Rare jongens die Turken.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 19:40

Nemurin schreef:
Fred_Kroket: Ik voel me niet echt aangesproken anders.
Heb overigens een hoogsensitief broertje dus weet wel waar ik 't over heb. ;) En een van mijn vriendinnen is het ook. Dus nja. Zoals ik zei. Doet me niets. ;)

Zonder medische redenen geen feest, he? Ik volg het even niet meer. :')

Mooi! :D Ik weet ook wel waar ik het over heb, zeker betreffende kennis qua piemels maar ik heb ook een hoogsensitieve vriendin en een neef. Dus ik weet en snap er heus wel iets van. ;)

En medische reden of niet... Een goed feest behoeft geen reden! Gooi de tap maar open!! *\o/* ;)

Nummus

Re: Rare jongens die Turken.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 19:57

Hoef je ze in principe niet voor te besnijden dus. ;)

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 20:03

Nemurin schreef:
Hoef je ze in principe niet voor te besnijden dus. ;)

Nee... het blijft toch apart, je besnijd iemand met medische reden en diegene heeft daardoor een verbetering aan zijn leven toegevoegd. Dus je zou zeggen reden voor een feestje, maar dat gebeurt nooit. Maar als je iemand zonder medische reden pijn doet omdat een religie dat voorschrijft is het reden om een feestje te geven... -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 20:05

Religie schrijft het niet voor...anders zouden de seculieren het ook niet doen ;)
Cultuur komt eerst, dan religie.
Christelijke Somaliërs, Soedanezen, Ethiopiërs etc. zijn ook besneden :j

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 20:14

Kanelly schreef:
Religie schrijft het niet voor...anders zouden de seculieren het ook niet doen ;)
Cultuur komt eerst, dan religie.
Christelijke Somaliërs, Soedanezen, Ethiopiërs etc. zijn ook besneden :j

Da's helemaal waar!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 21:56

Fred_Kroket schreef:
. Laten we dat maar even een bijzaak noemen want inhoudelijk heb ik nog niet veel van jou gehoord behalve je hoogsensitieve neus, en jij gooit steeds met modder door iemand kinderachtig te noemen. Lezen lijkt niet jouw sterkste punt (dat is mijn mening en mijn aanname want jij gaat niet één keer inhoudelijk in op mijn (eerder genoemde) argumenten)
de rollen omdraaien is nutteloos en zet geen zoden aan de dijk, ik ben zeer duidelijk geweest in mijn uitleg, dat begon al in mijn eerste post zonder jouw (inhoudelijke) post op mij en wat ik vind
wat mijn ervaring is met besneden en onbesneden mannen en wat extra daadkracht zet bij mijn ervaring
dat jij het daar niet mee eens bent en een andere ervaring is heb, is nou eenmaal zo, houd de discussie dus op, ik vind A jij vind B en dat blijft zo en klaar......en ja HS zit jouw klaarblijkelijk dwars want die blijf jij met een bepaalde toon toch maar telkens in de strijd gooien , wat jouw ergenis ermee is , geen idee......maar het raakt je blijkbaar wel ... ik heb eigenlijk zeer met je te doen :(:)

Nou niet veel meer of minder dat wat ik al eerder zei en dat je dan je hoogsensitieve reukorgaan erbij haalt is heel leuk maar ik blijf het onzin vinden dat iemand met voorhuid ruikt en smaakt... Ik heb meerdere jongens (laten we het maar even "gekend" noemen) zonder voorhuid en de een was over het algemeen een viezerik denk ik want het was niet al te frisjes daar beneden.... En een meerderheid aan jongens met voorhuid, daar zaten ook minder frisse tussen maar het hangt (wat ik al eerder zei) niet alleen van wassen af, ook van wat je eet, of je genoeg drinkt en wat je drinkt. Ik ruik anders als ik gekruid eten heb gegeten dan wanneer ik alleen fruit heb gegeten.
en daar gaan we weer.....toch weer die probleem met die neus he :+
nou deal with it :Y) het is mijn ervaring op deze wijze.......

ik heb nooit gezegd dat ALLE mannen met voorhuid vies zijn....maar mijn ervaring is wel dat 99% idd een bepaalde reuk hebben zoals pappagroom dat mooi beschreef
die geur wordt door mij als zeer sterk ervaren en ik persoonlijk vind t niet prettig,misschien hebben de meeste vrouwen en geen probleem mee, ik wel....
mijn ervaring met besneden mannen is beter en zal daarom niet snel meer down under gaan met mijn mond bij een man met voorhuid als ie niet zeer recentelijk gedoucht heeft (30 min hoogstens)

