Ethelate schreef:Hee Eefje, dat rechtpraten was ook niet de bedoelingKev, maak je niet zo druk joh![]()
Op een wielerforum irriteren ze zich aan de paarden, en de stront die ze achterlaten.
Wij aan (bijna) alle wielrenners..
Dat ga je hier echt niet rechtpraten

+ het zou wel leuk zijn als die muts die me bijna onder d'r lompe Volvo reed meeleest en voortaan schrik heeft van het fietspad

Ethelate schreef:Geen idee, maar een verbrandingsmotor had ik gehoord en hij kwam me met een fiks tempoverschil voorbij zetten.HLPhoto schreef:We hebben het nl. in al deze dingen over stille fietsers.. Werd gisteren namelijk ook ingehaald door een Prius die elektrisch reed en toch zeker 70 km/h. Had m op tijd gezien, bestuurder gedroeg zich voorbeeldig en haalde me heel ruim in, maar je hoort ze echt niet. Is de elektrische auto de volgende zondebok van de ruiter, of - komt ie weer - gaan we ook allemaal zelf nadenken?
Maareh, 70 km/h elektrisch, dat is knap of het is een plug-in
V.w.b. m'n snelheidsmetertje: Het aantal kilometers dat de GPS aangeeft over een bepaalde afstand klopt exact met m'n snelheidsmeter, dus die is correct ge-ijkt.. (bijv. in Duitsland 12.6 km rechtdoor over een B-weg was 12580m volgens de fietsteller)