Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMJ schreef:Dat dacht ik ook Ship, een huisje vinden waar je schoon kan maken op wisselende tijden (iom werkgever?)?
Is al gauw 30-40 euro in de week, kan je misschien je paard aanhouden. Tis dan zwart maar is het niet zo dat een schoonmaakhuisje is toegestaan (tot een bepaald max. uiteraard?)
wythlove schreef:Maar een uitkering/bijstand hoeft toch geen vetpot te zijn? Tuurlijk als je afgekeurd bent, moet je jezelf gewoon goed kunnen onderhouden, maar als je kan werken is het natuurlijk geen stimulans om te gaan werken als je een vette uitkering krijgt.
Miepie77 schreef:IMJ schreef:Dat dacht ik ook Ship, een huisje vinden waar je schoon kan maken op wisselende tijden (iom werkgever?)?
Is al gauw 30-40 euro in de week, kan je misschien je paard aanhouden. Tis dan zwart maar is het niet zo dat een schoonmaakhuisje is toegestaan (tot een bepaald max. uiteraard?)
150 euro schijn je wit te mogen bijverdienen per maand naast een uitkering, maar vind maar iets waarbij je hier niet overheen gaat, kennis van me is hier nu mee bezig maar alles gaat erover heen, ja of je zou een krantenwijk moeten nemen, wit dan (tegen het minimumloon (9.40) zou dit max 3.5 uur per week zijn)
bijstandsniveau voor een alleenstaande is overigens 848 per maand en niet ruim 1200, 1200 krijg je alleen indien je een kind hebt, heb ik nagevraagd omdat ik ook die verhalen hoorde en ik van de WIA minder krijg, maar helaas zolang je niet onder de 848 zit gaan ze niets aanvullen
russel schreef:quote="Miepie77"]goh wat ben jij zielig![]()
wat een zelfmedelijden[/quoteJe ]
Je zult het wel tegen mij hebben he??? Natuurlijk verwacht ik wel een antwoord zoals deze..want dat is makkelijk. Maar ook eens gaat jullie potje leeg zijn en dan ben jij zielig...