Gulpje schreef:Hoi allemaal!
Sinds vandaag ben ik zeer onverwachts een boel geld rijker geworden. Wie gaat er mee een drankje doen vanavond? Ik trakeer!!!
Hoeveel rijker?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:De politie kon niet zeggen hoeveel geld er in de cassette zat. Wel wees de woordvoerster erop dat het meenemen van het geld gelijkstaat aan verduistering en strafbaar is.
enniee schreef:Gewoon gelijk uitgevendan hebben ze nog geen actie ondernomen.. en in winkels controleren kan niet denk ik..
NOS.nl schreef:Diefstal
De politie benadrukt dat het geld meenemen diefstal is. "Er is inmiddels al wel wat geld terug", aldus een woordvoerder. "Mensen hebben ter plaatse geld teruggebracht. Een meneer heeft een aantal honderden euro's meegenomen en ons gebeld dat hij dat terug wil geven."
Ook een woordvoerder van het Openbaar Ministerie noemt het geldrapen diefstal. "Het is zo dat degene die het geld van de straat hebben geraapt natuurlijk weten dat het niet hun geld is." Er staat maximaal vier jaar op, maar de kans op opsporing is klein. "Daar hebben we de politie niet voor. De mensen moeten het geld gewoon terugbrengen", zegt de woordvoerder.
Verslaggever Bouma zegt zelf niet te hebben gegraaid. "Absoluut niet. Wij waren veel te druk de chaos te filmen", lacht hij.
Blue_Eyes schreef:De geldauto was opengesprongen, Sjors. En die man kan rapen wat-ie wil, maar als dat geld alle kanten inwaait en overal stoppen mensen en graaien het voor je neus weg - tja. Nog afgezien van het feit dat 'even geld rapen op de snelweg' een beetje linke soep is....