En ik heb behoorlijk wat kennis vergaard over piemels en genoeg bedpartners gehad om het goed tot me door te laten dringen :')
nou meid super voor je! _/-\o_ :') kan je net als ik zeggen dat je ook geleefd hebt :')

Ik kan ook zeggen dat ik hoogsensitief ben en aanvoel vanaf hier dat je totaal geen zelfspot hebt. Tenminste, dat is mijn aanname.
en weer die HS......wat is dat toch? jaloezie? hoeft niet hoor, tis namelijk helemaal niet zo fijn het te zijn, het levert juist veel problemen in het leven op

Maar vooruit neem het laatste woord, en voor jouw wil ik wel aannemen dat piemels zonder voorhuid schoner smaken en ruiken dan die met voorhuid... Ik hoop dat ik zo inhoudelijk genoeg ben geweest.
je hoeft mij geen gelijk te geven om mij tevreden te stellen hoor ;) zo werkt de wereld niet (zou ik gebasseerd op jouw bovenstaande ervaring je toch niet hoeven te vertellen)
jij jouw mening over de piemels, ik de mijne ;)

Daarnaast om even helemaal inhoudelijk erop in te gaan, het blijft toch raar, het is legaal het mag nu in een ziekenhuis maar men blijft het in achterkamertjes doen. Blijkbaar zijn ze er zelf ook niet heel trots op om hun kind onnodig te verminken. Uiteraard zijn medische redenen daargelaten (de jongens die ik "gekend" heb waren ook allen om medische redenen besneden)

het achterdeur effect is blijkbaar nog steeds ivm cultuur gebeurens en het geld probleem? ik snap de reden ook niet echt, het is jammer maar het gebeurd
nogmaals als wij een zoon hadden gekregen dan had hij ook besneden geworden, maar dan wel in het ziekenhuis......
en waarom? omdat zijn vader, opa,overgrootvader en ect. hier ook de voordelen van ondervonden hebben en het idd bij ons ook een stukje cultuur is, alleen kijken wij in de familie niet op een paar euro meer of minder en kiezen voor de veilige situatie

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 22:34

Fred Kroket en Ohjajoh misschien moeten jullie even in pb verder. :)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 22:50

Nemurin schreef:
Fred Kroket en Ohjajoh misschien moeten jullie even in pb verder. :)

want? er zitten stukken OT tussen hoor ;)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 00:47

Fred_Kroket schreef:
Ooh!! Er is een feest bij!!! Snijden die handel!!! :') ;)

Tja, voor jou is dat misschien onzin omdat jij niet in die cultuur bent opgegroeid. Voor hun is het belangrijk onderdeel.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 22:21

Kanelly schreef:
papagroom schreef:
Hoe zo gezonder....je kan het zaakje ook gewoon schoon houden...

Right. Hoeveel blowjobs op onbesneden zaakjes heb jij in je leven al gegeven?
Eerst doen, dan oordelen. :Y)

Nederlanders kunnen wat dat betreft qua hygiëne nog veel leren van andere culturen.
De meeste vrouwen zitten niet te wachten op een zweempje overjarige camembert.

Dus ja, prima actie! Veilig en hygiënisch en een mooi groot feest.
Het zit nou eenmaal zo diepgeworteld in de cultuur dat het toch wel blijft bestaan en waarom ook niet.
Niks mis met besneden zaakjes :Y)

Kanelly,
Wat heb je dit weer heerlijk plastisch beschreven :D _/-\o_

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 22:50

Kwanyin schreef:
Tja, voor jou is dat misschien onzin omdat jij niet in die cultuur bent opgegroeid. Voor hun is het belangrijk onderdeel.
Zoals sommige vreemde dingen in de Westerse cultuur ook heel gebruikelijk zijn.

Onze liefde voor dieren bijvoorbeeld. Denk niet dat je ooit een Turk een hond, een kat of een paard een zoen zal zien geven.
In Nederland heb ik dat al vaak genoeg zien gebeuren. Realiseer je wel dat zo'n hond, kat of paard iets voelt en meekrijgt van een aai over de bol, en dat positief ervaart - zo laten ze elkaar ook weten blij te zijn met de ander (om wat voor reden dan ook).

