. Laten we dat maar even een bijzaak noemen want inhoudelijk heb ik nog niet veel van jou gehoord behalve je hoogsensitieve neus, en jij gooit steeds met modder door iemand kinderachtig te noemen. Lezen lijkt niet jouw sterkste punt (dat is mijn mening en mijn aanname want jij gaat niet één keer inhoudelijk in op mijn (eerder genoemde) argumenten)
de rollen omdraaien is nutteloos en zet geen zoden aan de dijk, ik ben zeer duidelijk geweest in mijn uitleg, dat begon al in mijn eerste post zonder jouw (inhoudelijke) post op mij en wat ik vind
wat mijn ervaring is met besneden en onbesneden mannen en wat extra daadkracht zet bij mijn ervaring
dat jij het daar niet mee eens bent en een andere ervaring is heb, is nou eenmaal zo, houd de discussie dus op, ik vind A jij vind B en dat blijft zo en klaar......en ja HS zit jouw klaarblijkelijk dwars want die blijf jij met een bepaalde toon toch maar telkens in de strijd gooien , wat jouw ergenis ermee is , geen idee......maar het raakt je blijkbaar wel ... ik heb eigenlijk zeer met je te doen
Nou niet veel meer of minder dat wat ik al eerder zei en dat je dan je hoogsensitieve reukorgaan erbij haalt is heel leuk maar ik blijf het onzin vinden dat iemand met voorhuid ruikt en smaakt... Ik heb meerdere jongens (laten we het maar even "gekend" noemen) zonder voorhuid en de een was over het algemeen een viezerik denk ik want het was niet al te frisjes daar beneden.... En een meerderheid aan jongens met voorhuid, daar zaten ook minder frisse tussen maar het hangt (wat ik al eerder zei) niet alleen van wassen af, ook van wat je eet, of je genoeg drinkt en wat je drinkt. Ik ruik anders als ik gekruid eten heb gegeten dan wanneer ik alleen fruit heb gegeten.
en daar gaan we weer.....toch weer die probleem met die neus he
nou deal with it
het is mijn ervaring op deze wijze.......
ik heb nooit gezegd dat ALLE mannen met voorhuid vies zijn....maar mijn ervaring is wel dat 99% idd een bepaalde reuk hebben zoals pappagroom dat mooi beschreef
die geur wordt door mij als zeer sterk ervaren en ik persoonlijk vind t niet prettig,misschien hebben de meeste vrouwen en geen probleem mee, ik wel....
mijn ervaring met besneden mannen is beter en zal daarom niet snel meer down under gaan met mijn mond bij een man met voorhuid als ie niet zeer recentelijk gedoucht heeft (30 min hoogstens) En ik heb behoorlijk wat kennis vergaard over piemels en genoeg bedpartners gehad om het goed tot me door te laten dringen
nou meid super voor je!
kan je net als ik zeggen dat je ook geleefd hebt
Ik kan ook zeggen dat ik hoogsensitief ben en aanvoel vanaf hier dat je totaal geen zelfspot hebt. Tenminste, dat is mijn aanname.
en weer die HS......wat is dat toch? jaloezie? hoeft niet hoor, tis namelijk helemaal niet zo fijn het te zijn, het levert juist veel problemen in het leven op Maar vooruit neem het laatste woord, en voor jouw wil ik wel aannemen dat piemels zonder voorhuid schoner smaken en ruiken dan die met voorhuid... Ik hoop dat ik zo inhoudelijk genoeg ben geweest.
je hoeft mij geen gelijk te geven om mij tevreden te stellen hoor
zo werkt de wereld niet (zou ik gebasseerd op jouw bovenstaande ervaring je toch niet hoeven te vertellen)
jij jouw mening over de piemels, ik de mijne 
Daarnaast om even helemaal inhoudelijk erop in te gaan, het blijft toch raar, het is legaal het mag nu in een ziekenhuis maar men blijft het in achterkamertjes doen. Blijkbaar zijn ze er zelf ook niet heel trots op om hun kind onnodig te verminken. Uiteraard zijn medische redenen daargelaten (de jongens die ik "gekend" heb waren ook allen om medische redenen besneden)
het achterdeur effect is blijkbaar nog steeds ivm cultuur gebeurens en het geld probleem? ik snap de reden ook niet echt, het is jammer maar het gebeurd
nogmaals als wij een zoon hadden gekregen dan had hij ook besneden geworden, maar dan wel in het ziekenhuis......
en waarom? omdat zijn vader, opa,overgrootvader en ect. hier ook de voordelen van ondervonden hebben en het idd bij ons ook een stukje cultuur is, alleen kijken wij in de familie niet op een paar euro meer of minder en kiezen voor de veilige situatie