Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:Ik heb 5 jaar terug ook in zo'n gigantische stortbui gezeten op Pukkelpop en wij vonden dat toen geweldig, hebben ons prima vermaakt.
Tieneke schreef:Ayasha, heb je een link aub?
sunrice schreef:Spirit schreef:Maar hoe zijn de campings er aan toe? Kan me niet voorstellen dat er nog iets droog/heel is daar...
Inderdaad, als er zo'n mega tent instort kan ik me niet voorstellen dat die kleine crappy festivaltentjes wel tegen dit weer bestand zijn.
SilverStorm schreef:dat valt mee.... zo'n klein tentje staat, als je het goed doet, als een huis en zal hooguit plat tegen de grond aan waaien. zelf al een paar keer noodweer gehad en 1 keer windhoos... toen het begon te spoken tentje in de hoeken verzwaard en (kon daar gelukkig) aan de wielen van de auto gebonden en toen het dak van de tent zo platwaaide dat ik nat en koud werd pas op t idee de auto in te gaan gekomen. vriend is toen in de tent gebleven, durfde door het noodweer niet meer naar buiten en vanuit de auto kon je de motorkap niet eens meer zien.
was ook heel kort en heftig. na de hoos en het nodweer bleek dat vooral de partytenten weggewaaid waren en sommige mensen op hun luchtbedje dreven, maar vrijwel alle tentjes zelf stonden nog..........zit natuurlijk op de bodem ook spul in aan mensen, luchtbedden, tassen met kleding, voedsel en kookgerei. dat is wat anders dan wanneer de wind onder een heel groot zeil komt. net een luchtballon dan.
Myryana schreef:Ayasha schreef:Op FB worden er ook lijsten samen gesteld met mensen die ok zijn...
Heb je een link?
Er zit een paar bekende van mij daar.
Spirit schreef:Mijn ervaring is juist dat veel tenten helemaal niet zo stevig opgezet worden. Wij stonden een keer op Werchter tijdens een korte onweersbui op de camping (niets vergeleken met deze) en hebben ik weet niet hoeveel tenten van andere mensen moeten redden. Sommigen hadden alleen de binnentent opstaan, dan ben je zwaar de banketstaaf.
Ik zou ook naar huis gaan, denk ik. Vandaag of morgen.
Najoveh schreef:Mijn zusje zat op pukkelpop.. Gelukkig is ze ongedeerd![]()
Ze kwam terug naar huis, omdat echt àlles nat zou zijn...