die man, op die foto... Wat moet er door hem heen gegaan zijn? en de mensen die hij nagelaten heeft

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Menino schreef:Erg hé, zo'n sprong duurt eigenlijk maar 4 seconden en je bent al niet meer voor je op de grond komt. Je denkt er op zo'n moment niet eens aan lijkt mij... er zit dan zo veel adrenaline in je lichaam. Zag vandaag nog een stukje intervieuw met een vrouw die als laatste onder de puin vandaan werd gehaald, en op de 13e verdieping stond toen alles instortte, ook zwaar bijzonder hoor!ik zag die springfoto's netop tvtoen ging er wel een siddering door me heen...
die man, op die foto... Wat moet er door hem heen gegaan zijn? en de mensen die hij nagelaten heeft.... pffff, zulke dingen zie ik liever niet geloof ik
speed101 schreef:ik was toen 3/4 jaar en ik zat voor de tv op mijn ouders kamer met mijn hond naast me en ik zag dat 1e vliegtuig erin vliegen.
ik kreeg bij het 2e vliegtuig pijn in mijn hart en dat was voor mij het teken dat er veel mensen niet meer zouden ademhalen.
ik belde direct mijn oom in amerika op en die vertelde me dat hij niet daar was.