Schurende tieners in dicoteek geweerd...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 12:46

Esmeralda schreef:
De kleding die sommige meiden ( het gros eigelijk) aanhebben, alsof ze regelrecht van de wallen zijn geplukt!!!
En dan vinden ze het raar ( incl. ouders ) dat ze lastig worden gevallen, zo apart. Dan denk ik echt weleens, he meid, trek eens wat meer aan dan een lapje stof om je kont!!!

Helemaal mee eens.
Het lijkt wel of "de jeugd van tegenwoordig" het gewoon uit wil lokken dat er iets gebeurd. Met zo weinig stof rond een lichaam is het ook niet moeilijk om te roepen dat iemand je aangeraakt heeft. Ookal ging dat per ongeluk. ;)
Maar, het lijkt ook wel of de jeugd tegenwoordig vroeger rijp is. Of ligt dat aan mij? Als ik mijn klassenfoto van groep 8 bekijk, zie ik daar een groep kinderen staan waar de meisjes net zo ver uitsteken dan de jongens. Een enkeling was misschien net begonnen met het ontwikkelen van borsten maar, het gros was plat. Als je vandaag in groep 8 gaat kijken zie je dat de meeste de trainingsbh al ontgroeid zijn. Om nog maar over de hoeveelheid make-up te zwijgen.

petraaken

Re: Schurende tieners in dicoteek geweerd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 12:50

Tja dat van die kleding ligt volgens mij een groot stuk aan de ontwerpers. Vind maar eens een kledingstuk die niet gedecolleteerd is tot aan je navel tegenwoordig.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 13:22

Dus als je weinig kleding aan hebt lok je uit dat iemand je aanraakt, en dan is het 'legitiem'en je eigen schuld? Imo onzin.

Edit: op het zwembad hebben mensen toch ook van je af te blijven?

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 13:28

Nee, uitlokken is misschien een verkeerd woord. Nee is nee en dan maakt het niet uit of je een wollen onderbroek en koltrui aan hebt of in je blote kont door de kalverstraat loopt maar, als je persé iemand wil "aanraken" dan is de verleiding wel een stuk groter als je iemand in zijn blote kont tegenkomt.
Voorkomen is nog altijd beter dan genezen. ;)
Maw. als je niet neergeschoten wil worden, ga je ook niet over een schietbaan wandelen. ;)

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 13:33

Ik denk dat er bedoeld wordt dat de kleding voor meisjes tegenwoordig snel naar de sexy kant gaat. voor een tiener van 17-18-19 heb ik daar minder problemen mee. Die weten in de meeste gevallen wel wanneer ze dit kunnen dragen en wanneer het not done is. Maar als ik 13 jarige meisje zie rondlopen met truitjes met decolleté tot aan hun navel. met zo'n extreem spannende hotpants aan. Ze zijn al te vroegrijp tegenwoordig dus ik vind dat de kleding ontwerpers best wel eens wat meer rekening mogen houden met de leeftijd van de kinderen. Ik hoor het tegenwoordig meer en meer. Het geklaag dat de kinderkleding te sexy wordt.

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 13:42

Dus een persoon die een andere kledingkeuze heeft..lees: Zwarte kleding met kralen kant etc.wit gezicht en zwarte eye-liner vraagt ook om aandacht.

Iedereen moet zelf weten wat hij aantrekt, zolang die persoon zich er prettig in voelt.
Iedereen moet elkaar gewoon eens in de waarde laten en respecteren.
Dan word alles al een stuk leuker.

De wereld word helaas steeds gekker, nergens zit meer een rem op.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 13:54

Mijn zusje gaat daar 1 keer per 2 maanden heen. Het is een feest van 7 uur tot half 12. M'n zusje is 14 en ik vind het juist goed dat ze dit soort feesten hebben. verder is er namelijk niks in de buurt. en we brengen en halen haar op met de auto.

Nu is mn zusje wel heel pittig hoor want als iemand haar ongewild aanraakt kan die toch een flinke tik krijgen.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 14:05

Ik heb alleen de reacties op de eerste pagina gelezen, maar serieus...laten de meisjes dit toe?
Ik had die jongens allang een flinke oplawaaier gegeven, bleh! Als mannen/jongens me ongevraagd aanraken (kont knijpen bijvoorbeeld) zal ik ze er even fijn duidelijk maken dat het niet normaal is om 'zomaar' iemand te betasten, bah!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 14:17

Ik denk ook dat het groepsdruk is. Hoor je er nog wel bij als je niet wil schuren? 13 14 jaar is juist de leeftijd waarbij je niet wil afwijken van de rest.

Gelukkig was het in mijn tijd veel minder seksueel gericht!

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 14:22

Sorry mensen ik heb alleen de openingspost gelezen en heb maar een vraag die mij bezig houd:
Vallen ze naar het klaar komen ook gelijk in slaap :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 14:23

Dat wist ik niet... :=
Maar ik ga ook bijna nooit uit :n

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 14:24

JJane schreef:
Sorry mensen ik heb alleen de openingspost gelezen en heb maar een vraag die mij bezig houd:

Nee dat kan niet, de meiden verwachten natuurlijk nog wel een goed gesprek na die tijd :D

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 14:49

JJane schreef:

_O-

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 16:17

Eerste gedachte... BAAAAAAHHHH!
Generatie kloof idd! (Met mn 18 jaar!)

Hoe verzinnen ze het?

