Ethelate schreef:Hee Eefje, dat rechtpraten was ook niet de bedoelingKev, maak je niet zo druk joh![]()
Op een wielerforum irriteren ze zich aan de paarden, en de stront die ze achterlaten.
Wij aan (bijna) alle wielrenners..
Dat ga je hier echt niet rechtpraten
Het was meer m'n doel om wat aan de bewustwording te werken. Als er maar één die dit topic ziet zelfs maar even nadenkt en daarna beseft dat hij/zij het wél goed doet ben ik al tevreden.+ het zou wel leuk zijn als die muts die me bijna onder d'r lompe Volvo reed meeleest en voortaan schrik heeft van het fietspad
Ethelate schreef:Geen idee, maar een verbrandingsmotor had ik gehoord en hij kwam me met een fiks tempoverschil voorbij zetten.HLPhoto schreef:We hebben het nl. in al deze dingen over stille fietsers.. Werd gisteren namelijk ook ingehaald door een Prius die elektrisch reed en toch zeker 70 km/h. Had m op tijd gezien, bestuurder gedroeg zich voorbeeldig en haalde me heel ruim in, maar je hoort ze echt niet. Is de elektrische auto de volgende zondebok van de ruiter, of - komt ie weer - gaan we ook allemaal zelf nadenken?
Maareh, 70 km/h elektrisch, dat is knap of het is een plug-in
V.w.b. m'n snelheidsmetertje: Het aantal kilometers dat de GPS aangeeft over een bepaalde afstand klopt exact met m'n snelheidsmeter, dus die is correct ge-ijkt.. (bijv. in Duitsland 12.6 km rechtdoor over een B-weg was 12580m volgens de fietsteller)

en niet ieder paard/ruiter/menner heeft dezelfde mogelijkheden, qua financiën of intelligentie.
) alle mogelijkheden krijgt om zijn eigen mening te uiten en regels ter discussie te stellen, is het "opvoeden" van één, hele grote en diverse doelgroep, een enorme, zoniet onmogelijke, zaak. Mits er idd DUIDELIJKE regelgeving EN handhaving is. En medewerking en begrip van de overige verkeersdeelnemers. Want als een welwillende groep kun je de "wereld niet redden", maar je kunt wel een "aanzet tot" geven.
Maar goed, dat is wel een beetje off topic.