Wat moet je dan gestoord zijn zeg...Weet je, ik kan het me nog een soort van voorstellen (niet dat ik het zelf zou doen) dat als je gepest wordt dat je dan in een woede aanval iemand voor een vrachtwagen duwt. Maar de pester duwt de gepeste onder een vrachtwagen? Nee, dat snap ik echt niet
Maken ze hiervoor geen uitzondering ofzo, dat hij wel gestraft wordt met minstens 5 jaar (veel te weinig voor een moord, maar in DU krijg je denk ik niet meer) zitten.

Echt afschuwelijk. Ik ben zelf ook heel veel en erg gepest vroeger, dus ik weet hoe het is. En dan nog daardoor op zo'n afgrijselijke manier aan je eind komen, en de chauffeur met een trauma opzadelen voor de rest van zijn leven.... Hoe durft ie ! En dan nog ontkennen ook.... Opsluiten die handel ! Laat 'm maar eens beseffen wat ie gedaan heeft. Mijn moeder is directrice van een basisschool en zij heeft nu kanjertraining op een klas gezet waarin gepest wordt, hierbij moeten alle ouders hun kind verplicht moeten tegenwoordigen en er zijn 2 psychologen ingezet op de klas die de kanjertraining begeleiden. Kost heel veel geld, maar dát vind ik wel écht super !