Lees hier ook wat over kleding van de jongere meisjes, en idd ze gaan tegenwoordig wel erg ver... En tuurlijk heeft een jongen met zn vingers van je af te blijven. Maarja iemand die er half naakt bij loopt... Tja voor de jongens is dat erg verleidelijk..

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 16:27

Waarom word er hier alleen met een bestraffend vingertje naar die jongens gewezen? Die meisjes doen het heus 9 van de 10x omdat ze het leuk vinden, ze worden niet half verkracht ofzo. Wees blij dat ze de condoomautomaat weten te vinden!

A_man

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 16:42

Ieel...
zolang schuren totdat ze klaarkomen,
ik heb dat vroeger ( ben nu 22 ) nooit gedaan, wel gedanst maar altijd "pestend"
tuurlijk weet je dat kontschuren opwindend is voor jongens...
en idd de "jeugd" van tegenwoordig kleden zich zoals ik me nu kleed,
ik was pas 19 dat ik mn haren los deed ect. vroeger altijd trui broek en haar in een staart.

als een jongen nu tegen me aanschuurt zeg ik :

Wie heeft jou toestemming gegeven om tegen MIJ aan te schuren :S??
Ik Niet dus DOORLOPEN! * lekker arogant erbij kijken :P * heerlijk om te doen!! haha

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 16:57

Princesj schreef:
Waarom word er hier alleen met een bestraffend vingertje naar die jongens gewezen? Die meisjes doen het heus 9 van de 10x omdat ze het leuk vinden, ze worden niet half verkracht ofzo. Wees blij dat ze de condoomautomaat weten te vinden!

Heb je ook zeker een punt in ;) De meiden dagen het vaak ook zelf uit. Dat bedoelde ik ook met mijn bericht.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 17:00

Nathaliefje schreef:
Hahaha ik schrok ook even van dat klaarkomen :') Opdringerige schurende jongens vind je overal wel, maar wow, tot ze klaarkomen.. :') Goed dat ze het dan verbieden :D

Inderdaad.

En sommige jongens kunnen wel heeeel opdringerig doen ja.
Maar vergeet ook niet dat meiden het ook wel eens uitdagen hoor. Door bijv. kleding of gedrag..

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 20:21

Oeff ik zou er niet aan moeten denken om op mijn 13e al geschuurt te worden :')
Ik als 18jarige vind het nooit erg om geschuurd te worden...
Vind het alleen zwaar irritant als ze om de 5 minuten terug komen maar dat laat ik dan ook wel duidelijk merken ~~}>
Maar ze kunnen beter het condoomautomaat weghalen...
Schuren hou je niet tegen...

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 20:22

ik vind het raar, schuren hoort er ondertussen bij. iedereen schuurt en er komt heus weer wat nieuws.
pff mensen kunnen wel een beetje zeuren

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 20:27

Ik vind het onterecht, ik ben een jong bokkertje :') (15). En soms schuur ik als een tierelier. Alleen maar voor de 'fun' ik vind het leuk om te doen en geef ook mijn grens aan. Ik vind het zelf ook lekker:P En velen van mijn vrienden doen het ook gewoon om de zelfde reden. Niet omdat het stoer is maar puur voor de lekker en als je iemand ziet zitten. Net zoals met zoenen/tongen eingelijk.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 20:28

Ik voel mij spontaan stokoud, maar schuren is toch echt niet aan mij besteedt haha.
Nee, jonge pubers zie ik liever niet schuren... Ik zie ze toch liever iets langzamer 'volwassen' worden. Beetje meer zelfrespect :)

Ja, dirty dancing is inderdaad braaf vergeleken met al dat dry humping. Maar doet mij wel afvragen, hoe danst met over 30 jaar?

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 20:29

XmissdaphX schreef:
Oeff ik zou er niet aan moeten denken om op mijn 13e al geschuurt te worden :')
Ik als 18jarige vind het nooit erg om geschuurd te worden...
Vind het alleen zwaar irritant als ze om de 5 minuten terug komen maar dat laat ik dan ook wel duidelijk merken ~~}>
Maar ze kunnen beter het condoomautomaat weghalen...
Schuren hou je niet tegen...

Ik zou liever droog willen blijven net als de jongens zlf tijdens het schuren denk ik :o

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 20:31

KLfan schreef:
Ik vind het onterecht, ik ben een jong bokkertje :') (15). En soms schuur ik als een tierelier. Alleen maar voor de 'fun' ik vind het leuk om te doen en geef ook mijn grens aan. Ik vind het zelf ook lekker:P En velen van mijn vrienden doen het ook gewoon om de zelfde reden. Niet omdat het stoer is maar puur voor de lekker en als je iemand ziet zitten. Net zoals met zoenen/tongen eingelijk.

en hier ben ik het helemaal mee eens :j

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 20:36

PartoutZ schreef:
petraaken schreef:
Ik sta verbaasd dat kinderen van die leeftijd uit gaan en dat de ouders dat nog toelaten ook. Ach ik zal wel een oude doos zijn maar op die leeftijd moest ik echt niet proberen om uit te gaan. DAt ze dat schuren ook nog dansen noemen. Geloof dat de fatsoen norm bij de jonge tieners toch echt wel non existence is tegenwoordig.

Alcazar Light is een feestje van 20.30u tot 23u
De kinderen die daar komen worden door de ouders afgezet & weer opgehaald.
Het is dus niet zo dat ze zonder toestemming uitgaan.
(Enkele komen vanuit de stad met openbaar vervoer.)

Wat grappig
ik ga naar takens teenage nu nog ben braaf :o en bij ons zijn de tijden:
19:30 tot 2u 's nachts