Ik vind hem als vrouw wel stukken knapper dan als man...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaula schreef:Ik denk dat je het kunt vergelijken met de advertenties in de jaren 80/90 van Benetton,
ook een niet heel erg high-fashion merk, maar hun campagnes brachten wel echt een boodschap over.
Dat Hema er zijn naam onder zet, wil wel zeggen dat ze het kenbaar willen maken wie dit is en
dat deze persoon een man is. Ze willen dus ook echt een boodschap overbrengen.
dwaallicht schreef:Hele rare actie van de Hema. Hema staat voor degelijk, het gezin, de "gewone" Hollander maar bij mijn weten niet voor controversieel. Ik heb er zelf voor gewerkt en ze hebben een star, non-flexibel personeelsbeleid (wat ook weer haaks staat op de rest van hun uitstraling.)
Ik ga eens opzoeken wat het idee achter dit model was. Want begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen androgyne modellen of homoseksualiteit (voor mensen dat gaan roepen..) maar ik vind dit gewoon echt een vreemde zet van Hema en vraag me af wat ze er mee willen?
Cassidy schreef:Waarom denkt iedereen nu dat de Hema er een bedoeling mee heeft gehad om dit model te kiezen?
Ik ben in Thailand geweest en heb meer transverstieten en transsexuelen gezien die gewoon echt vrouwelijker waren dan menige vrouw. Of dit geboren is uit echte drang van binnenuit, of een noodgreep op zich toch op een of andere manier in de toch krappe arbeidsmarkt te onderscheiden...ik vind de foto's in de OP prachtig, en het kan met toch echt niet schelen of er een man of een vrouw of een travestiet of hetero of homo onder schuilgaat. Laat staan dat ik mijn hoofd erover breek of Hema hiermee een boodschap wil uitdragen...
MonaLieske schreef:Het idee van zo'n superdupertiendubbele push-up beha vind ik trouwens vreselijk. Aan de ene kant wordt er een ideaalbeeld doorbroken doordat een androgyn model de campagne doet, aan de andere kant wordt het ideaalbeeld van de grote tieten weer volop geadverteerd. Jammer...