Jezelf Googelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 14:10

verography schreef:
Ik had op mijn 12e een Harry Potter fansite via kinderlines gemaakt. Blijkbaar hebben ze aandelen want als je mij googlede stond dat bovenaan en mijn eigen website een paar pagina's eronder. Verschrikkelijk. Heeft me zeker 3 jaar, minimaal 10 mailtjes en het aangeven dat mijn werk erdoor beinvloed word geduurd voordat er eindelijk wat aangedaan werd. Ze hebben ook meteen mijn penny kinderlines verwijderd (wist niet eens dat ik die had) en gelukkig zijn ze nu van het net af. Ik doe het niet vaak en tegenwoordig als ik mijn naam google komt voornamelijk Duvero.com naar boven dus ben ik tevreden :) .

edit: ik zit nu even alleen op mijn voornaam te googlen en wat komt er uit http://www.travestie.org/veronique/ whahaha. Gelukkig ben ik dit niet...

Hoe heb je dit aangepakt bij kinderlines? Ik heb hun gemaild om te vragen dit te verwijderen, ze hebben geantwoord dat ze dit gedaan hebben maar de pagina staat nog steeds online. :P

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 15:13

onee dan kom je op een bestelsite uit van mijn boek, 3049939 jaar geleden geschreven, erg penny ofcourse :+