor: pikkies hakken!
En indirect daardoor is de boerka ook in het leven geroepen, net als de hoofddoekjes. Triest, vindt ik het dat de vrouwen in dit geloof zo onderdanig zijn.
maura schreef:@Jannepauli: ik kan hier ook best om lachen hoor, maar om de een of andere reden realiseer ik me halverwege zo'n lachbui altijd opeens hoe ongelooflijk triest het eigenlijk is dat mensen liever geloven dat andere mensen de grootst mogelijke onzin uitkramen dan dat ze even een paar minuten zelf kritisch nadenken. En dat zulke niet-nadenkende mensen de onzin in kwestie ook vrolijk verder gaan zitten verspreiden. Nu gaat het om iets stompzinnigs, niet zo lang geleden ging het om een kind dat een ander kind gedood zou hebben. Een onvolledig bericht dat gekopieerd wordt en waar duizenden mensen een oordeel over vellen zonder bereid te zijn enige moeite te doen om na te gaan wat er werkelijk gebeurd is. Noem me een zwartkijker, maar ik vind dat allesbehalve grappig.
Miracle_ schreef:Dat doen ze toch echt zelf als je het mij vraagt. Ik liet me niet zo behandelenDas misschien makkelijk praten, maar als al die vrouwen daar gewoon samen komen, en eens even heel goed na gaan denken over hun rechten, en over hoe ze behandelt worden..... Belachelijk vind ik het. Maar daar gaat het nu niet om..
Ik zie dat je de extremisten bedoeld, das héle andere koek....