Een kus is iets menselijks, honden, katten en paarden zoenen niet zoals wij dat doen... en dan ben ik nog niet eens over hygiëne begonnen.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-11 22:53

HLPhoto schreef:
Kwanyin schreef:
Zoals sommige vreemde dingen in de Westerse cultuur ook heel gebruikelijk zijn.

Onze liefde voor dieren bijvoorbeeld. Denk niet dat je ooit een Turk een hond, een kat of een paard een zoen zal zien geven.
In Nederland heb ik dat al vaak genoeg zien gebeuren. Realiseer je wel dat zo'n hond, kat of paard iets voelt en meekrijgt van een aai over de bol, en dat positief ervaart - zo laten ze elkaar ook weten blij te zijn met de ander (om wat voor reden dan ook).

Een kus is iets menselijks, honden, katten en paarden zoenen niet zoals wij dat doen... en dan ben ik nog niet eens over hygiëne begonnen.

Ha Ha...Dieren zoenen is misschien nog wel hygieser als het zoenen van somige mensen...LOL...

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 22:55

papagroom schreef:
Ha Ha...Dieren zoenen is misschien nog wel hygieser als het zoenen van somige mensen...LOL...
Is natuurlijk nogal afhankelijk van je smaak, weet niet wie jij zoal wil zoenen :P Maar goed, het was maar een voorbeeld.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 22:57

Papagroom,
Ik vind dat jij best (af en toe) rare topics opent. Heeft dat een reden? Wat vindt mamagroom daarvan? :D

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 22:57

Electra63 schreef:
Papagroom,
Ik vind dat jij best (af en toe) rare topics opent. Heeft dat een reden? Wat vindt mamagroom daarvan? :D

af en toe? :?

bijna alleen :')

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 23:01

Ik ken papagroom verder niet (en dat wil ik zo houden :D ), maar ik kom hem af en toe tegen, dus of hij altijd/vaak zulke topics opent, dat weet ik niet.
Ik vraag me wel af, hoe iemand er bij komt, om zo'n topic te openen? Misschien wil papagroom zich ook laten besnijden, om een kaasrandje te voorkomen?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 23:06

ik ken pappagroom ook niet persoonlijk, wel weet ik dat hij het niet alleen hier doet :+

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 23:21

Ik was nog even aan het PB-en over dit onderwerp met een bokker en wij vroegen ons af, hoe andere mannen over besnijden denken? Ik denk nl. dat de meeste mannen watjes zijn, zeker wat hun geslachtsdeel betreft. De meeste mannen (die ik ken) moeten al niet denken aan een sterilisatie, laat staan aan een sneetje in hun voorhuid. :D

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 23:21

Ojajoh schreef:
ik ken pappagroom ook niet persoonlijk, wel weet ik dat hij het niet alleen hier doet :+

Ik vind jou onderschrift wel toepasselijk :D

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 23:26

Electra63 schreef:
Ik was nog even aan het PB-en over dit onderwerp met een bokker en wij vroegen ons af, hoe andere mannen over besnijden denken? Ik denk nl. dat de meeste mannen watjes zijn, zeker wat hun geslachtsdeel betreft. De meeste mannen (die ik ken) moeten al niet denken aan een sterilisatie, laat staan aan een sneetje in hun voorhuid. :D

:') Zelfs als je alleen een hond of kat laat castreren, en je vertelt daarover, beginnen sommige mannen al angstig te kijken.
Dus laat staan 'alleen maar besnijden' bij hunzelf.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 23:29

Mika11,
Ik kan me wel voorstellen, dat mannen het liever niet over castreren hebben, dat is nogal drastisch en definitief :D

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 23:35

Electra63 schreef:
Mika11,
Ik kan me wel voorstellen, dat mannen het liever niet over castreren hebben, dat is nogal drastisch en definitief :D

ja castreren zou mijn man ook niet plezant vinden :+

sterilisatie gaat ie wel laten doen :Y)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 23:36

Electra63 schreef:
Ik vind jou onderschrift wel toepasselijk :D

naar wat ik vernomen heb van de schrijver, gebasseerd op waarheid :P

Maartenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 23:38

Het lijkt me echt niks om besneden te worden hoor :P

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 23:50

Maartentje schreef:
Het lijkt me echt niks om besneden te worden hoor :P

Dat kan ik mij voorstellen hoor, Maarten. ;)